Ik ben gisteren naar een tom-du party geweest heb weer veel te veel geld uitgegeven.Echt heel erg! Eens kijken of ik hier de foto's anders kan plaatsen.....
Hij geeft steeds aan dat de foto's te groot zijn op het andere forum van gaat het via het album of photobucket.Dat is hier niet zo of wel dames ?
Wow Vera, das echt veel! Zoveel koop ik nooit in 1 keer, doet zoveel pijn Heb vandaag ook weer geshopt. Nieuwe kledingwinkel in de wijk is open, maar viel een beetje tegen. Weinig keus van elk merk. Vooral weinig name-it, maar er dan wel mee adverteren... Wel 1 trui gekocht, die wel echt super mooi is! (en super duur) Daarna nog een setje persical gekocht bij de Hier. Heb nog 2 foto's in de categorie "ik wil niet op de foto" De eerste is een retour shirt die haar heel mooi staat en een jubel jeans, ook heel mooi en de 2e is de nieuwe trui en een heel verwassen jeans *ahum*. Trui moet alleen wel even iets onder, al kan het nu nog wel... Wel allemaal aan de prijs, maar op de een of andere manier staan die shirts haar gewoon veel mooier. De action shirts zijn het net niet zeg maar... Ik moet echt maar eens stoppen met goedkope kleding kopen, want eigenlijk is het gewoon zonde geld.
Raar! Verklein ik ze eerst, komt er alleen een link te staan... Nou ja, slechte kwaliteit inmiddels dus door het verkleinen...
Oooh mooi Gup! Echt hele leuke kleertjes!! Je hebt eigenlijk wel gelijk hoor, die goedkopen dingen zijn het heel vaak net niet...
hmm de pantoffeltjes zijn inderdaad erg lief lang leve het prijzencircus bij de v&d 4 effen shirtjes (2 wit, 2 roze voor onder een jurkje) 1 paar sloffen en 2 cute pyama's andere pyama staat niet op de site en de effen shirtjes zijn gewoon tja.. effen shirtjes met zo'n gewiebeld randje.. perfect dus om onder een jurkje te stoppen en een lading maillots in roze, wit en roze/wit
Elian zijn kleertjes moeten nogal wat kunnen hebben aangezien ze op het kinderdagverblijf eigenlijk de hele dag buiten zijn, weer of geen weer... Mooie kleertjes zijn leuk maar het moet vooral lekker zitten en slijtvast zijn. Elian in zijn setje van Jola Mode's babylijn. Maatje 86, gehad bij zijn geboorte maar hij kan er nu pas in. http://img.photobucket.com/albums/v318/MidnightMarieke/e874a5c0.jpg Stoer net zoals zijn vader in een skull en monster t-shirt met lange mouwen van Lindex (net zoiets als H&M). http://img.photobucket.com/albums/v318/MidnightMarieke/104c53c4.jpg
@Saskia, schattig hoor! (bij de Zeeman hebben ze ook pyjama's van Snoopy, ook in Flanel!) @Marieke; stoere knul heb je! Vooral dat shirt van die 2e foto is echt superleuk! Meiden, wil even jullie mening vragen over 2 dingetjes die ik volg op Ebay; eBay.be: LONGSLEEVE "MINI-MEXX" maat 86 Nieuw New Neu (object 200389459585 eindtijd 30-okt-09 12:28:16 CET) eBay.be: Modieus setje met warme debardeur & rokje(T86): PERFECT (object 140348347262 eindtijd 02-okt-09 21:25:30 CEST) -Wat vinden jullie ervan?(kan me eigenlijk geen f*ck schelen, ik vind het super ) -Wat zouden jullie max. voor het setje geven? Is niet nieuw, maar ziet er volgens mij nog heel goed uit!
@lucia: maar vanaf mt 92 pas.. en dat is nog wel echt veel te groot ze hangt nu beetje tussen 80/86 in en had ze er wel even uit gehaald.. maar ze zijn echt eh.. groot verder hadden ze alleen van die normale pyamaatjes... leuk maar anne weigert onder enige vorm van laken/deken/dekbed te slapen... dus ik vind het wel prettig als ze gewoon een lekker ruim vallende warme pyama heeft (en stiekum vind ik ze er natuurlijk ook VEEL leuker uit zien )
@mariekeV: hier gaan ze ook zo veel mogelijk naar buiten... maar daar draagt ze dan vaak ook gewoon een spijkerbroek of iets dergelijks. verder zomers veel jurkjes met niks er onder.. of winterjurkjes gewoon met maillot en ik moet zeggen.. de jurkjes slijten minder dan de broeken over het algemeen maillots gaan er hier wel stevig doorheen.. maarja dat moet dan maar @lucia: ik vind vooral die longsleeve erg stoer trouwens dat setje is niet helemaal mijn smaak (ben wel vrij gek van mini mexx.. vind het alleen nieuw uit de winkel echt veel te duur)
Lucia ik vind ze beiden wel okee, maar ik zou er nooit meer dan een tientje voor geven. Het blijft gewoon 2e hands... Dan zou ik nog liever mijn geld bewaren tot de uitverkoop! Marieke, mijn ervaring met bijvoorbeeld esprit is dat het kleeurvast is en niet snel slijt. Ook duurdere spijkerbroeken blijven langer mooi. Je kan natuurlijk net pech hebben dat er een winkelhaak in komt ofzo, maar in mijn geval is goedkoop echt duurkoop, want madam heeft het amper aan... Maar goed, Persival vond ik goed betaalbaar. Ben nu benieuwd hoe het staat, maar zit nog in de was.
Dit zijn de truitjes die ik heb gekocht; De witte was 7 euro min 40% Die anderen (rozerood/ecru/donkerbruin) waren 10 euro voor 3 stuks.
En dit zijn de laarsjes!!! 20 euro waren ze maar! (en toch best een flexibele zool enz.) Ik weet niet of de foto heel duidelijk is, ze zijn donkerbruin met een beetje bordeaux-kleurige bloemetjes. En die suede stukjes zijn in het het echt zwart. Alles gekocht bij Carrefour, is een soort hele grote supermarkt bij ons, waar ze dus ook dit soort dingen verkopen.
Leuke kleertjes allemaal en Lucia wat fijn dat je geslaagd bent! En een tip: bij daffodille.nl hebben ze een actie 30% korting op kinderkleding, ook Noppies!
Zooooo dames wat gaan jullie snel! @Lucia: mooie laarsjes! Vind ze echt heel schattig.. zoiets zou ik mijn dochter ook aangeven.. als ik een dochter had Vind dat ze zowiezo leukere kleren hebben voor meiden als voor jongens maar ik probeer mijn kereltje wel leuk aan te kleden, jammer dat het voor jongens nu heel veel bruin en donkergroen is hier. @Saskia78: dan weet jij ook hoe snel kleren kunnen slijten Kan me goed voorstellen dat de maillotjes snel kapot zijn op de knietjes... Hier hebben ze trouwens ook maillotjes voor jochies met wat stoerdere prints. Elian had er vandaag één aan onder zijn spijkerbroek op het kdv maar het was hier dan ook maar 2 graden celcius vanochtend.. brrrr.. Lekker warm zo'n maillot @guppie: Ik heb geen ervaring met Esprit (behalve twee eigen spijkerbroeken en die zijn erg slijtvast) maar heb een berg Villa Hap kleertjes ge-erfd van een vriendin en dat vind ik best stevig spul dus merkkleding zal wel duurzamer zijn gekopere varianten, mag hopen dat je niet alleen voor het merk betaald! Maar ik moet zeggen dat Elian best veel uit Nederland geimporteerde C&A en Hema-kleertjes heeft en daar ben ik eigenlijk ook echt wel tevreden over.. Hoe doen jullie dat met winterkleren in Nederland met die kleintjes trouwens dames? Hier hebben ze zoveel winterkleren die hij moet hebben... (gelukkig koopt mijn schoonmoeder ook een deel voor ons, zij werkt op een kdv en weet precies wat de goede kleertjes zijn). Nou is het hier in Zweden natuurlijk wel een stuk kouder en we hebben sneeuw maar toch.. Elian heeft nu: een herfstjas met windbescherming en een bijhorende fleece een winterjas, een speciale regenbroek met hengels (nog nooit gezien in Nederland) zoals deze maar dan in het blauw: http://www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006204429_F_W30_090529144548.jpg een bijhorende regenjas, en een winteroveral uit één stuk net zoiets als dit: http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_148734_F_1.jpg Okay, ze spelen hier dus ook buiten met min 5 en een berg sneeuw maar ik vind het nogal wat.. Vond mijn vriend vanmorgen dat we eigenlijk ook nog een speciale gevoerde winterbroek moeten hebben voor onder zijn winterjas als het te warm is voor de winteroveral... Pffff! Maar goed, hij is hier opgegroeid, ik niet...