Dames, wie kan mij helpen. Wij zijn doordat er een baby komt behoorlijk aan het schuiven met meubels. Commode van kleuter gaat naar peuter en commode peuter naar babykamer (snap he hem nog) de reden dat we van kleuter naar peuter doen is dat die commode groter is en de baby een kamer krijgt met dezelfde meubels. Interne verhuizing. nu moeten we ook voor beiden een kledingkast hebben. Voor kleuter dachten we een Woood van karwei en peuter ikea Stuva. wat vinden jullie van die kasten? Met name die van Ikea? Ik ben TOTAAL geen ikea fan, hekel aan die winkel eigenlijk.. andere tips zijn ook welkom, hebben VEEL opbergruimte nodig
Beide kinderen hebben hier Stuva. Het is niet dat ik zo'n ikea adept ben, maar die kasten vind ik wel bijzonder handig voor kinderen. Mooi samen te stellen obv wat past in een kamer, later nog makkelijk aan te vullen, goedkoop en toch degelijk.
Wij hebben een pax kast. Ideaal omdat het diep is. Zo kunnen de winterkleding achter liggen en de zomer voor. Onder hebben we zelfs ruimte voor speelgoed. Hij is zelf in te delen wat hem zo ideaal maakt. Ook de deuren kun je kiezen wat bij je past. Hij is ook lekker hoog dus plek voor heel veel spul. Als ik van de bovenste plank achter spullen nodig heb dan pak ik een kruk
Ja, niet letterlijk met de tanden. Maar het beschadigde best snel. Er zit een soort van papier op gelijmd. Dat gaat een stuk korter mee dan een kunststof laag.
Ik was tevreden met de stuva inmiddels staat hij in de speelkamer doordat wij ook intern moesten verhuizen Vind het vooral fijn dat je zelf de indeling kan maken en/of na paar jaar probleemloos kan veranderen (wij hebben pax en die heb ik nu na 5jaar een update gegeven dmv meer planken en laden)
Mijn zoon heeft een pax. Ingedeeld wat voor ons het handigst was. Zo hebben we draadmanden voor zijn broeken en korte broeken. Shirts op een plank (lange mouwen achter, korte mouwen voor). Geen roede, want dat gebruik ik toch nooit. Beddengoed hoog op de bovenste plank, Etc. Jongste dochter heeft een stuva, met roede. En daardoor bij zoon voor een pax gegaan die we zelf konden indelen.
Pax kast! Geweldig heb ondergoed en sokken in 2 lades. Kast van 2 elementen: 1 met alleen maar planken, 1 met lades, hanggedeelte en planken. Fijne is dat de kast bijna tot aan plafond komt: zn winterdekbed ligt op een bovenste plank bv
Wij hebben trouwens een pax per zoon. Broeken en shirts staan rechtop in de lades. Ondergoed ligt ook in de lades.Vesten hangen aan de roedes. Er zitten scubb zakken in met nieuwe kleren die nog te groot zijn/voor ander seizoen. Plankje voor de rest van hun seizoen dekbed. En onderin nog wat ruimte voor speelgoed. Ik vind het fijn dat de kast zo hoog is en mee groeit.
De stuva lijkt mij zo klein. Ala peuter misschien nog prima maar naarmate de kleding groter word kom je ruimte te kort. Hier een pax van een meter per kind. Een roede zodat ik alle boven kleding vanuit de wasmachine gelijk op een hanger kan hangen en zo kan doorschuiven de kast in. En de kinderen zo zelf hun trui kunnen kiezen zonder een stapel overhoop te trekken. Onder de roede een plank voor broeken en ondergoed en sokken en ze kunnen overal zelf bij.
Je bouwt toch zo groot je wil? Hier een dubbele Stuva die groter is dan ik. Dochter is acht maar die kast is nog steeds groter dan ze nodig heeft.
Een pax kast is toch het mooist als die tussen twee muren in staat? Zou iemand eens een foto willen sturen van pac kast? tot welke leeftijd zou de Stuva ongeveer gebruikt kunnen worden qua kleding maat?
Hier ook Paxkasten. Super handig dat je ze zelf in kunt richten en de indeling daardoor dus ook kunt veranderen als dat nodig is (bv. de roede hoger hangen als de kleding groter/langer wordt). En door de hoogte en diepte inderdaad VEEL opbergruimte.
Had je bijv deze: https://www.ikea.com/nl/nl/p/pax-kledingkast-wit-bergsbo-wit-s39127710/ hoe dan de indeling met legplanken onder andere?