Vandaag in de stad geweest, zit er een nieuwe winkel die Baby Barb en Cakewalk verkoopt! Viel me zwaar, maar ik heb niks gekocht. En in de Villa Happ hadden ze ook al zo'n mooie dingen! Heb wel een setje bij de C&A gekocht...dat dan weer wel. Maar was 50% korting. Een aquablauwe longsleeve met col, daarboven op een grijs/zwart gestreepte trui met korte mouwen en dan een grijze jeansbroek erbij. Normaal 25, nu 12,50. Nu moet ik toch echt effe stoppen hoor.
Aaah wat lief! Zoek nog steeds een oranje maillot voor bij mijn jurkje. (eventueel met strepen in kleuren die in het jurkje voorkomen) Zucht...hoe moeilijk kan dat nou zijn?!
Dit Jurkje heb ik daarstraks ook gezien! Maar dan met rood ipv roze. *kwijl* SUPER! En nog gefeliciteerd!
Nee nog niet...ik ga morgen even bij de Action kijken en als ze het daar niet hebben ga ik zaterdag even naar de markt! Thanx voor de tip!
Ik heb zo'n mooie van jottum gezien maar vind hem nog te prijzig. Buiten dat weet ik niet of jottum ruim of smal valt... dilemma's!
Jottum schijnt nogal smal te vallen...toen ik een keer voor doopkleding ben gaan kijken kwam ik ook in een winkel met allemaal Jottum kleding terecht en ik vond het vrij klein. Heb je een foto of link van het jurkje?
Oh dat jurkje is leuk zeg! Ik ben zwanger, dus ik mag binnenkort ook weer shoppen! Als alles goed gaat komt deze beeb in de zomer, dus heeft niks aan de kleren van Ymke, die in de winter geboren is. Goh wat vinden wij dat nou vervelend...
http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/166521-baby-kledingkast-3.html het jurkje helemaal onder aan de pagina! Gefeliciteerd guppie!
Ooooeeehh Pinguin die is idd wel erg leuk zeg! Vind die helemaal zwarte op de volgende pagina ook heel leuk! En die winterjas daaronder ook.
Oeh das een leuk jurkje idd! Maar dat modelletje vind ik wel een beetje baby. Bij Ymke staat het mooier als het iets smaller zit, lekker aangesloten dus. @Lucia, ik denk dat ik maar tot de 20 weken echo wacht met shoppen, want dat neutrale spul vond ik niet eens leuk meer toen ik eenmaal wist dat we een meisje kregen! Ben ook blij dat ik nu ervaren shopper ben, weet nu veel beter welke merken mooi blijven en van fijne kwaliteit zijn. hihi!
Heel herkenbaar. Oooh wat was ik blij toen ik m'n 20 weken echo had gehad en écht kon gaan shoppen! En idd, nu weet je veel beter wat je wel en niet moet kopen.
@ Lucia, moet je even hier kijken: Donnerskindermode - gebreid jurkje Met de kortingscode 1109 krijg je 50% korting ( de code werkt nog niet ff in de gaten houden) @ volgende baby, wacht ik ook zeker tot ik weet wat het geslacht is. Had hier ook redelijk wat neutrale pakjes en die heb ik Megan nooit aangetrokken.
Wat een leuke kleertjes komen er voorbij zeg!! Zeg guppie jij ook zwanger gefeliciteerd hoor!!Heerlijk he straks weer lekker kunnen shoppen !!!
Loesjuh: Die kortingscode, is dat voor de gehele collectie of alleen voor BB? Hier veel Jottum in de kast. Valt vaak klein maar niet altijd. Verschilt echt enorm. Komt echt heel zelden voor dat iets te groot valt. Ik koop altijd een maatje groter. Dan weet ik zeker dat het goed is.