Oeh Shoeby is idd tof! Ik vind maat 92 daar nog erg groot, (of begint het bij 92) dus Ymke heeft er nog niks van. Maar ik wel hoor! Vind het wel jammer dat de stoffen soms niet erg mooi blijven... Ik kom uit Zwolle trouwens!
Lucia wat een gave jas zeg! Is die van h&m? Volgens mij heeft Ymke die in het roze. Maar Ymke heeft 2 winterjassen *schaam*. Ze heeft ook die met roze blokken van de hema, heeft in de folder gestaan. Weten jullie vast wel welke ik bedoel hahaha!
Ohhhhh, zit ff oud jeugdsentiment te kijken; 4 weddings and funeral, heerlijke niet-nadenken film... De Shoeby zit hier tegenover de supermarkt waar ik altijd boodschappen doe, wat erg nou
Psstttt moeten jullie hier eens kijken Zyzou kinderkleding - trendy online kinderkleding van Retour, Nolita Pocket, Vingino, Diesel, Mim-pi en D-CO
Ja erg he..... Ik wil er wat bestellen voor Faye dr verjaardag.... En veel van die kleding is ook te krijgen in onze maat! Dus papa en mama zelfde kleding als de jarige leek me wel komisch (bv die rollingstones shirtjes) Kreeg de link van een klant die laatst bij me was en zelfde kleding als dr kindje had!
@Roodkapje, leuke site!!! @Guppie; de jas komt van de Aldi gewoon. Leuk he?! (12 euro! ) @Fem: Leuk!! Ik heb net Legally Blonde gekeken.
Zo, nu ga ik echt slapen , morgen even de stad in, ik moet een nieuw pak voor mijzelf (he, erg nou ). Trusten allemaal en tot morgen!!
bij gebrek aan een slapende peuter... (het is eng want het is donker) even fotootje plaatsen dan maar
@Saskia: leuk!! Dat rokje is erg schattig! @Fem; veel shop plezier vandaag! Ik ga vanmiddig effe met een vriendinnetje de stad in. ('t is eigenlijk niet de bedoeling iets te gaan kopen, maar oké...we zien wel. )
Wow Lucia, van de Aldi! Nou Ymke heeft dus precies zo'n jas en die was 40 euro. Maar goed, op zich vond ik dat al vrij betaalbaar. Haar winterjas van vorig jaar was met sjaal en muts 100 euro. Heb ik me aan laten praten in een babyspeciaalzaak. Nou vind ik 100 prima, voor mezelf of manlief en er dan een jaar of 2/3 mee doen! Maar 100 euro voor een jas die nu nog hartstikke goed is en nooit meer gedragen wordt... Ik bewaar het wel hoor, maar of het ooit nog gedragen wordt? Stel dat we nog een meisje krijgen (ooit...) dan weet ik nu al dat wij wel zo zijn dat we alsnog een nieuwe jas in die maat kopen. We kunnen het nu eenmaal missen en van kleding worden zowel manlief als ik gewoon erg blij... Dus, geen jassen van 100 euro meer!
Saskia wat een ontzettend mooie meid zeg! Wat een plaatje! Fem, shopze! Ik zou gaan shoppen dit weekend, maar er komt hier in de wijk een zaakje met kinderkleding en het ziet er al hip uit, dus ik bewaar mijn geld nog even. Ga nog wel even langs de hier, even bij persival kijken want ik had zo'n leuk rokje gezien.
Dit rokje is ook van persival ik vind dit ook zo'n leuk merk zwolle dat is nog eens lekker in de buurt je kan in zwolle ook wel lekker shoppen voor je dochter of niet? Zou er in het centrum van zwolle geen h&m komen voor kids? dat heb ik ergens gehoord? Ik ben toch ook wel zo'n 40 euro krijt voor een jas.De zelfgemaakte jas was nog duurder maar ze hadden nu bij de hema zulke leuke grijze kak jasjes dat ik die ook maar heb gekocht.Ik heb er een leuke speld met grote bloem op gekocht.Dat maakt het toch wel weer mijn ding
Saskia en Lucia wat hebben jullie een mooie meiden het is wel jammer dat hier geen mama's zitten met jongens? !
Goeden morgen dames, Wat waren jullie allemaal vroeg wakker!! Jamila heeft heerlijk geslapen tot 9uur en mama dus ook . Nu nog even wat werk doen en vanmiddag Shoppen!!! (gaan eigenlijk alleen voor trouwringen, maar het zou natuurlijk zo maar kunnen dat daar ook wat kleertjes voor Jamila bij komen )
Ik ben trouwens nog opzoek naar 1 of 2 paar leuke laarsjes, maar eigenlijk een beetje low budget ze heeft namelijk al leuke schoentjes voor als we echt gaan "wandelen" maar wil nog gewoon leuke laarsjes erbij voor onder een rokje . 15 a 20 euro per paar oid. (het liefste een normale winkel dus geen online shop want schoentjes wil ik eigenlijk wel graag "echt" zien voordat ik ze koop )
hahaa floortje was hier om 6.30 wakker we hadden haar deurklink altijd omhoog staan waardoor ze er niet uit kon en altijd weer terug ging in bed.Maar nu sinds 2 dagen staat de deur klink weer normaal en floortje is nu ook al meerdere keren uit bed gekomen.
20 euro voor laarsjes? dat lukt mij echt nooit! Ja misschien h&m, maar ik vind dat niet zo heel geschikt om op te lopen... Ester jij woont in Dronten las ik? Ik ben daar opgegroeid, tot mn 20e gewoond! Dat persival rokje is zeker leuk, maar voor Ymke haar korte beentjes iets te volumineus. Het is maar goed dat ik net even de financieën voor de komende maand op een rijtje heb gezet, want ik ben al niet zo rijk meer... Heb ook al nieuwe laarzen voor mezelf gekocht. We sparen momenteel zo veel mogelijk, want in januari gaan we een nieuwe vloer leggen en er komt een nieuwe bank. En een nieuwe kast, en een nieuwe tafel en een tafel voor mn dochter... Hard sparen dus hahaha! Lang leve de kinderbijslag!
HMm volgens mij komen anne dr laarsjes van de schoenenreus of scapino... vorige week van opa/oma gehad en die waren 15e en ja ze passen prima onder een rokje en ze zitten volgens anne hartstikke lekker want ze draagt ze erg vaak en we hebben bruine.. ugg-achtige laarsjes maar dan met echte zolen van de h&m zie bovenstaande foto zegmaar