Kledingkast

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Esthers, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    I have met my match! :D whahahahahaha, geweldig! Waar heb je die Hello Kitty pyjama gekocht??? Zou ik ook wel willen hebben, whahahahahaha.

Ohja, leuk he plooitjes in de rok (staat mij alleen absoluut niet moet ik zeggen), heb ik ook voor Sharon, kan er helaas geen plaatje van vinden :(

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    :D Super, eindelijk iemand met dezelfde smaak!

De Hello Kitty Pyjama's vind je in de Zeeman. :D Zowel gewone katoenen als lekkere warme flanellen. :D
    (en ook Snoopy en Betty Boop :p)

Had vorige week nog een superleuk 'echt' schots rokje gezien, rood met ruitjes en plooitjes en een riempje...
    Maar helaas pas vanaf maat 98.
    (Was trouwens in de Shoe Discount, denk dat dat Belgisch is)

En nou ga ik slapen, (moet om half 8 op) spreek je morgen waarschijnlijk wel weer. :D
    Trusten meid!

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohhh, ik ga zeker kijken, nu dat de winter eraan komt is dat echt wel lekker; een flanellen pyjama (ben toch al getrouwd ;) haha).

Voor Sharon heb ik ook een ECHTE pyjama; met streepjes en knoopjes, echt een mannenpyjama zeg maar alleen dan roze, zo schetig!!!

Trusten meis en waarschijnlijk tot morgen (ik heb deze week nog vakantie dus ik let niet zo op de tijd ;))!!

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Goeiemorgen! :D

Oeh lekker, vakantkie, geniet er maar lekker van!
    Ze hadden bij de Zeemand ook voor kindjes van die flanellen pyjama's trouwens!
    Errrug leuk!

5. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Whaha, in Lisa dr maat was die jas ook niet meer, en ik MOEST hem hebben, dus ook heel internet afgespeurd en uiteindelijk nog 1 gevonden.
    Ze gaat nu net over naar maat 86 en ik vond de jas erg groot vallen dus heb hem ook i n 86 gekocht, omdat ze nu toch ook wel langer met een maat doen.

Donkerbruine laarzen heeft Lisa ook, korte laarzen en superstoere hoge laarzen van shoesme!

Hier dus ook een mama die helemaal verslaafd is aan kleding kopen, mn grootste hobby :D:D

6. Esthers

Esthers Bekend lid

7 jul 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    Floortje vandaag !!![​IMG]
    Heerlijk hoor die pyama's ik vind dat de hema momenteel ook heerlijke pyamatjes heeft nu is het nog een beetje te warm voor flanel dus floortje draagt snachts een nachtjaponnetje van jip en janneke
    En die schoentjes zijn geweldig!!!!

7. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Owww wat een leuk topic :D
    Alleen is mijn meisje eigenlijk nog geen Peuter, maar ze zit nu wel in maatje 86 ;).

Ik zal straks (als ze wakker is) even wat foto's maken van enkele kleertjes die we vorige week hebben gekocht :D

8. Esthers

Esthers Bekend lid

7 jul 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    Floortje haar winterjas ze heeft er nu drie (hihihi)

9. Esthers

Esthers Bekend lid

7 jul 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    Hey hey!!! Wat noi jouw dochter is geen peuter !!Wij willen haar gewoon hier zien of ze nou een peuter is of niet!!!:D:p

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik ben zo blij met dit topic, dat ik niet de enige 'gek' ben die steeds maar weer kleertjes koopt voor kindlief (laat straks dit topic even lezen aan mijn man ;)).

Nu ga ik natuurlijk niet achterblijven en mijn dochter straks ook eens even op de foto zetten.

@ Lucia: Jij weet dus wel waar je mij van de week gaat vinden he ;) hahahahahaha. Lekker geslapen???

@ Diddlmouses... zo herkenbaar!! Hahahahaha

@ Esthers, ohhhhhh, die jas is echt geweldig!!! Wat een schattig en lief meisje zeg!

11. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Hahaha nou dat lijkt me in ieder geval Duidelijke taal ;)

*moet ze wel een keer wakker worden want ze slaapt nog steeds:$*

Hebben jullie dat trouwens ook, dat je savonds/sochtends al zit te bedenken wat jullie je kindje aan willen trekken maar dat je niet kan kiezen omdat ze zoveel leuks heeft. Terwijl je voor jezelf binnen 3 min. je kleding klaar hebt liggen? :D

Trouwens misschien kunnen jullie mij wel helpen.
    Ik zoek voor mijn dochtertje een leuk pakje (rokje + shirtje/blouse) of jurkje voor tijdens ons trouwen. Het hoeft niet echt zo een trouwjurkje te zijn oid maar iets wat ze daarna ook nog aan kan :).

Ons budget voor haar kleertjes is ongeveer 50 euro en bijpassende schoentjes ong. 30 euro. Totaal dus ongeveer 80 euro.

:)-> humm sorry bedenk me nu dat dit misschien wel heel erg topic vervuiling is, dus kan eventueel ook wel een nieuw topic openen als jullie dat beter vinden :))

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh, ik vind het helemaal niet erg hoor B&N, ik vind het heerlijk om over kleding te praten, is mijn grote hobby, dus maakt mij niet uit.

Misschien heel gek, maar ik heb dus echt een geweldig jurkje in de kast hangen aangezien mijn nicht gaat trouwen op 09-10, het is echt een superlief jurkje (die heel duur was) ik zal er een foto van maken, als je het nou iets vind kun je eens op het merk zoeken (of hem van me overnemen ;)).

Ik heb dat trouwens ook hoor dat ik niet kan kiezen wat ik haar aandoe.

Wat ik nog veel erger vind; als mijn man haar aankleed (wij werken allebei 4 dagen) op de dag dat hij vrij is denk ik weleens; 'Kiezen op elkaar, ze is gezond' want dan ziet ze er soms zo raar uit (en op de dag dat hij vrij is mag ik me niet bemoeien met haar kleding, erg he...).

Ik ga ff fototoestel opzoeken :D (Maak nog geen foto van uk want die loopt met haren gekamd door rotje en pyjama ;)).

Sorry dat ik iedere keer zo vlot reageer, vind het ook zo'n leuk topic.. *schaam*

13. Esthers

Esthers Bekend lid

7 jul 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    Nee dit is geen topic vervuiling zolang het maar over kleertjes gaat ;)

ik kan een avond van te voren inderdaad bedenken wat ik haar ga aantrekken afhankelijk wat we gaan doen!Want gaat ze naar oma krijgt ze altijd oude kleertjes aan! Want ik snij mezelf ermee in de vingers als ik dat niet doe !

De c&a heeft vaak van palomino hele leuke netje cetjes.Tja en wat denk je van jottum o.i.d natuurlijk wel een stuk duurder maar vaak kan je via mp hele leuke nette kleding kopen en dat zijn vaak echt feestjurken!

14. Esthers

Esthers Bekend lid

7 jul 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    Mensen hou eens op met al die excusses :D Het is gewoon een super leuk onderwerp:D

Ik moet zeggen dat ik gewoon in een deuk lig op de dagen dat ik werk en mijn vriend kleed.
    Zo was mijn vriend een op visite bij zijn moeder en daar heeft hij toch op z'n kop gekregen van zijn moeder dat zijn moeder spontaan kleertjes is gaan kopen! Floortje had namelijk een pyama aan :D:D:D

15. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik kan trouwens echt nergens effen lila malliots vinden, iemand hier die ergens tegengekomen?
    (Wel kleine maatjes)

16. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Whaha, zie het al helemaal voor me op visite in dr pyama :D

Ik leg altijd de kleertjes klaar als iemand anders dr aankleed ;)
    Na me een paar x rotgeergerd te hebben aan de combinaties die ze ervan maken, vond het zo zonde van dr mooie kleertjes :D

17. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties :D

@ Fem; Ik ben heel benieuwd naar het jurkje :)

En Esthers, heb inderdaad ook even bij de C&A gekeken maar dat vond ik het allemaal toch net niet ;). Jottum zat ik inderdaad ook al naar te kijken bij kleertjes.com en daar heb ik wel een aantal leuke dingetjes gevonden :D

In ieder geval bedankt voor de tips en als ik iets leuks gescoord heb zal ik het natuurlijk showen ;).

Hier heeft papa trouwens de winterjas uitgekozen op vakantie. Hij wilde een "stoere meisjes-jas" zal daar zo ook even een foto van maken. Maar ik wil er wel nog een winterjasje bij :D leuk om af te wisselen ;).

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Grappig zeg al dat geneuzel over kleding....houd volgens mij wel alleen mama's met meisjes bezig;)

Dit is Eva in een nieuwe outfit

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    mmm....raar, op mijn pc staat ie wel gewoon recht!

20. Esthers

Esthers Bekend lid

7 jul 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    op de site van rainbowbaby's hebben alle kleurtjes!!en goodmood kids volgens mij had de trekpleister ze ook in de aanbieding ?!

Deel Deze Pagina