Waarschijnlijk een lui oog arm kind moet dus waarschijnlijk een paar maandjes met een afgeplakt oogje lopen. Mag het natuurlijk niet zeggen en het gaat er om dat het verholpen wordt maar ik baal er toch wel echt van. Mijn mooie meisje met zo'n lelijke sticker op dr oog........ Maar goed ik moet me daar maar even over heen zetten denk ik Volgende week naar het ziekenhuis.
Oh Eindhoven ken ik dus helemaaaaaaal niet zo goed (ondanks dat ik er vaak zit voor mijn werk, hahahahahaha). En ik ben gek op lekkere restaurantjes ! Ohhh, helemaal vergeten te vragen of idd alles goed was bij de dokter *shame on me* <<<<<< Is benieuwd of Esthers het een beetje kan bijlezen
Oh, wat vervelend voor haar en idd zo'n lelijke sticker (kun je die niet een beetje pimpen???), moet ze er lang mee lopen?? Het is iig voor een goed doel, maar kan me voorstellen dat het niet leuk is....
Ja, ik snap het wel hoor! Ik zou het ook maar niks vinden, ook al is het voor het 'goeie doel'! (Bij mijn stiefdochter hadden ze dat niet gedaan, die is op haar 5e geopereerd aan een lui oog.)
Eindhoven of Tilburg is denk ik het makkelijkste? Moeten we even kijken waar de meeste kinderkleding winkels zijn Voor mij is het beide 1,5-2uurtjes reizen.
Poeh geografie is voor mij echt niks, ik zou niet weten waar dat is. Na effe gegoogled te hebben, snap ik wel dat het te ver voor je is! We zoeken even verder.
Geen idee of die dingen te pimpen zijn, ik hoop het maar, misschien zijn er op internet leuke te vinden ga zo eens even zoeken . Max een half jaar zei de huisarts
man o man stelletje verstaafden zijn jullie zeg! Wat kunnen jullie kletsen zeg hahhahahaa Ik houd julie echt niet meer bij hoor jullie hebben zo binnen een paardagen heel wat pagina's vol getypt! Maar als jullie liever naar eindhoven gaan dan moeten jullie dat gewoon doen hoor.Ik kan me ook wel vermaken met de bataviastad hier en hier in het dorp hebben we alle merkwinkels
Ojeej Hey maar is jouw woonplaats het zelfde als Torhout? (ziet jouw woonplaats niet in het lijstje )
Ohhhhhhh Bataviastad!!!! *kwijl, kwijl* Lucia; ik wil je ook wel ergens ophalen hoor, vind ik niet erg , Breda ofzo!? (Verder alles ok daar??)