Iemand bekend met deze artiest? In de plaats waar hij woont wonen mijn ouders ook en hij wil wel op komen treden bij een Koningsdagfeest.voor een schappelijke prijs. Is hij een publiekstrekker? Ik ken hem niet, maar ik zit dan ook niet in die scéne.
Geen idee. In t algemeen denk ik dat hardcore wel een heel specifiek muziekgenre is wat niet zo'n breed publiek aanspreekt. Dus het moet wel bij je feest/doelgroep passen.
Het is geen hardcore artiest.. maar hardstyle Ik weet niet wat de doelgroep is, maar ik denk zeker een publiekstrekker onder jongeren voor een koningsdagfeest.
Het is een alleen een publiekstrekker voor een selectief groep mensen/ jongeren die van hardstyle houden. Dus ja, als die groep groot is, de boeking waard en anders denk ik niet dat je mensen er blij mee maakt
Wat de dames hierboven zeggen; Brennan Heart maakt hardstyle. Daar moet je echt van houden, dus als je een breed publiek wilt trekken tijdens het koningsdagfeest zou ik voor een andere artiest gaan. Oudjes zullen het niet waarderen
Ik ben fan! Ik ben wel benieuwd welke plaats, tijd en dag hij eventueel gaat optreden Maar je moet wel liefhebben zijn.
Inderdaad een Hardstyle artiest. Onder jongeren denk ik wel dat hij populair is, hardstyle in het algemeen wel vaak. Hij gaat al heel wat jaren mee in ieder geval.