bingo organiseren.

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 2 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Oké een stomme vraag misschien.
    maar ik kreeg ineens het briljante idee om een bingo te organiseren.
    Een bingo voor vrouwen, het concept bestaat al wel. Gooische vrouwen bingo heet het dan volgens mij.

Dus een Bingo voor vrouwen met typische vrouwendingen om te winnen;
    denk dan aan aan Sabon pakket, Rituals pakket, Douglas cadeaubon. Een mooie tas. Dat soort dingen.

Ik weet dat je een vergunning nodig heb, maar kan er nog niet echt wegwijs uit maken wat toegestaan is.
    Als ik het bijv. in een buurthuis zou doen; is dat dan een vereniging die al 3 jaar bestaat? Of moet ikzelf als vereniging 3 jaar bestaan hahaha.

Verder; hoe kom je aan genoeg animo voor zoiets en zorg je dat het opzich ook een beetje winstgevend is. Want dat is natuurlijk ook wel een leuke bijzaak.
    Van hoeveel vrouw moet je dan uitgaan en wat is de prijs per lot? Of gewoon als entree.

Ik weet niet of iemand er toevallig ervaring mee heeft? Dus ik doe eventjes ZP aan hiervoor. Lijkt me ook een heerlijk project voor de komende tijd.

2. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Leuk! Afgelopen weekend was er een fashion bingo, die werd gepresenteerd door Fred van Leer.
    Verder niet echt tips, maar veel succes. Leuk idee.

3. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hmm wel een manier gevonden om de vergunning te omzeilen volgens mij. En daarmee ook de regelgeving voor een vereniging.

Als het gewoon een 'feestavond' is waar elke bezoeker entree voor betaald en de loten dus gratis bij de ingang worden gegeven is het officieel geen kansspel, maar toevallig een feestavond waar je gratis bingo kan spelen.

Volgens mij.

Maar thanks! Ja ik vond het ook leuk! Komt ook omdat ik zelf altijd hebberig wordt van vrouwendingetjes.

4. Amare

Amare Niet meer actief

#4 Amare, 2 okt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2013

Deel Deze Pagina