Ik vind eigenlijk verzorgt haar mooier dan perse heel lang haar... tuurlijk wil ik voor haar lang haar, ik kan het soms wel langer kijken maar ik ben wel van plan steeds netjes de puntjes te knippen want ik zie soms meiden met van dat lange slierterige haar en dat vind ik echt niet mooi om eerlijk te zijn... dus ik denk: heb je goed gedaan!
Wat ziet ze er weer prachtig uit! En ze heeft echt mooi haar joh... is toch heel lang! Wat is die kast trouwens netjes, tis hier heel anders... onderin liggen alle kleren die niet meer passen, moet het toch eens naar zolder verschepen denk ik als ik jouw kast zie haha
Hier mijn peuter gisteren... nieuw Noppies shirtje... en ik blijf helemaal wild van allstars bij Fenne, in het voorjaar komt er zeker weer een nieuw paar!
Leuke kleertjes zeg!!! Ze heeft nu inderdaad al best wel lang haar jaa...en het klopt ook wel dan dunne slierterige haar is ook niet wat he? De kast is pas helemaal opgeruimd vandaar dat ik hem nu ook wel durf te laten zien!Name it Fan ben ik wel ja hihi ...
Heb hem op amazingskids.nl gekocht. Weet niet of hij er nu nog is. Prenatal had hem ook. Hij is ook echt leuk
Goedenmorgen dames! Gisteren wezen shoppen en kon me natuurlijk weer niet inhouden mbt kleertjes voor mijn meisje . Hierbij mijn nieuwe aanwinsten: Bekijk bijlage 22211
Jij bent lekker gslaagd!! Niet helemaal mijn smaak maar dat hoefd ook niet he ! Floortje vrijdag eerste keer naar psz
@b&n: goed geslaagd zie ik? @esthers: ik zie nu pas wat een lekker lang haar ze heeft zeg! mag je er ook meer mee doen dna staartjes? (en op zich hou je wel dikker/gezonder haar als je het af en toe laat afknippen he.. dus ik denk dat het niet zo heel erg is dat je het af en toe hebt laten knippen) hier waren we gister op weg naar huis van de stad.. en we liepen toevallig langs villa happ... en manlief wilde graag kijken voor xboxspelletjes (dat zit er tegenover) dus eh.. "ja mag wel... maar dan ga IK even naar villa happ!" hadden ze 50% korting op de hele collectie.. (oe! rot!) en sinds een tijdje kennelijk ook een outletstore in dezelfde winkel uiteindelijk viel de schade mee trouwens.. 1 shirtje en een rokje.. voor 14e betere shopwerk het rokje is een hip spijkerrokje en het shirtje is op zich niet heel bijzonder maar met een soort van rouchjes op dr schouder.. en dan gewoon een tshirtmouwtje eruit ik was vooral weg van het rokje geloof ik.. en tja hoort wel shirtje bij (en voor 14e durf ik best te shoppen.. ) fotootje wellicht later.. want ze ligt nu lekker te slapen
@B en N: leuk, erg leuk! @Esthers; leuk hoor! Wat een mooie meid is het toch! Die roze/paarse streepjes in haar haar zijn erg leuk! @Saskia: ben benieuwd naar de foto's! En ik ben ondertussen druk aan het Ebayen...verslavend.
Paar dingen die ik aant volgen ben op Ebay; eBay.be: ? SERGENT MAJOR adorable cet ensemble T. 18m/A VOIR ? (object 160369312181 eindtijd 19-okt-09 20:32:19 CEST) eBay.be: Superbe ensemble deux pièces de Next, taille 18m (object 120479200637 eindtijd 20-okt-09 21:24:56 CEST) eBay.be: Ensemble : jeans avec t-shirt très spéciale de H&M! 86. (object 260491902286 eindtijd 25-okt-09 21:09:21 CET) Het is allemaal 2ehands, dus ik kijk wel goed uit wat en hoeveel ik er aan wil uitgeven.
Veel voor weinig uitgeven dat is helemaal een kunst e het wordt helemaal leuk omdat er vaak tweedehands zoveel te koop staat!! Ach floortje d'r haren zijn nu ook al heel erg lang ja ze heeft 2 paarse plukjes in d'r haren extensions dit doet oma die gaat elke week naar de kppen en dan mag floortje mee!! OOh en ik doe trouwens vanalles met haar haren hoor op het andere forum hebbe we een speciaal topic hiervoor geopend soms heb ik of iemand andere een leuk idee en da plaatsen we daar ik heb vaak ook van die momenten dat ik niet weet wat ik met haar haar moet doen e dan worden het tweestaartjes Maar dan soms lage of hoge staartjes of met een zigzag scheiding. Hier een link voor de mama'sdie ook wel eens nieuwe dinge willen uit proberen Kletsmama.nl! • Toon onderwerp - voor de meisjes...''haartjes topic''
Ik heb het topic helemaal doorgelezen.. Wat een gezellig cluppie is dit zeg! Hier ook een mama die nogal koopziek is.. Als ik in de stad of het dorp ben kom ik altijd met iets thuis voor Esmee.. al zijn het maar knipjes. Ik ben vooral fan van Vingino jeans.. Nu esmee in maat 92 zit kan ik ook bij de hema beter slagen met truitjes/vestjes en jurkjes.. H&M vind ik soms leuk.. en verder oilily, cakewalk, mexx, name-it, tumble & dry.. en z8.. De basics zoals rompers, leggings haal ik bij de hema.. Blijft lang mooi en lubberd ( ja B&N dat is een woord ) niet zo snel. Ik las iets over zwart aan trekken bij je meisje.. Esmee heeft sinds ze een maand of 9 was al zwart aan.. Een vestje of een longsleeve op een rokje en dan met een zwarte legging.. Vind dit erg stoer staan.. Vaak zorg ik dan wel dat er in het rokje of broekje iets van kleur zit.. Vooral de combinatie met paars staat Esmee erg leuk. Voor mij is het ook dagenlijks weer een uitdaging om Esmee er leuk uit te laten zien.. Krijg dan ook regelmatig complimentjes dat ze zo leuk gekleed is.. De wintergarderobe is zo goed als aangeschaft.. moet nog 2 vestjes er bij hebben maar heb nog niets gevonden wat me echt aanstaat.. Zal eens een foto plaatsen van mijn meisje!
Aantal weken geleden gemaakt.. toen was het nog iets warmer Vestje van de hema, rokje van cakewalk, legging van Lief en laarsjes van CLIC ( helaas zijn die al weer te klein)
Maar heel simper vind ik ook wel weer leuk.. Eenvoudige longsleeve met bijpassende legging en sokken op een korte jeans..