zijn er ook meiden met maatje meer????waar kopen jullie je kleren? ik wil afvallen op een normalen manier maar heb er 4af gekregen en nu blijf ik hangen ,na revalidatie ga ik wel sporten in de hoop er nog beetje meer af te krijgen
welke maat heb je en waar woon je? bij ons in de regio zijn meerdere grote maten winkels. Ik heb nu ook een grote maten winkel boven hahaha, meeste gaat naar mijn schoonzus. gr brenda
maat xl meestal koop meeste bij miss etam maar viel me op dat veel in de leukere winkels kopen en da past niet met me buik . broeken 44
lieverd maat 44 en xl een maatje meer?? ik heb 46 /48 1,5 week per maand 44 en xxl en vind dat een hele normaal maat.. waar koop ik: v en d, hema, henk ten hoor, c en a, miss etam, wehkamp, h en m, steps en welke winkel dan ook.
Vandaag ben ik gaan shoppen in een grote outlet van zeb. Ik heb 95 euro uitgegeven en 255 euro bespaard! Normaalgezien zou ik 350 euro hebben betaald maar er waren dus superkortingen! Wat ik meeheb: 2 jurkjes 2 shirts 4 truitjes 2 rokjes 1 short 1 riem 1 zonnebril En dat allemaal van merken zoals mexx, esprit etc... Een aanrader voor wie wat krab bij kas zit!
Wat is zeb?! Oh, en ik zit gelukkig niet vaak krab bij kas Wel eens krap, maar dan wacht ik met shoppen!
https://www.zebweb.be/ Dit is de zeb Er zijn ook zebwinkels. Niet enkel online dus. En af en toe is er een grote outletactie. (dit weekend dus) Ohja, wel een grappig weetje: er zijn geen pashokjes maar er zijn 2 grote pashokken: één voor de vrouwen en 1 voor de mannen. Normaalgezien ben ik nogal verlegen, maar nu dus niet haha. Was best gezellige met z'n allen. Konden we nog kledij uitwisselen!
hey en waar is die outlet verkoop? toch niet in belgie denk ik he, ik zie op de site staan dat de outlet gesloten is... zeb is een leuke winkel maar ik ben er meestal ook wel wat kwijt want is doorgaans toch merkkleding.
In Brugge (België) (ik woon in België trouwens jij ook zie ik! ) De site heb ik hier gewoon gepost om aan te tonen wat de ZEB is. Maar die outlet werd via facebook aangekondigd en via mail... ik zie het ook niet meteen op de site staan.
hey, kan je me anders het adres en de openingsuren eens bezorgen?? Brugge is niet echt heel dicht bij maar als het de moeite is wil ik er graag eens voor rijden vandaag, als het vandaag nog is ten minste? ja ik ben ook van Belgie
heb het intussen gevonden via facebook, bedankt voor de tip verder, mijn (welliswaar beperkte) ervaring met "merken": - vorig jaar heel mooi t-shirt van melvin gekocht , voor mijn normen echt duur, twee keer wassen en pluisjes... heb er nog steeds hartzeer van volgens de mevrouw van de winkel kan dat normaal niet... - trui van comma- houdt zijn vorm niet goed. hemdjes wel ok. - truitjes vero moda onverslijtbaar. - kleding S Oliver ook goed van kwaliteit idem Mexx, Only (enkel jeans van ) en esprit. - heb een paar dingen van Sandwich (in solden gekocht aan de helft van de prijs ) en dat blijft tot nu toe wel mooi. een vraag: hoeveel hebben jullie dan ongeveer in de kast liggen ? zeker degenen die zeggen dat ze te veel hebben ? truitjes ed moet ik nog tellen maar ik heb ongeveer: 5 jeans waarvan er nog maar 2 echt goed zitten wegens verdikken/vermageren twee zomerjurkjes waarvan ik er maar één mooi vind 3 zomerrokken die nog passen een jeansrok twee te grote witte broeken (tja) drie geklede jurkjes voor feesten (eigenlijk te veel want kan ze amper dragen maar in solden gekocht) 1 blazer koltrui 2 cache-coeurs (vind ik ook al niet mooi meer) 5 - tal t-shirts 4-tal hemdjes zonder mouw 4-tal basic truitjes van vero moda 3 vestjes met knoopjes in felle kleuren gehaakt vestje paar dikke wintertruien 3 sjaaltjes en nog wel wat dingen die ik me niet meteen herinner hmm toch nog wel wat eigenlijk. probleem 1 is echter dat ik moeilijk kan combineren en probleem 2 is dat een heel deel te groot is...
ik kan echt niet opnoemen wat ik echt allemaal heb. Mijn kleding kast puilt uit hahaha. Denk dat ik 10 tal korte mouw shirtjes 10 tal lange mouw shirtjes 2 pullovers 7 tal zwarte broeken 2 jeans 3 leggins 4 ander soort broeken Wat tuniekjes 10 tal dikke truien 5 vesten en nog een zooi kleding heb dit is ongeveer een grove telling. Als ik niet zou wassen zou ik behalve me broeken wel een maand vooruit kunnen. Maar ik ben van laagjes kleding aan doen zodat als ik het warm heb ik altijd iets uit kan doen. Het enige wat nu om te huilen is is mijn lingerie. Maar goed binnenkort even me BH maat oplaten meten en weer nieuw kopen en we kunnen weer fris en fruitig en nieuw de zomer in.
Ik had laatst een bh en onderbroek, twee shirtjes en een jurkje voor zo'n 70 euro. Daarvan was één shirtje 25 euro en de rest viel allemaal reuze mee. Toch vind ik, als ik er op terugkijk, dat ik toch wel aan de hoge kant heb uitgegeven.. Vooral bh's vind ik verschrikkelijk duur, koop dan ook bijna nooit nieuwe meer! >=(
superkoopjes gedaan 15 stuks voor 73 euro , 3 truitjes, een sjaal, longsleeve en t-shirts... broeken, rokken en jasjes waren er jammer genoeg bijna niet meer, toch niet in mijn maat. Maar ik was er pas om 11 u. ze vullen dagelijks aan dus belgische dames: vandaag en morgen nog outlet verkoop! nu zien hoe ik het allemaal kan combineren. als er nog mensen zijn die hun outfits willen showen : graag!!
Ik heb ongeveer 15 longsleeves 15 t shirts 3 spijkerbroeken 5 skinny's 6 korte rokjes 4 middel rokjes 6 gewone jurken 3 nette jurken 15 leggings 3 blazertjes 10 hemdjes 3 vesten
Ik ben nu ongeveer 8 kilo afgevallen en vind het nu ook heel moeilijk om kleding te vinden. Vriendin van mij loopt echt in de leukste (goedkope) dingen maar ziet er helemaal top uit en ik kan nooit wat goedkoops vinden. Ik koop vooral kleding bij mexx, esprit, didi. Zit nu tussen maat 40/42 in, had hiervoor 44. Dan kocht ik ook gewoon daar kleding. Wat lingerie betreft, hier (omg. Rotterdam) heb je 2x per jaar een outlet van een kinder kleding winkel en lingerie zaak. Dan zijn de bh's 10 euro en de strings/slips 5 euro.
herkenbaar, ik ben 15 kilo afgevallen. net weer een grote tas opgeruimd in de kast weet niet wat ik aan moet trekken, ik ben ook zoekende! gr brenda
Jeej super!!! Ben blij dat je ook veel gevonden hebt!! Ik ben nog steeds superblij met mijn aankopen. Ben trouwens de hele dag hyper geweest na het shoppen. Leuk toch hé, outletshoppen!
ik wil ook ik wil ook hahahaha mijn man heeft nu meer in de kast als mij, dat kan toch niet vandaag weer een bigshopper uit de kast gehaald wat te groot isl