Heeey meiden, Mijn dochter is dan nog geen peuter of kleuter...maar vind dit zo'n leuke topic! Er was ook 1 gestart bij baby en dreumes, maar helaas waren er daar weinig reactie's. Iemand haar hier een link geplaatst met een forum waar werd gepraat over haar creatie's. Zooo ontzettend leuk Helaas zaten er geen meisjes tussen met heel erg krullend haar. Wil ff de nieuwe kleertjes van me meissie showen! Zwart met paars tuniekje, met een lila truitje en lila legging. En natuurlijk een paar strikje in haar haar.
En nog een foto van me meisje in haar kerstoutfit. Echt een walgelijk jurkje (hebben me schoonouders mee genomen uit Amerika) maar erg leuk voor op een kerstkaart.
Even uppen! Ben benieuwd of jullie nog leuke aankopen hebben gedaan. (heb voor Alyna vandeweek een jeansbroekje met bloemetjes gekocht, volledig gevoerd met roze fleece voor maar 7,50! C&A. Vind het ideaal voor op de fiets enzo!)
Wat ongelooflijk schattig! Oh ja, Alyna heeft vandaag aan; Rood/wit gestreepte broek (Carrefour, 4 euro ofzo on Sale) Witte romper lange mouwen (Zeeman, 2 euro) Rood t-shirt (H&M, gekregen) Ja sorry, ik zet er de prijzen bij want ik vind het zo leuk om voor weinig leuke outfitjes te vinden.
Hier vandaag een salty dog shirtje, met legging in dezelfe kleur (beetje petrolblauw) uit de collectie van kleertjes.com van vorig jaar + de 20% extra korting omdat ze zoveel jaar bestonden en een Esprit spijkerrokje Zag trouwens dat gigagaaf.nl 20% korting heeft op de schoentjes
nou zo modebewust zijn wij eigenlijk niet maar ik wil natuurlijk wel dat ze er leuk bij loopt! kwam trouwens vandaag maar weer tot de ontdekking dat babybarb echt niet voor dikbuikige peuters weggelegd is en het is zoooooo leuk heb het dr lekker toch aangedaan maar wel met een warme romper eronder dit ging nog net.. (andere babybarb shirtje is aan de voorkant echt ECHT te kort... ) het is een vestje en zit achter ook perfect maar met rompertje kon het net vond ik toch jammer...
Esther, Mag ik vragen waar je de rode jas van je dochter vandaan hebt. Ik ben er helemaal verliefd op. gr. Abida
Dat vraag je aan mij denk ik he? De rode jas van mijn dochter is zelfgemaakt...Volgend jaar pas te koop want ze past hem nu nog? Ik wist niet eens meer dat ik die foto hier heb geplaatst??
Weet iemand waar ik een oranje maillot/legging kan vinden? Heb bij de Hema gister zo'n superleuk jurkje gekocht! Gebreën, met de kleuren antraciet, grijs, roze en oranje erin. Heb al een oranje longsleeve voor er onder, moet nu dus nog oranje maillots hebben. Of eventueel oranje kniekousen, is een redelijk lang jurkje. Heb al gekeken bij de Hema zelf, H&M, C&A, Mexx, Kruidvat, Zeeman heel vluchtig. Wibra nog niet. V&D en Hans Textiel hebben we hier niet. Oh ja heb verder gekocht; Jurkje Hema dus (13,50) Broekje Zeeman, donkergrijs ribfluweel (4,99) Longsleeve H&M Barbapapa (7,95) Longsleeve H&M oranje (4,95) Pyjama Kruidvat Pooh (4,99) Polo Kruidvat Pooh (2,50) Nachtjaponnetje Wibra ecru (1,99) Shoppen is leuk!
Jemig Lucia jij blijft shoppen of niet? Mijn dochter heeft echt wel genoeg om aan te doen inmiddels en inspiratie om nieuwe dingen te maken heb ik ook niet. Ik heb de laatste maand alleen voor mezelf geshopt hihi. Ben nu wel weer naar nieuwe schoenen aan het kijken. Ik overweeg (alweer) uggs voor mezelf. Ymke krijgt ze niet hoor, vele te duur voor 1 seizoen. Maar je ziet wel overaal ugg achtige schoenen en dan niet meteen van die goedkope. Binnenkort de stad maar weer in. Madam vindt schoenen passen leuk, maar zijn die ugg achtigen ook in maatje 23? De nep uggs van h&m heeft ze al, maar daar loopt ze onwijs scheef op, dus die bewaren tot het sneeuwt ofzo, of voor de foto hahaha!
hmm die nepuggs van de h&m doen het hier echt perfect vraag me overigens af of ze het echt goed doen in de sneeuw.. ik verwacht zeiknatte voeten anyway.. heb me vandaag maar gewoon ingehouden en ben enkel bij de bakker geweest
Valt wel mee hoor, deze periode is het redelijk veel omdat ze nu écht wel uit maat 80 is. En heb extra geld gekregen van schuldbemiddeling om voor winterkleren te shoppen. Ben er nu wel bijna klaar mee, zou alleen nog wat broeken maat 86 moeten hebben en event. een paar truien.(maar die zijn zo moeilijk te vinden in die maat) Ik moet eigenlijk ook meer voor mezelf shoppen maarja...voor mezelf lijk ik dan helemaal niks te vinden en voor haar des te meer.
Hm hier ging het laatst ineens ook snel paste ze eerst nog wel in dr spijkerbroekjes.. ineens was alles te klein om van truitjes/shirtjes nog maar niet te spreken ook... eerste paar weken paste ze doodleuk nog wat shirts van vorig jaar aan.. (wij zijn gek op tshirts met lange mouwen ipv een echte trui zegmaar) en ook jurkjes kon ze best nog hebben maar zo ineens... stonden we met een "lege" kast ze hadden trouwens bij hema wel aardige truitjes niet superleuk.. maar toch best leuk heb me dus maar even ingehouden want ik had me laatst ook al misdragen en we bleken nog een halve kast met wat grotere maten hebben liggen heb hier trouwens nog 2 tassen kleertjes met wat 68, veel 74 en wat 80 liggen. ik kom het niet brengen maar als iemand er heel gelukkig van word en het op wil halen valt daar vast over te praten
erg he die groeispurten he? moet er weer flink geshopt worden en dat vinden we erg! Abida bedankt voor je compliment Hier is er ook even een koopverbod want mama ziet veel te veel leuke kleertjes!!Dus ik moet maar ff gewoon niet in de buurt komen van alle leuke snoezige kinderkleding zaken!!