Kledingdilemma bruiloft

Discussion in 'Zwangerschap' started by Miekjepiekje, Feb 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

Dec 29, 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zusje trouwt 23 mei. Ik ben dan 37 weken zwanger. Ik ben ook nog eens getuige dus ik wil er wel een beetje mooi uitzien natuurlijk. Maar waar kan ik echt een leuk jurkje vinden? Ik zie vooral veel soepjurken en ik pronk graag met mijn buik:). De jurken die ik wel mooi vind, kosten ook gelijk veel geld. :$ en de kans is aanwezig dat ik hem niet eens aan kan. Mijn dochter kwam namelijk ook eerder.
    Nou zat ik te denken, kun je zo'n jurk via marktplaats weer verkopen en krijg je er dan nog wat voor terug? Dan kan ik dat doen. Ik vind het een beetje zonde anders. En weten jullie leuke winkels of websites? Of misschien waar ik niet-positiejurken kan vinden die ik wel aan kan met een dikke buik?

2. Sproetepetoet

Sproetepetoet Actief lid

Jul 18, 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien heb je het allang gedaan hoor, maar is het anders een idee om zelf eens op marktplaats te kijken of je daar een leuke jurk kunt vinden? Want er zijn natuurlijk meer dames die hoogzwanger een feest hebben gehad waarvoor ze een mooie jurk hebben gekocht en maar 1 x gedragen...
    (kun je misschien meteen even kijken voor wat voor prijzen die tweedehandsjurken weer weggaan, zodat je een idee heb mocht je toch iets nieuws aanschaffen.)

Succes!

3. zilla

zilla Actief lid

Jul 6, 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    wehkamp? noppies.nl? Prenatal?
    Verder heb je de goedkope shop ikenmijnkind.nl en hummbee.com.

Nu is het overal uitverkoop, misschien vind je daar wat leuks in de opruiming!

Ik heb in juni een bruiloft en ben dan zo'n 24 weken zwanger. Ik ga (na mijn eerste echo) ook op zoek naar een betaalbaar jurkje. Bijkomstige moeilijkheid bij mij is dat er een thema-kleur aan de bruiloft gehangen is ;)

Succes met zoeken!

4. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

Nov 12, 2013
    1,282
    0
    0
    Noord holland
    Bij BOnprix kan je ook nog wel leuke dingen scoren voor weinig... Gewoon zorgen voor stretch stofjes :D

5. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

Dec 29, 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al even op marktplaats gekeken maar zie weinig leuks. Ik ben verder ook heeeelemaal niet kieskeurig.. :D Ik vind die jurken van Tiffany rose zo mooi, maar zoooo duur. Gelukkig heb ik nog even

6. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

May 9, 2012
    1,689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ik ga zelf binnenkort naar Honneloulou in Leiden. Daar hebben ze een groot assortiment jurken en de mogelijkheid om nog te ruilen als het toch niet past. Ik heb 15 maart een bruiloft én 7 juni eentje. Ik ga echt maar 1 keer een jurk kopen, dus dit zou voor mij een goede oplossing zijn. Beide bruiloften hebben bij mij ook black tie dresscode.

7. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hele mooie zwangerchapsjurken gekocht bij: Asos zwangerschapsjurken.

Daar hebben ze super veel keuze (290 ofzo). Maar die kun je dus niet voor bestellen passen.

Hopelijk vind je een mooie jurk waarin je bolle buik mooi uitkomt! :)

8. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,036
    2,900
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb afgelopen december bij een bruiloft een Tiffany Rose aangehad. Echt heel veel complimenten gehad. Ik had ´m nieuw via marktplaats met het kaartje er nog aan voor 100 euro. Ik heb ´m weer verkocht voor 125 euro, dus er ook nog een beetje aan verdiend :). Goed zoeken en je hebt de tijd nog. Dus je kan gerust eens een poosje aankijken of er wat voorbij komt.

9. Piepie

Piepie Fanatiek lid

Jan 17, 2013
    1,253
    1
    36
    Female
    Zuid Holland
    Ik zou pas iets gaan kopen één of twee weken voor de bruiloft. Je lichaam verandert nog zoveel, zou zonde zijn als je het niet meer past.
    Ik had ook een bruiloft toen ik 37 weken zwanger was, precies tijdens die hittegolf, ik was zo opgezwollen van het vocht dat ik in een zwarte legging, mijn nieuwe ( voedings ) shirt en teenslippers naar de bruiloft ben gegaan.

10. Jebb

Jebb Niet meer actief

Ik had twee weken terug een bruiloft van mijn vriendinnetje, waar ik ook getuige was.
    Was toen ook 37 weken zwanger en wilde inderdaad iets waar mijn mooie buikje in geshowt werd. :)
    Zij hadden als thema rood, wat ik normaal ook niet draag. Uiteindelijk ben ik (gewoon) bij H&M geslaagd voor een jurkje. Eindelijk een jurkje wat met zo'n buik ook nog een jurkje was ipv een (wat langer) shirt.. ;) Gewoon een groter maatje en letten op een goeie lengte.. Ik was er in ieder geval blij mee, want was ook niet van plan voor heeeeel veel geld een jurkje te kopen die je dan waarschijnlijk nooit nog een keer aan kan..

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t31/q73/s720x720/1534956_752234971461953_919173657_o.jpg

11. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

Dec 29, 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tips. Ik heb inderdaad nog even de tijd dus kan ik mooi marktplaats in de gaten houden. En anders ga ik een paar weken van te voren shoppen in de gewone winkels. :D

Share This Page