Nee waarom zouden beenwarmer vervelend moeten zitten het is net als een sok. Juist heerlijk voor van't winter Floortje heeft ze ook graag aan hoor!
Ben blij dat je het zegt Esthers, Fenne vond het met passen ook niet vervelend, heeft er zelfs een half uurtje heel trots mee rondgelopen... heb ze toen maar uit gedaan, tis nog best warm hihi Vandaag shirtje, maillot en sokjes gescoord bij de Ter Stal, ze hebben daar soms best leuke dingen volgens mij he? Fenne gaat nu net pas naar 92, dus al die winkels zijn nieuw voor me... het is echt niet goed voor m'n portemonnee, ik zie steeds in nieuwe winkels dingen die ik MOET hebben. Misschien moet ik niet meer naar nieuwe winkels gaan?
Vandaag bij de Action 2 rokjes gescoor voor Alyna, en bij de Zeeman een truitje. (foto's volgen later )
Zo vandaag weer flink geld uitgegeven. Meer aan mezelf dan Jamila dit keer . Wel 2 paar schoentjes (helaas nog steeds geen leuke laarsjes gevonden ) een rokje, shirtje en vestje. Batterij van de camera is leeg dus foto's volgen morgen
@ B en N; Ik was schoentjes aant zoeken voor Alyna en ben een paar mooie donkerbruine tegengekomen, misschien iets voor Jamila? Productdetails | Dolcis.nl - Altijd leuk! Damesschoenen, herenschoenen, kinderschoenen, tassen
Haha dat heb ik ook vaak elke keer zie ik wel weer iets dat ik denk oohh ja dat moet floortje eigenlijk ook nog hebben!!! Maar dan leg ik het soms in een heldere bui de kleertjes weer terug want wat moet Floortje er nog bij hebben! Haar kast zit vol hihihi
Hey meiden, Ik heb me ook weer misdragen vandaag bij de Shoeby . Kon het WEER niet laten... morgen moet ik echt even een foto maken! Dit broekje voor de winter; http://www.imagingserver.eu/IS1/erez?src=Shoeby/1009917-10.tif&tmp=Medium&left=0.00205761&right=0.99794239&width=320&height=280&quality=90&sharpen=20&format=jpeg&fill=ffffff Dit shirtje erop; http://www.imagingserver.eu/IS1/erez?src=Shoeby/1009515-71.tif&tmp=Medium&left=0.00205761&right=0.99794239&width=320&height=280&quality=90&sharpen=20&format=jpeg&fill=ffffff En dan met een bijpassende malloit erbij en een geweldige gehaakte poncho (die dus niet op de website staat...). Nu lekker Let's dance kijken!!! Dikke kus P.s. zullen we nog een datum prikken???
Dat korte broekje hangt hier ook in de kast van Floortje maatje 86 volgens mij issie alleen een stukkie korter en dan van de Hema. Ik heb hem bij floortje met veel plezier aangetrokken. gisteren had ik hem nog weer in mijn handen en hij moet nu maar weer eens weg want floortje gaat alweer naar maat 104 - 110 Maar hij blijft erg leuk!Dus mochten er nog mensen geintereseerd zijn
Oh leuk he Esther . Bij de HEMA zijn de rompers trouwens in de aanbieding, aqua, roze en paars zag ik zo snel. kan ze alleen niet online vinden . Ach, volgende week weer hahahaha
leuke kleertje Fem! En wat een onwijs leuke foto van die kast, hahaha! Ik vroeg dat van die beenwarmers omdat ik me zo voor kan stellen dat Ymke er last van heeft met spelen. Maar goed, zij heeft ook echt korte beentjes dus het zal ook niet heel mooi staan gok ik. Maar ik vond het op de foto wel erg schattig hoor! Ik vind van die hoge sokken boven laarzen ook leuk bij kinderen! Mijn collega van 38 doet dat ook, terwijl ze altijd heel netjes gekleed gaat en dan vind ik het mwah. Ik heb net nog een winkel ondekt met kinderkleding van DE merken in Zwolle. We gingen uit eten in "de dure straat" en daar zit dus een winkel met jottum, vingino enz enz enz. En tegenover een Scapa winkel, dus ik heb me weer vergaapt aan etalages. Ik wacht nog geduldig tot de nieuwe kinderwinkel hier in de wijk open gaat en anders ga ik binnenkort naar de stad. Wil echt nog wat lange mouwen shirts voor Ymke kopen!
Hallo Dames. Heb net dit topic gevonden en ik wil hier ook mijn kleertjes komen laten zien. Hier nl nog een koopzieke mama. Jelina's kast ligt al helemaal vol, maar ik blijf kopen. Vorige week voor haar gekocht: Bruine laarsjes bij Scapino: Plaatjesupload.nl :: Gratis Plaatjes en Foto's Uploaden - Upload Plaatjes Zwarte laarsjes van Durlinger: Plaatjesupload.nl :: Gratis Plaatjes en Foto's Uploaden - Upload Plaatjes Deze trui wehkamp.nl - hét online warenhuis van Nederland Deze trui wehkamp.nl - hét online warenhuis van Nederland Dit jurkje wehkamp.nl - hét online warenhuis van Nederland Dit shirt wehkamp.nl - hét online warenhuis van Nederland Dit jurkje wehkamp.nl - hét online warenhuis van Nederland En dan nog een legergroene Bjorn borg bomberjack, (kan ik geen foto van vinden) De bibaboerderij heeft Jelina zelf uitgekozen bij C en A O ja, ook nog dit broekje van Vingino (via mp gekocht) Vingino super mooie salopette 122 - Melk of Puur Ik zal vast en zeker nog wat vergeten zijn, maar daar maak ik wel foto's van Groetjes Vera
Leuke kleertjes Vera! Ben niet echt fan van Bibaboerderij (is ook nog te groot voor Alyna denk ik), maar die paarse trui vind ik echt super! Ik ga dalijk naar de Scapino, ik hoop dat ze die laarsjes voor Alyna hier ook hebben!
Goeden morgen dames Daar ook koopzondag Lucia? Hier ook dus we gaan straks ook nog even de stad in. Zal zo eerst even foto's maken van de schoentjes die we gisteren hebben gekocht . (vind 1 paar niet super mooi maar ze zijn wel heel degelijk voor haar voetjes en ze stond/liep er erg goed op. Dus tjha dat is dan even belangrijker dan hoe mooi mama ze vind )
Goede morgen all! Ik heb gisteren mn bestelling binnen van de h&m. - een paarse gebreide vest - een witte gebreide vest - en een gevoerd broekje En heb gisteren weer leuke shoesme laarsjes binnengekregen, van marktplaats maar wel ongedragen.
Die rompers zijn erg fijn, ik had ze al eens gehaald. Zijn stretch. In die folder stond ook een leuke jurk (onder de rompers). Die ga ik maar even halen voor mn babymeisje. Even een foto van mijn dochter in nieuwe jurk http://img.photobucket.com/albums/v43/Marleyluna/IMG_2497.jpg
Ik wist helemaal niet dat het mama mazzeldagen waren bij de prenatal! Moest nog een slaapzak hebben. Nu heb m besteld, maar de korting is dan weer de verzendkosten... Heb ook meteen dat schattige bruine rokje erbij gedaan, kon het echt niet laten!
Hey meiden, Hier ff wat rustiger aan, vanmorgen is de vader van mijn beste vriendin overleden (aan kanker, maar dan nog...), ben dus bij haar geweest, doet extra zeer, mijn vader is namelijk 02 sept overleden, hier dus even rustig aan deze kant. Kom snel weer over kleertjes meekletsen hoor. xxx