Kledingkast

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Esthers, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ok wacht even, zal er proberen foto's van te maken (de strijkapplicaties en het broekje liggen helaas bij m'n pa...die kan beter strijken dan ik :D)

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dit is het jasje...(je ziet het niet zo heel goed, met m'n telefoon gemaakt)

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    En dit zijn de rompers. ;) (links die ik in de C&A heb gekocht, die drie andere van de Aldi:D)

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ziet er super uit!!

Mag ik jou pa niet even lenen om te strijken hahah

5. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Die jas, daar werd ik ter plekke verliefd op dus die MOEST ik hebben :D hahahahaha. Helaas hadden ze haar maat niet meer, heb net zo lang gezocht op internet tot ik hem online kon kopen, nu hangt de jas te wachten op slecht weer :D

Gelijk ook een vraag over de jassen, ik koop altijd een maat groter als de maat kleding die ze nu heeft, ze gaat nu langzamerhand over naat maatje 92 en voor de winter heb ik maat 98 gekocht... doen jullie het ook zo???

Die laarzen vind ik trouwens te gek Wen26!!! Ik wil graag donkerbruine laarzen voor onze dochter kopen!

Ikke1981: Ik vind juist dat ik steeds zoveel leuke jongenskleertjes zie, zag pasgeleden een heel stoer 'motorjack' bij de Hennes, vond hem zo schattig, maar echt voor een jongen.

M.b.t. kleding mixen wij 'goedkoop' met wat duurdere kleertjes, meestal heb ik een paar setjes duur (Esprit, Mexx, Noppies etc) en verder combineer ik dit met goedkopere spulletjes (die trouwens net zo leuk zijn hoor!!!). Ik heb ook zooooooooveel kleding van onze dochter, allemaal opgeslagen want ja, wie weet krijgen we ooit een tweede en stel het wordt weer een meid! (Koop ik toch allemaal weer nieuwe kleding, mij kennende ;)).

Ohhhh, ik kan uren praten over kleertjes (ook over mijn eigen kleding... ieder zn hobby he :):))

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Lucia, wat een leuke jas zeg, ik vind het zo leuk dat paarse voor de winter! En die rompertjes zijn ook helemaal leuk!!!

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Het is een donkerbruine schat.:D
    Dat paarse komt door m'n foon (geen idee waarom:()

Ze hadden toevallig wel een paarse, maar die was simpel ribfluweel, en deze was gevoerd met een soort fleece, en vanbuiten jersey.
    Lekker stevig en warm!

Ik vind paars ook echt wel keileuk voor de winter!!!
    (heb vorige week een paars jurkje gekocht, korte mouwen, 'fluweel', 1 EURO bij de Zeeman!:$:D de maillot die ik erbij kocht was duurder dan het jurkje:DEn dan doe ik er een romper met lange mouwen onderaan in wit of donkerbruin.)

Oh, en normaal doe ik jassen een maatje groter, maar deze is haar 'gewone' maat...ze hadden geen maat groter en voor dat geld kon ik m'n niet laten liggen...en hij stond zó leuk...:)
    (voor die 12 euro kan ik er niet mee zitten dat ze 'm maar een paar maanden aankan,en de mouwen waren ook nog iets te lang enzo dus komt goed.:D)

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Thanx!

Nee, IK huur 'm al in hoor!Die pak je me niet af!:D
    (offtopic; heb wel zo'n goeiende hekel aan strijken he pfff...maar normaal doe ik het wel zelf hoor;))

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh, whahahahahaha *veegt tranen uit haar ogen van het lachen* wat ben ik toch een doos he :p, het lijkt idd paars! Bruin is trouwens ook leuk hoor, ik heb een donkerbruine rok voor mn dochter gekocht, erg leuk!!! (Hebben ze hem ook in het paars??? :D haha)

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    P.s. ohja, ik reageer weer te snel natuurlijk ;). Leuk dat ze hem in het paars ook hadden. En tuurlijk koop je die jas als het een mooie prijs was! Ze groeit er vanzelf weer uit, kun je weer een nieuwe kopen ;)....

Ja leuk, ik doe dat ook veel nu; een tshirt met een romper eronder met een lange mouw, leuk is dat he!

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ja, vind ik echt leuk, en je vind steeds weer nieuwe combi's!
    Bijvoorbeeld romper met roze en blauwe streepjes en dan een blauw shirtje of een donkerbruine romper met een turqoise jurkje of ... :D
    (Ze hadden trouwens ook paarse maillots bij de Aldi, 2 voor 5 euro!En dan heel donkerpaars en iets lichter.Helaas niet meer in Alyna's maat;))

Weten jullie trouwens waar ik een effen pyjama kan vinden?
    Eén van de strijkapplicaties is namelijk Hello Kitty in een nachtjaponnetje met een beertje, lijkt mij wel geschikt voor op een pyjama.:D

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hmm, ik weet hier zo snel geen Aldi, meestal kan ik alleen effen malloits vinden bij de Hans Textiel trouwens... Pasgeleden heb ik ze toevallig bij de Prenatal gekocht, was ook voor het eerst (afgezien van witte) geloof ik!! Had een donkerpaarse en een lila, zo schetig, heb nu alleen een spijkerrokje voor haar maar ga er zeker nog een rokje bijkopen.

Een effen pyjama... lastig, Ik zou het eens online proberen bij Rainbowbaby's???

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
  14. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Jaaa geweldig, dankjewel!:D
    Heb ook alleen maar een spijkerrokje voor Alyna nu.(eigenlijk wel meer, maar die zijn te klein aant worden)
    Dus ga er zeker ook wat meer bijhalen!
    Mama draagt ook graag nog rokjes in de winter!:D
    (waar heb jij die donkerbruine voor jouw dochtertje gehaald?)

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Die donkerbruine heb ik gewoon bij de prenatal gekocht (zitten wel paarse en aquagroene ruitjes in, vind ik zelf wel erg leuk moet ik zeggen), ze hebben hem ook online staan trouwens!!!

Ik draag ook vaak rokjes in de winter, hele korte met een dikke malloit eronder en dan met laarzen (hoge of uggs, heerlijk!!!) en in de zomer durf ik dat niet te dragen zonder malloit, whahahahaha, stom he...

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Vind ik niet stom hoor!
    Snap het volledig.;)

En paarse en groene ruitjes is leuk!!!(zal effe op de site kijken!)

Prenatal is hier (belgië) helaaaas niet.:(Vind het zoooo'n leuke winkel!
    Wij maken er altijd een uitstapje van naar Breda, dagje Ikea-Prenatal.:D(daar is zo'n supergrote:D)
    (Baal er ook van dat ze V&D ook niet hebben hier, en dat ik minstens naar Baarle Nassau moet rijden om iets van het merk Bakkaboe te vinden;))

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    In Antwerpen zit een hele grote Zara??? Hebben ze ook hele leuke kinderkleding vind ik!!! :)

En bij de prenatal kun je natuurlijk ook online bestellen, ook een voordeel! :D!

18. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Zara ja...leuke winkel! :)
    (vind het voor haar iig leuker dan voor mij :D)

Bedoel je dit rokje?
    Prenatal |

19. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Jaaaa, die is ZO leuk, op de foto ziet hij er erg donker uit, maar in het echt is ie een stuk lichter!

Ik vind sowieso de kinderkleding veeeeeel leuker dan die voor mezelf, sommige dingen vind ik zo leuk dat ik het jammer vind dat ze er niet in mijn maat zijn :D hahahahahaha

20. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Hahahaha I thought I was the only one!:D
    Ik heb zelf een Hello Kitty pyjama, erg he?!
    Maar Alyna heeft bijv. een bruine blouse met bloemetjes, die zou ik zelf ook wel willen.:)

En dat rokje is superleuk!
    Ik hou wel van die ruitjes!(vind het nog leuker als er plooitjes inzitten:))

Deel Deze Pagina