Huug Bosse vindt alles lollig! - VK Magazine je zal er maar de heledag mee in 1 huis moeten zitten zou me toch wel beetje schamen en irriteren erger jij je wel eens aan je man of schaam je je wel eens voor dingen die hij doet?
Haha... Ik zou me dan ook wel een beetje schamen Mijn vriend vindt het altijd leuk om me op de kast te jagen in openbare gelegenheden... In de supermarkt in m'n kont knijpen ofzo Of hij laat "per ongeluk" een scheet... Nou, kwader kun je me dan eigenlijk niet krijgen. Zo genant....
Wel erg gezellig Mijn man kan heeeeele leuke grapjes maken... Ik snap ze wel (vind ze zelfs leuk! ) Maar anderen snappen er geen reet van... haha! Ach ja, hebben we vaak leuke onderonsjes... edit: Whaha, en dan op het einde als die man moet huilen, gaatz zij lachen... Lekker stel Het lachen werkte wel aanstekelijk trouwens....
zo ken die nie wa aan zijn vrouw geven... die kijkt me een potje sjagie.. maar ja dat is ook wel begrijpelijk, ik zou der gek van worden
Moet ik mijn ergernissen niet vergeten Mijn man doet altijd typetjes na.. Iedereen in een deuk ik schaam me rot.. Ook is hij nogal een kindervriend ( gelukkig maar) en huppelt hij geregeld samen met een dochterje van een vriendin als een ballerina door tuin heen...
Als mijn man mee boodschappen gaat doen roept ie keihard vanuit t vak van de tampons en maandverband: "Brabbel!!! Hebben we nog wat nodig voor de poes??" Schaam me rot, maar ik ken dr ook wel weer om lachen.....
Whahaha! Lig in een deuk! Die man lacht gewoon om alles! Je zal maar een serieus gesprek met hem willen voeren! Kan me wel voorstellen dat het erg irritant begint te worden na een poosje!
vandaag een sjagrijnige dag, maar moest spontaan lachen toen die vent zat te schateren haha, alleen na 20 seconde werd het wel heeeeel irritant je zou tegen die man moeten zeggen dat z'n vrouw is overleden en dan uitschateren van het lachen of als ze tegen hem zeggen een erge ziekte te hebben ofzo haha
Haha zag t vd week al bij man bijt hond.. Mijn man zegt altijd IEDEREEN gedag ( hij komt echt uit een gehucht met 2 straten daar is t normaal ) Maar hier in de grote stad kijken mensen je altijd raar aan En dan schaam ik me soms ook
je zou maar zo'n vrouw hebben. Een beetje lol in de brouwerij kan nooit kwaad. En dat z'n dochter niet komt. ..... Zegt iets over de dochter. Ze kommen nie ut Brabant.
Wahahaha ik vind het in dit fragment wel lachen hoor...zat gewoon mee te lachen....maar om nou te zeggen zet me er een week mee samen...nou nee bedankt. Vond zijn vrouw wel echt compleet het tegenovergestelde van die kerel zeg....wat een chagrijn!!!