Kledingg

Discussie in 'De bevalling' gestart door MvrOnzeker, 9 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Snap ik helemaal, maar mocht je nog de puf hebben om om te kleden is het wel handig :)

Bij mij begon het met breken van de vliezen, dus ben meteen gaan douchen en daarna zwarte topje/hemdje meteen aangedaan :D

Overigens zijn de foto's van de eerste dag hier met een heel sexy knalblauw ziekenhuishemd van de operatie:p

2. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Bij mij ging het zo snel dat ik me gewone kleding van de dag nog aanhad, echter had ik het tijdens de bevallig. Zo warm dat ik alles heb uitgedaan en naakt lag te bevallen! :D

3. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Ik heb een tshirt(vrij lang) bij de zeeman weg in m'n ziekenhuistas zitten.
    Voor de rest lekker gemakkelijke kleding.

4. Nathalie1988

Nathalie1988 Actief lid

24 jan 2013
    204
    0
    0
    uiteindelijk had ik een ziekenhuisshirt aan (zo'n blauwe met open rug), omdat ik een ruggeprik heb gehad. Wat ik had ingepakt was een wijde 'jurk' zonder mouwen.

5. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Ik had een groot shirt bij zeeman gehaald, maar werd uiteindelijk een ziekenhuisshirt.
    Nu weer een groot shirt en een hempje ingepakt en sokken.

Kies iets wat fijn en makkelijk zit.

6. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    Na heeeeel lang googelen kwam uit bij deze:
    LIV Nachthemd V&D

Heb er twee van gekocht, ook 1 met stipjes. De knoopjes kunnen tot je navel open, dus zo kan je kindje direct aan de borst of op je buik gelegd worden. En ze zijn nog best charmant voor de foto ;)

Toen ik aan twee vriendinnen vertelde dat ik deze had gevonden, bleek dat zij ook allebei bij dit shirt waren uitgekomen bij hun bevallingen! Is dus echt een aanrader, en lekker betaalbaar.

Nog een voordeel: ze zijn lekker lang, zodat je tijdens de bevalling niet in je blote billen rondloopt ;) De vk moet toch telkens checken hoeveel ontsluiting je al hebt, dus die broek gaat snel uit (heb wel een joggingbroek ingepakt voor de beginfase).

Deel Deze Pagina