hoi allemaal ik hoop dat iemand ons kan helpen en toevallig wat heeft liggen we zijn voor tygo zijn 2de verjaardag op zoek naar feestartikelen van mickey mouse voor een mickey feestje en we zoeken voor tygo boxershorts en hempjes in maat 86-92 92-98 en voor noa zijn we op zoek naar littlest pet shop. ze is helemaal eraan verslaafd en vind het te gek dus we wilden haar graag verrassen met een littlest pet shop kamer liefs claudia
Ik heb 7 juli verjaardag van onze kleine gevierd in thema mickey mouse clubhouse... Bij de c&a verkopen ze leuke mickey tshirts...en niet duur! ik heb nog wel wat douchegel van mickey en bellenblaas etc over vd kadopakketten en heel misschien nog mickey slingers 3x en een tafelkleed en wat bordjes, maar dit moet ik vragen of me schoonma ze nog heeft... mocht je interesse hebben pb maar
Zeeman heeft Little petshop poppetjes goedkoper dan de blokker dacht ik. Maar ook stickers ed. Mickey mouse dacht ik daar ook gezien te hebben.
Mocht TS voorzien zijn, ik zoek voor de verjaardag van onze kleine man ook mickey mouse clubhouse feestartikellen