Hm ik kan voor mezelf ook wel aardig slagen op het moment trouwens... Moet ook wel ben goed afgevallen en alles van vorig jaar is ruim te groot
pppssttt bij de Makro zijn ze volgende week in de aanbieding! (de echte) En bij de Bristol zag ik laatst neppe staan voor kinderen Makro folder
Morgenvoormiddag komt er een foto! Jurkje heb ik daarstraks effe aangepast, is nog een beetje groot maar staat wel heel leuk! (heb een 92 moeten pakken...86 hadden ze niet meer en zowel papa als ik vonden het een superleuk ding.)
rare vraag maat je kan toch alleen maar winkelen met een speciale pas? is die pas voor zelfstandig ondernemers?
Hier alvast Alyna met het truitje van Barbapapa (hou eigenlijk normaal niet van grote prints op kleding...maar dit is gewoon pure nostalgie voor mama ) Het broekje (Donkergrijs ribfluweel)heeft ze ook aan maar zie je niet op de foto. Oh ja niet op de rommel letten. En ook niet op het hoofd dat ze trekt.
En hier de rest; van links naar rechts: polo'tje van Pooh (staat ook in't groot op de achterkant maar wel in heel subtiele kleuren), jurkje Hema+longsleeve H&M, pyjama Pooh en nachtjaponnetje. Dat oranje bij dat jurkje lijkt heel raar op de foto, maar er zitten dus oranje strepen in.Stomme mobiel.
Grappig dat shirtje van barbapappa ik ben zelf helemaaaaal niet weg van prints op kleding maar deze is inderdaad leuk! Dat nachtjaponnetje is leuk zeg!
Dat jurkje van de Hema heb ik voor Yarah ook . Echt superleuk staat het. Ik wilde eigenlijk ook 86 hebben, maar hadden ze ook niet meer, toen 80 gedaan en past ze ook goed. Vrijdagavond ook nog wat leuks bij de Hema gekocht, zal ff foto showen: Het is een gebreid rokje en dan shirtje erbij en leuk vestje. De maillot is van name-it en had ik al. Normaal koop ik eigenlijk nooit zoveel bij de Hema, maar de laatste maanden hebben ze echt leuke dingen en helemaal niet zo duur. Vorige week ook nog een Jottum vestje gekocht met 70% korting en het staat zoo leuk Ik heb ook weer een koopstop, want het is echt niet normaal wat ik de laatste maanden heb gekocht haha.
@mirandaT: oh dat rokje is inderdaad superleuk! en het jurkje ook trouwens.. alleen zijn de kleuren niet helemaal mijn ding mar dat kan natuurlijk ook aan de foto liggen
@Maja; dat nachtjaponnetje is idd van de Wibra. Ik ging eigenlijk ook voor die pyjama, maar die hadden ze niet meer. Grappig dat meer van jullie dat jurkje hebben. Bij het jurkje dat ik heb, zijn de grijze strepen op Pinguin's jurk oranje.(snappen jullie het nog? )
Ik was weer ff niet hier geweest, maar heb nu alles terug gelezen en wat een leuke meisjes en kleertjes heb ik weer gezien zeg! Hier even een foto van Fenne in dr nieuwe winterjas. Ze heeft er 2 en ze had eigenlijk alleen nog de andere aan gehad... maar aangezien ze daar gisteren een pakje drinken over aan het uitknijpen was in de wandelwagen en die dus in de was zit heeft ze nu deze aan... (en ook name-it regenlaarsjes haha)
vandaag toch weer geshopt hihi! Bij we geweest, was ik nog niet geweest op de kinderafdeling, maar daar kun je leuk shoppen! Helemaal onze stijl en betaalbaar zeg! Ik zocht al een tijdje een rokje van jersey en nu eindelijk gevonden, met legging en leuk shirt. Heb ook sokken met lintjes aan de bovenkant gekocht, maar misschien dat ik nog even laat liggen tot kerst ofzo. Manlief is ook goed geslaagd!
vanaf 92. Valt niet klein, want ik had het shirt in 98 gekocht en zit nog wat ruim Heb inmiddels nep uggs van het merk ella gekocht. Zijn niet heel goedkoop, maar de schoen is heel stevig. Zit haast beter dan de echte uggs bij mij, die zijn altijd te klein of te groot. Met deze ben ik dus wel heel blij, en dat ze niet echt van ugg zijn boeit me eigenlijk niet.