Hoi dames, Hebben jullie ervaring met lichte testen die niet zo snel donkerder worden? Maar toch goed zwanger??
Ja mijn testen waren de eerste week allemaal erg licht.. De CB gaf zelfs negatief aan. Pas na anderhalve week over tijd werd alles goed zichtbaar.. Ik twijfelde in t begin ook met die lichte streepjes.. Maar ik ben toch echt zwanger Heb je een foto van de test ?
Ja de testjes blijven hier licht. Word er erg onzeker van Zeker als je overal leest dat ze wel moeten oplopen en rond de 5weken wel moeten knallen..
Mijn test was nog lichter, ik twijfelde oook zo erg. Ik herken wat je zegt dat je er onzeker van word. Toch denk ik echt dat je zwanger bent hoor.. Ik zie duidelijke streepjes. Dit was mijn eerste test
Hier ook lichte testen en ben nu 28 weken zwanger,achteraf gezien had ik een late eisprong door mn wisselende cyclus en was ruim een week korter zwanger dan ik dacht.
Kimmie zo een test heb ik ook. Dat ik zwanger ben geloof ik wel, maar of het goed blijft gaan?? De testjes horen toch op te lopen?
De testen werden bij mijn ook pas echt later zeer donkerder. Mijn eerste test was van 13 jan. En op 23 jan. Kreeg ik een test van moeders voor moeders.. Pas toen was hij duidelijker.. Het zit denk ik echt wel goed Mijn beebje zit ook nog lekker ondanks de lichte testen ..
Mijn eerste testen waren nog lichter als die van jou. Een paar dagen later een da test en een cb digital gehaald en daar was ik duidelijk op zwanger
Mijn testen waren bij deze zwangerschap mega licht..de mvm test helemaal een dikke tuurtest En toch een gezonde dame in mijn buik zitten De verloskundige zei trouwens dat het helemaal niet hoeft dat je testen donkerder worden!
Ikke! Nooit knal test gehad..en zie mijn banner Oh en pas 3 dgn ná NOD een streepje te zien op de test!
Hier ook een lichte test met 4+2. Niet weer getest tot mvm langs kwam en dat was een dikke knaltest met ik geloof 6a7 weken. Nu 30 weken zwanger
die van mij waren negatief terwijl ik al twee weekjes ver was,ik vertrok op vakantie en omdat mijn kater daar wel erg lang aanhield deed ik opnieuw een testje en dat was héél licht en ik was toen al drie weken ver
Ik had ook lichte test, na twee testen een digitale gekocht die gaf zwanger aan dat was erg fijn om zo duidelijk te lezen. Uiteindelijk bleek bij de eerste echo dat ik een halve week minder lang zwanger was, verklaarde voor mij een hoop.
Kon het niet laten nog een testje te doen.. En deze lijkt wat duidelijker.. Verder gewoon in spanning afwachten of het goed blijft gaan.
Hier ook lichte testen bij deze zwangerschap. Bij mijn eerste dochter waren de testen al voor NOD knallers. En ben nu zelfs in verwachting van een tweeling! Dus ik zeg streepje is een streepje
Ik vind je testjes oplopen hoor Zelf heb ik nooit echte knallers gehad. Zelfs mvm bleef vrij licht. Nu en bij m'n jongste zoontje Lekker gaan genieten hoor!