Wie heeft er verstand van cherrytomaatjes? Ik weet niet welke plant ik precies gekocht heb. Worden deze tomaatjes nog rood of heb ik een oranje variant gekocht? Ik heb het idee dat ze al wel rijp zijn, tenzij jullie zeggen dat ze nog rood worden, dan wacht ik even met eten Sommigen lijken wat rood maar ze zijn echt oranje. In ieder geval niet dezelfde kleur als de cherrytomaatjes uit de supermarkt View attachment 751517
Mijn man kweekt zulke plantjes en vindt ze er rood uit zien. Gewoon proberen als je denkt dat ze rijp zijn. Wij hebben groene, gele, oranje, bruine, enz. Alle kleuren cherry's.
Ziet er goed uit! Mijn tomatenplanten zien er héél treurig uit. Waar staat hij bij jou? (Zon/schaduw) Hoe vaak geef jij hem water?
Ook vanaf halverwege de dag in de zon en geef hem ook elke dag water. Maar hij ziet er maar erg treurig uit, haha!
Hahahaha... ik ook niet. Ach... als het niet lukt heb ik pech Heb ze tijdje terug bij de Lidl gehaald. Had er al weinig verwachtingen van hoor. Ik ken mezelf.
Haha wie weet is het gewoon een slechtere plant? Als dat kan hahaha. Deze kwam van Intratuin. De tomaten zaten er al aan en waren al groen dus ze hadden ook niet heel veel meer nodig.
Denk aan water geven En ik zie dat je niet hebt gesnoeid. Dan krijg je een plant met alleen maar bladeren en geen tomaatjes. Dus even goed de schaar er in. De stengels waar geen vruchten aan groeien of gaan groeien, die knip je af. Zo kan alle energie gaan naar de vruchten en heb je nog maanden plezier van deze plant
Ik heb alle tomaatjes lekker opgepeuzeld (ze waren inderdaad al rijp!), maar nu hangen er geen tomaatjes meer aan . Komt er nog een ronde aan of was dit het??
Hij heeft denk ik nog genoeg ruimte in de pot, schat ik zo in tenminste. Ik hoop wel dat er nog wat gaat groeien anders is het duur betaald voor een paar tomaatjes