Ik ook! Net onze kast opgeruimd en ik heb 3 goed zittende broeken 1 legging 2 rokjes 3 shirt lange mouw 3 korte mouw 5 mouwloze Ml zijn kastdeel is vol. Vind.het moeilijk om war te kopen wat bij mij past.en bij mn nieuwe figuur.
Ik denk dat het belangrijk is dat je een aantal mooie basics hebt. Dus een aantal colberts, leggings, broeken. Shirtjes enz. hoeven echt niet veel te kosten en als je alles wat kan combineren heb je verschillende draagbare sets. Ik vind de colberts van H&M heel goed zitten en die zijn echt super betaalbaar. Voordeel is dat ik echt al jaren de zelfde maat heb en dus kleding heel lang kan gebruiken. En omdat ik veel heb, blijft het heel lang mooi.
Ik heb geen budget met shoppen, gelukkig ook niet want ik vind veel te veel dingen leuk! Sites zoals Zalando enzo zijn echt niet goed voor mij haha. Maar hier is het verschillend de ene maand koop ik maar 1 shirtje voor bij wijze van 30 euro en de maand erop ga ik een dagje shoppen met vriendlief en zijn we rond de 1000-1500 euro kwijt en zit ik een weekje later mijn mandje op Zalando te vullen. Het is maar net hoe gek we het zelf willen maken en of ik wat leuks tegen kom. Gelukkig bemoeit mijn vent zich nergens mee en houd zelf ook wel van nieuwe kleding dus dat is op zich wel errug fijn!
ik zie meerdere mensen die zich leuk kleden bij h&m maar ik kan er zelf nooit slagen. Vind net niet... maar lig denk ik aan je figuur. moet wel zeggen dat ik gek ben op merk kleding... doe ik normaal ook jaren mee, maar ja, nu heb ik 2 bigbags al uit de kast gehaald totaal, dus ja het is nu karig. En inderdaad zoeken, wat is leuk, wat staat nu leuk.... gr brenda
Net nog eens gaan winkelen, en ik heb mee: 3 werk shirts (zwart) 4 topjes 1 BH 2 onderbroeken totaal: 89 euro voor tien stuks. En ja mijn man was aan het zeuren. Omdat zijn éne jeans... 89 euro kostte Hij kon er niet mee lachen dat hij zelf zo'n dure vogel was Buiten vandaag ben ik op een andere dag ook eens voor broeken gaan winkelen, had er toen twee mee voor 60 euro. En dat was het dan voor een half jaar. Ik koop echt enkel als ik iets nodig heb.