Kledingkamer uitgeruimd; veel merkkleding te koop!

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door Bo20, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi dames!

Aangezien wij in april volgend jaar gezinsuitbreiding krijgen, moet ik (met liefde!) mijn kleedkamer opofferen. Wat inhoudt dat ik alle kleding uit de kamer, in een grote inbouwkast in de slaapkamer moet gaan zien te krijgen. Omdat simpelweg niet alles mee kan 'verhuizen', heb ik een grote schoonmaak gehouden en zes grote tassen met kleding 'over'. Ik wilde dit op internet gaan zetten, maar het is gewoonweg zoveel dat ik al moe wordt bij de gedachte om alles te gaan fotograferen. Het is kleding in maat 36 en soms maat 34 of 38 van o.a. Replay, Indian Rose, Mango, D.E.P.T., 10Feet en natuurlijk H&M. Het zijn spijkerbroeken, linnenbroeken, nette broeken, blousjes, truitjes, tanktops, jurkjes en rokjes ..Kortom; écht heel veel.

Weet iemand hoe ik dit het beste op internet kan presenteren, zonder alle kledingstukken één voor één te moeten fotograferen? Of heb je wellicht interesse? Stuur me dan een PB'tje. Ik heb namelijk besloten dat alle broeken/jurkjes voor een tientje wegmogen (verzondkosten voor jezelf) en alles overige truitjes etc. voor vijf euro. Ook de merkdingen en er zitten zelfs dingen bij die echt nog nooit gedragen zijn (ben een shopaholic!).

Ik hoop dat ik het toch nog kwijt kan raken en iemand anders er blij mee kan maken! :D

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Beste is denk ik om het toch op de foto te zetten! En een lijst te maken met wat je allemaal precies hebt!
    Of verkoop het als 1 groot pakket alles in 1....

3. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Je kunt ook de echt speciale dingen apart verkopen en van de rest verschillende pakketten maken.
    Pas zelf helaas niet in maatje 36...

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Waar woon je? Als je in de buurt woont zal ik best wel langs willen komen om e.e.a. te bekijken...

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar: te koop aangeboden.
    Elmo

Deel Deze Pagina