Kledingblunders

Discussie in 'De lounge' gestart door NavyCrimson91, 23 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Free the nipple!

2littlemonkeys en Aegyo vinden dit leuk.
  2. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113

Oh wat erg:roflmao::roflmao::roflmao:

louan vindt dit leuk.
  3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Laatst met mn dochter afgesproken, als jij door t b gat zwemt ga ik ook! Belooft.

En dat deed ik, maar mn bikini bleef door de duik hangen... op mn enkels. :roflmao:

smax, Beertje8, Biny en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb gister gesolliciteerd met een melkkotsvlek van mijn zoontje op mijn schouder :)

Tja...dat zal vast geen reden tot afwijzing zijn maar toch knijp ik hem. Word vandaag gebeld haha.

Kanarie, JisL, wishfulthinking en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.481
    5.840
    113
    Ik werd een keer onverwachts opgenomen in het ziekenhuis en belde mijn vriend dus om aan te geven dat ik wat spullen nodig had; ondergoed, pyjama, sokken etc.

Ik weet niet hoe hij het voor elkaar heeft gekregen maar hij kwam aanzetten met een rood kanten stringetje, een thermolegging, een knalroze hemdje met een gat, een veel te kort t-shirt met bleekvlekken en van die fluffy huissokken. Goh wat lag ik er charmant bij toen:rolleyes:. Sindsdien altijd een aparte tas klaarliggen met kleding voor dit soort situaties.

spruitje80, mamabri, Aries en 25 anderen vinden dit leuk.
  6. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    Hahaha :roflmao::roflmao::roflmao: Ik vrees dat mijn man daar ook tot toe in staat is.

Wel lekker warm zo'n thermolegging :D

bozoe vindt dit leuk.
  7. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Spannend! Komt vast goed!

8. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Ik had laatste onverwacht een mri, niet op gekleed natuurlijk dus lag ik 20 minuten alleen in mijn doorzichtige string. Fijn ook dat ik werd begeleid door een man.

En van mijn vorige bevalling had ik nog van die lelijke grote onderbroeken. Eentje met eenhoorns. Van de week had ik weer een echo en toevallig deze onderbroek aan. Omdat de echo niet duidelijk was werd het een inwendige en stond ik daar in mijn lelijke unicorns onderbroek. Zo erg :roflmao:

Ook de jurk in panty, kleding binnestebuiten en kotsvlek kledingblunders gehad. Ook mocht mijn gulp wel weer dicht van de buurman ondanks dat ik hem niet meer kon zien door mijn buik.Ik lach er altijd maar om.:D

9. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Hahahaha dat zou mijn man ook presteren. Al moet ie dat nog van achter uit m’n kast te pakken krijgen hij zou het presteren :roflmao:
    Wat erg:roflmao:

Marchella en bozoe vinden dit leuk.
  10. Happygolucky

Happygolucky Bekend lid

10 sep 2017
    544
    322
    63
    Vrouw
    Ik had als puber een nieuwe bikini, blauw wit gestreept. Brede witte strepen liepen over mijn tepels en bikini was niet gevoerd... Dus nadat ik in zee was gesprongen was het 1 groot nipple feest haha
    Les geleerd, check!

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    hahahahaha OMG:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Haha ik ben nog aangenomen ook :)

Ysabella, Tranquila, Aries en 23 anderen vinden dit leuk.
  13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    gefeliciteerd! :)

14. lolu

lolu Actief lid

3 apr 2017
    187
    75
    28
    Wij hebben het eens gehad met een etentje we waren met een paar vriendinnen en hadden zicht op de grotere tafels van het restaurant er zat een mevrouw en die had 2 baby's bij zich en een jong kindje, zaten aan een tafel met 11 personen, de baby's waren wat onrustig, de eerste keer dat ze voorbij liep werden de ogen van mijn vriendin zo groot als schoteltjes en nadat ze steeds voorbij bleef lopen snapten wij waarom ze had een tuniekje lees billentikker aan met een zwarte dunne panty eronder maar doordat zij met de baby's liep liep ze letterlijk in haar grote witte onderbroek door het restaurant, uiteraard bukte ze ook nog een paar keer. Wij hebben toen een discussie met elkaar gekregen van moeten wij iemand er nu op wijzen, ze liep steeds naar haar eigen tafel terug die zijn toch ook niet blind, wij kwamen tot de conclusie dat als wij dat midden in het restaurant zouden doen het toch echt voor iedereen zichtbaar zou zijn.

Uiteraard hebben wij sindsdien onderbroeken grappen met elkaar.

Zelf heb ik nog wel eens mijn hemdjes verkeerd om aan, of shirt binnenstebuiten, laatst ook eens en trui was zo blij dat het koud was op de voetbal en mijn jas niet uit had gedaan.
    Mijn man stuurde een tijdje geleden eens een foto door, hij had in de vroege ochtend 2 verschillende schoenen aangetrokken.
    Hij had toen tegen zijn collega's gezegd kunnen jullie hier niet even wat van zeggen voortaan? ;)

15. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

26 okt 2012
    596
    279
    63
    Ik heb een keer door de stad gelopen in een nieuwe broek met zo'n heel lange, doorzichtige sticker met 100x de maat erop op de hele lengte van de pijp :roflmao:. Kwam er pas thuis achter.

Tranquila, louan, sydneys en 9 anderen vinden dit leuk.
  16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Dank! :)

Biny vindt dit leuk.
  17. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Screenshot_20180524-111323.png Vanmorgen bij het cb.... faal..

Glass, Tranquila, Leed en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

26 okt 2012
    596
    279
    63
    Ik vind met een baby van twee weken naar het CB gaan en er ook daadwerkelijk komen al zo'n grote win, dat falen niet meer mogelijk is ;).

Bleekselderij, Ysabella, mamabri en 8 anderen vinden dit leuk.
  19. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Komt mij heeeel bekend voor :roflmao:.

sweetL vindt dit leuk.
  20. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013