Gefeliciteerd met je zoontje!! Slaapt hij nog steeds zo slecht??? ( ik herken jou nog uit het topic "wij willen slapen")
Ik bedoelde ook meer dat het mij slonzig staat. Ik heb mt 36 en ben niet zo groot. Voor wat grotere maten kan ik me wel voorstellen dat je daar goed/beter kunt slagen.
Beetje overdreven om te concluderen dat goedkope kleding geen lekkere pasvorm heeft en dat het troep is. Dat is jouw persoonlijke ervaring. Geen feit.
Jongens doe ff normaal! Waar gaat dit over???? Ik val gewoon een onderwerp binnen en er wordt zo op mij gequote?
Vind jij. Ik draag best wat van H&M en vind het prima zitten, gaat ook erg lang mee (vraag me af of ik uberhaupt ooit al iets weg heb moeten doen omdat het kapot/verwassen/breder was als dat het lang was etc.) Nogmaals, jij mag het troep vinden.. Maar dat is een mening geen feit.
Uiteraard, daar is dit een forum voor. Maar jij zegt:'goedkope kleding is troep'. Dat is heel iets anders als:'Ik vind goedkope kleding troep'.
Jij beslist dat alles wat jou niet lekker zit (omdat het dus goedkoop is) geen goede pasvorm heeft, en daarmee troep is. One man's junk is another man's treasure... Mijn hele kast hangt vol met H&M,C&A,Wehkamp,Bonprix,Only,Vero Moda enzo... Ik heb echt geen kast vol troep. Dat jij persoonlijk dat vind is jouw eigen mening, die mag je hebben. maar jij kunt niet bepalen of iets troep is of niet. Het is geen feit.
Hier ook hetzelfde in de kast mams maar ik moet zeggen dat ik gewoon elk seizoen nieuwe kleding haal...en dan hoeft het in mijn ogen geen dure dingen te zijn omdat ik het toch niet heel lang draag.....is zou denk ik iets wat duurder is wel langer dragen maar dan ben ik er eigenlijk al op uit gekeken
Cynnie, hier hetzelfde hoor! Ik koop elk seizoen wel wat. Heb genoeg in mn kast liggen...En het gaat echt niet na 1x kapoet. OVerigens hier een blije mama..KBS binnen dus geshopt voor de kleine man. 2 spijkerbroeken 3 3/4 broeken 3 tshirts 2 hemdjes 2 vesten 2 paar nieuwe schoenen 7 paar sokken En nog ruime 50 euro over