Ik heb eigenlijk nog veel meer ideeen op dit onderwerp uitte laten breiden.Ik ben namelijk moderater van een ander forum van het onderwerp Kleding en daar hebben we dus een heel deel om alleen maar over leuke kleertjes te praten Ik kan hier dus wel een hele dag/dagen mee vullen hihihi.Hier gaat het ook al erg goed al wordt hel al wel iets minder moet ik zegge dan in het begin.Maar goed de echte shopaholics schrijven hier wel steeds!
Zie je wel Esther!!! Ik wist dat ik Floortje ergens van herkende, ben gaan speuren en weet nu dus welk forum ik je meer tegenkom hahahaha Alleen daar schrijf ik niet mee in t kledinggedeelte, maar doe wel heeeeeel veel ideeen op
Heey dat is grappig zeg Leuk hoor. Daar is het wel uitgebreider he? het onderwerp ?! Het is ook een superleuk onderwerp
Ik ben altijd met kleding bezig hoor! Ik ben geen modeslaaf, maar van tijd tot tijd wel een fashion victim. Zoals toen ik eindelijk de legging had ondekt (deze zomer), toen liep ik er elke dag opeens in, en mezelf maar hip vinden hahahaha!
Herkenbaar! Meiden, helaas geen leuke laarsjes gevonden! (zit hier gvd ook maar één schoenenwinkel in het dorp) Misschien dat ik dit weekend uitgebreider op zoek ga. Laarsjes zijn tenslotte een musthave. Ohja, Alyna's kapseltje vandaag :
Jammer dat je geen schoentjes hebt gevonden (1 schoenenwinkel is niet veel ) Wat een prachtig kapsel!!! (dat ze nog in de box wil zitten zeg, dat heeft Jamila nooit gewild....Dat ding staat hier eigenlijk alleen als speelgoed opberg ding en als afscherming van de plant waar ze graag de aarde uit haalt )
Ja, ik heb er wel geluk mee. Ik zet haar er ook niet veel in hoor, een paar keer per dag 10 minuutjes als ik echt effe iets moet doen waar ze niet bij kan/mag zijn.
Dit kwam ik tegen... helaas weer geen veter.. kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online[s_mt]=51&fs[g]=1&fs[mt]=1&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[t]=0&id=44179 deze met veter shoes me heeft trouwens heel veel leuke schoentjes in veel leuke kleurtjes maar dit schoentje is bruin kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online[s_mt]=51&fs[g]=1&fs[mt]=1&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[t]=0&id=44165 kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online[s_mt]=51&fs[g]=1&fs[mt]=1&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[t]=0&id=39522
Ik zie nu ineens dat de linken niet meer werken?! anders moet je zelf even op kleertjes.com kijken en op zoek gaan met het merk shoes me en brakkies
Ah leuk kapsel idd! Jammer dat je niet kon slagen... En in de box idd! Die is hier al tijden weg... Ymke ligt nu in bed in haar slaap te praten, moet er erg om lachen! Echt hele verhalen hihi!
Ik ben er ook nog hoor meiden, kom vanavond even op mijn gemak reageren, maar kon niet laten om even te melden dat de Hans Tectiel long sleeves in de aanbieding heeft vanaf maat 92, 2 voor 8,-!! Tot vanavond!
Vanmiddag dit jurkje gehaald, zoo schattig! http://www.liefwinkel.nl/upload/big/L492524-316_kleur230.jpg
Hi meiden, Heb weer zulke leuke kleren/schoenen voorbij zien komen, en ook mooie kindjes! Dit was Fenne vandaag... hard roze is echt een kleur voor haar en ik ben gek op Salty Dog...
Vanmiddag dit sweatvestjurkje gescoord bij de hema... in het echt paarser... en heb ook Bonnie Boon beenwarmers gekocht, vind dat zo cool staan... niet heel goed te zien op de foto ben ik bang...
Errug leuk hoor de kleertjes van Fenne! Had hier ook zo in de kast kunnen liggen! Ik ben ook helemaal weg van die fel roze kleurtjes staat zo lekker fris en fleurig! Dat ballonrokje van Fenne heb je dat ook bij de hema gekocht want volgens mij heb ik heb daar ook zien hangen!Hebben ze inmiddels weer een nieuwe collectie binnen?
thanks Esters! Ja rokje is ook van HEMA, vorig jaar al gekocht toen ie in de opruiming was... deze mama denkt vooruit!
Wat heeft Fenne leuke kleertjes aan zeg! Echt heel cool! Beenwarmers vind ik ook wel gaaf, maar is dat ook een beetje comfertabel?
Beenwarmers lijken me niet vervelend Guppie... ik weet 't niet zeker hoor, want Fenne krijgt ze de aankomende winter dus ook pas voor het eerst aan... ik ga het gewoon testen, lijkt me lekker warm aan de beentjes en ik vind het echt hip/eigenwijs staan bij die kleintjes. Die keer dat ze het nu aan had omdat ik even wilde kijken hoe het stond vond ze het in ieder geval prima... Geen nieuwe foto's?