kledingbudget-het is zo duur:-(

Discussie in 'De lounge' gestart door liesbet77, 30 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    C&A...heb ik best veel kleding van.
    Gewoon basic shirts, afgelopen winter van die langere truien, colbertje, vestjes...En Tygho's halve kast hangt er vol mee...Ze hebben echt gruwelijk lelijk spul (disney,phineas&ferb,Cars,hello kitty) maar ook hele mooie kleding.

coolcat bestaat ook nog...tienerwinkel:p

2. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    A.s vrijdag ga ik met een vriendin shoppen. Zowel voor de kinders als voor onszelf. het moeilijke is, dat ik totaal niet goed ben in combineren!

Zijn er dames hier, die hun (niet te prijzige) hippe outfit willen showen dmv van een fotootje? :)

3. Bri

Bri Niet meer actief

Ik koop niet maandelijks kleding voor mezelf, maar haal in één keer een paar outfits. Hoef er dan eigenlijk niet over na te denken hoeveel ik uitgeef. Denk zo'n 2500-3000 euro per jaar. Ben allang blij als ik een keer tijd heb om een paar uur te gaan shoppen, en dan ook nog leuke dingen tegenkom. Gebeurt niet zo vaak.
    Mijn vriend vindt daar niks van. Ik koop mijn kleding van mijn eigen geld, en we hebben genoeg over om de rekeningen van te betalen.

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik vind winkelen ook verschrikkelijk, en doe het alleen als ik echt iets nodig heb.

op lingerie (mn bh's) bezuinig ik ook niet, vind het belangrijk dat het goed zit en het gaat lang mee.

basicdingen koop ik nog weleens bij de hema.
    Verder kan ik niet slagen bij 'goedkope' winkels zoals H&M, Wehkamp, C&A, MissEtam, WE. Ik heb er trauma's van overgehouden, alle spijkerbroeken gepast en dan nog niet kunnen slagen. Verschrikkelijk.

Mijn ervaring is wel dat kleren lang niet zo goed meegaan als de wat 'duurdere' winkels.

5. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Vreemd, heb namelijk het omgekeerde, heb in het verleden ook wel eens duurde dingen gekocht maar die gingen nou echt niet langer mee omdat het duurder was ofzo.

6. kippiekip

Ik zeg toch ook niet dat dat met alles zo is ? Maar in veel gevallen zeker weten wel. Je ( algemeen bedoeld ) dure shirtjes worden ook gewoon op de zelfde afdeling in India gemaakt als de shirtjes van de H&M ;)

Nou is de H&M inderdaad een winkel met tutelute spul maar een Miss Etam of Promiss hebben echt goede spullen er tussen hangen die net zo goed zijn als de duurdere merk kleding.

7. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Kippiekip, bijzonder dat jij weet dat mijn shirts van dezelfde fabriek komen zonder te weten wat voor kleding ik draag. Ik kan je garanderen dat die niet naast de H&M shirts liggen!
    Maar desalniettemin koop ik ook bij de H&M hoor, maar langer dan 1 seizoen gaan die spullen niet mee.
    Promiss en Miss Etam oordeel ik niet over, daar koop ik niets, kom er enkel wel eens met mijn oma.

8. kippiekip

Jij bent met de jaren ook echt niet veranderd he ;)

Lezen blijft nog steeds erg moeilijk, geeft niets hoor, komt wel goed:)

9. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ligt erg aan het merk vind ik, of de kwaliteit beter is. Maar vooral de pasvorm vind ik belangrijk en daar moet je maar net geluk mee hebben wat jou het beste zit. Maar ik vind de stoffen van duurdere merken vaak wel prettiger.
    Gaten in spijkerbroeken? Nog nooit gehad. Superdure spijkerbroeken zitten mij overigens vaak niet beter dan goedkopere en bij superdure vind ik dan wel dat ze perfect moeten zitten. Heb er nu 2 van Mexx en die zitten als gegoten. 80 euro ofzo, dus vind ik heel netjes.

Shirtjes van merken vind ik vaak een stuk leuker, gemiddeld 30-50euro denk ik. Basic maakt me niet zo uit, vaak Vero Moda/WE oid, de hals moet wel mooi zijn. Daar heb ik wel een paar van die langer dan 1 seizoen meegaan hoor ;)

10. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Vertel, wat heb ik verkeerd gelezen?

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wow Lekkere stoot onder de gordel ;)

Promiss heeft ondanks dat het mijn maat is(hebben vanaf 36), niet de juiste pasvorm voor mij. Miss Etam heb ik voornamelijk positiekleding van omdat de rest ook veelal een andere pasvorm heeft dan die mij goed zit.
    Ik vind het verder wel hele mooie winkels, die in vergelijking met C&A enzo wel wat prijziger zijn...Maar als prijzig een probleem is(wij hebben daar het budget echt niet voor), dan koop je gewoon in de uitverkoop.

Wat ik overigens ook doe... Batavia stad...In de normale winkels heb 1 merk broek van bijv. 100 euro...Daar 2 voor 100 :)

12. kippiekip

Had het niet specifiek over jou bijvoorbeeld ... ;)

Maar ik heb eerlijk gezegd geen zin in een discussie met jou, weet wel dat dat zonde van mijn tijd is ;)

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou dan loop ik er als 24-jarige bij als mijn oma..

BEST! I don't care ik vind die kleding leuk en tsjah wie weet mijn oma als ze nog geleefd had ook wel. Hadden we lekker samen kunnen shoppen!

14. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ik ook :S nou heb ik nog nooit gehoord dat ik er als een oma uitziet krijg vaak zelfs complimenten :)

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier ook hoor;)

Maar al zouden mensen dat toch vinden niet mijn probleem koop het toch omdat ík het leuk vind en niet omdat een ander het leuk vind;)

16. kippiekip

Dan loop je er wel bij als hippe oma :D

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

en ik ben een 25 jarige oma!! whoohoo.

18. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Mijn ervaring ook. Ik heb hier spul van oa Dept liggen, nou als er iets snel uit zijn verband gaat zijn het die shirts wel... Het zegt helemaal niets welk merk er in hangt, je moet naar de kwaliteit kijken en dat zie je of dat zie je niet.

19. kippiekip

precies !

20. Costly

Costly Niet meer actief

Tjonge jonge wat een gezeik weer om niets. Jammer dat sommige mensen altijd weer de sfeer hier weten te verpesten. Wordt volwassen aub

Deel Deze Pagina