Kledingblunders

Discussion in 'De lounge' started by NavyCrimson91, May 23, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    Scheelt wel een vraag: geef je nog bv?

smax and Darinka1 like this.
  2. sweetL

sweetL Fanatiek lid

Jul 8, 2014
    2,089
    2,095
    113
    Female
    Brabant
    Hahaha:D

3. sweetL

sweetL Fanatiek lid

Jul 8, 2014
    2,089
    2,095
    113
    Female
    Brabant
    Ik vind het vooral jammer dat dat dus na iedere bevalling gewoon opnieuw begint. Waarom blijven ze niet zindelijk als ze dat eenmaal netjes geleerd hebben:roflmao::roflmao:

4. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,084
    694
    113

Ik heb sinds paar weken een nieuwe broek met sporten en sta altijd vooraan! Mag toch hopen dat ik dit niet ben hahaha! Toevallig bij zumba?

Aries, toch3 and sweetL like this.
  5. jippie01

jippie01 Bekend lid

Mar 25, 2011
    846
    114
    43
    Female
    Dat heb ik in m'n tienerjaren gehad met een gele bikini ... Helaas zowel bij 't boven- als onderstuk:oops:

6. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

Nov 12, 2013
    1,983
    1,251
    113
    Haha:roflmao: nee hoor jij bent het niet!

Mammaaa likes this.
  7. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Nee hoor. Ik werk regelmatig met mensen met verstandelijke beperking en "herken" deze mensen dus qua gedrag en dergelijke wel. Ze zaten later in het restaurant, vlak bij ons tafeltje samen met 2 kleine kindjes.
    Er zijn zat mensen die modeflaters gewoon niet zien of die er gewoon schijt aan hebben.
    Ik werk in de thuiszorg en je wilt niet weten wat daar af en toe voorbij komt aan modeflaters. En echt niet altijd mensen met verstandelijke beperking of zo hoor.
    Heb zelfs een collega gehad die echt de ene modeflater na de andere had. Toppunt was dat ze op een gegeven moment in een superstrak kort spjjkerbroekje naar het werk kwam. Zo'n kort ding dat je nog net dr poes niet zag. En dan een totaal niet matchend topje die zo laag uitgesnedrn was dat dr borsten er nog net niet uitvielen.
    Vondt ze het nog gek dat ze wel heel veel aandacht kreegt van sommige clienteno_O

8. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Een paar jaar geleden kwam ik tijdens mn buitenritjes met mn paard regelmatig steeds hetzelfde oude mannetje tegen.
    Keek er gewoon naar uit:roflmao:
    En ja hoor, daar kwam hij aanrennen in zn roze topje EN zo'n superkort rokje aan.:confused:
    Elke week had hij wat anders aan. Regelmatig groepjes fietsers die voorbij kwamen rijden en zo omkeken dat ze zowat de sloot inreden.
    Was een mannetje uit de buurt, zonder beperking maar die kickte er gewoon op om zo rond te lopen en bekeken te worden.

Biny and puzzelstukje like this.
  9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    Ik zie al een soort repelsteeltje figuur lopen... in een roze outfit :roflmao:

Marchella likes this.
  10. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Ik heb een keer in deze staat de deur wagenwijd open gedaan voor de pakketbezorger. En ik maar denken, wat een viezerik, zo naar mn borsten staren. :eek: :|

Biny, smax and sweetL like this.
  11. amy2015

amy2015 Bekend lid

Feb 23, 2015
    528
    234
    43
    Ja herkenbaar met 24 weken zwangerschap kwam mijn man ook met kleding hij had mijn legging meegenomen zei die. Mijn kamergenootje lag helemaal dubbel. Hij had sportlegging maatje 36 meegenomen die ik al 18 weken niet meer paste. Toen die s avonds nog een keer op visite kwam had hij gelukkig wel de juiste bij hem. :thumup:

tantetil and bozoe like this.
  12. helma85

helma85 Bekend lid

Dec 3, 2013
    683
    43
    28
    K had dat vorige week vrijdag. Mn zoon ging trakteren in de klas ivm zn verjaardag dat weekend. Moeders mogen dan altijd even in de klas blijven omdat er liedjes gezongen worden. Altijd leuk!
    Juist toen alle kinderen stil waren, zei een kindje: mama van J, je hebt 2 verschillende sandalen aan, de een is zwart en de ander wit!! Alle 28 kindjes lachen!!!

13. Torretjeee

Torretjeee Niet meer actief

Een keer in een zwembad een meisje aangesproken dat ze ontzettend aan het doorlekken was in haar witte bikini.

En vorige week zei een jongen "mevrouw u rok is aan de achter kant vies". Ik had mijn zoontje getilt en hij had vieze voeten (water en zand). Ik wist wel dat ik daarom ook vies was geworden maar vond het aardig dat hij het zei. Hij zei nog "ja is anders zo lullig als je het niet weet".

puzzelstukje and Vitamientjuh like this.
  14. mamabri

mamabri Niet meer actief

nou, dat heb ik gehad met mijn EIGEN bruidsjurk, de eerste keer dat ik trouwde..... Mijn toenmalige schoonmoeder had hem gemaakt en bij het passen viel het niet op. toen ik hem aantrok 's morgens scheen hij toch echt meer door dan de bedoeling was.....Paniek en stress in de tent. Zo kon ik echt niet trouwen vonden mijn moeder en schoonmoeder, dan moest ik maar een gewone jurk uit mijn kast trekken, wat ik weigerde natuurlijk....Ik compleet in tranen, mijn schoonzus die stond te foeteren op haar moeder, want die kwam voor mij op en mijn moeder die woedend werd.....

Gelukkig had mijn moeder nog ergens een onderrok in haar la liggen, zo'n ouderwets omageval, hebben ze gauw een nieuw smaller elastiek in gemaakt voor mij, dus die er maar onder gedaan :D

Grappig eigenlijk want ik was het vergeten, toevallig door jouw verhaal herinnerde ik het me :thumup:

JisL and Vitamientjuh like this.
  15. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb een keer met blauwe overschoenen van het kinderdagverblijf door de AH gelopen. Een medewerker zei toen: nou mevrouw u overdrijft wel he, zo vies is de vloer hier nou ook weer niet.

JisL, MamavanDuncan, Beertje8 and 5 others like this.
  16. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

Dec 3, 2011
    3,069
    1,124
    113
    Female
    :roflmao::roflmao:

17. Glass

Glass Fanatiek lid

May 29, 2017
    2,197
    1,055
    113
    Female
    Zo heb ik ook eens compleet doorgelekt in het zkh gezeten, gelukkig melk, geen bloed.
    Dochter was net 6 weken en moesten naar de spoed omdat ze erg ziek was.
    Het zat werkelijk overal. De zuster was erg lief, zei dat het wel vaker gebeurde :cool:

Share This Page