Kledingkast

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Esthers, Sep 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Deze mail kreeg ik gister:

Beste klant,
    Deze maand een super aanbieding bij DONNERS KINDERMODE.
    De webshop moet leeg want de nieuwe collecties komen eraan !
    Van 5 t/m 10 november geven we maar liefs 50% KORTING op de hele wintercollectie*

Nu het echt koud wordt kun je de wintercollectie aanvullen met een warme jack, trui, of sweater.
    Maar ook die mooie jurk of stoere jeans bestel je nu voor de HELFT van de PRIJS !

Vul de KORTINGSCODE 1109 in (vergeet niet om op voeg toe te klikken om de code te activeren!) en de korting wordt toegepast.
    Betalen doe je veilig met Paypal, IDeal, of door overschrijving via de bank.
    En versturen? Dat doen we zoals altijd kostenloos. 24 uur na binnenkomst van betaling, je bestelling in huis.
    Tot ziens in onze webshop,

2. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Toys, er staat op de hele collectie dus Jottem debk ik ook.
    Maar de code werkt nog niet.

3. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Dank Loesjuh! ff in de gaten houden dus ;)

4. zo79

zo79 Fanatiek lid

Nov 27, 2007
    3,925
    0
    36
    De code werkt bij mij nog steeds niet...is het bij jullie al gelukt?

5. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Oooh dankjewel!
    Vind het zooo leuk met alle feestjes die eraan komen enzo!

6. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Nee, hier ook nog niet.

7. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik ga ff een mailtje sturen naar die lui daar. Wel raar toch dat ie het niet doet.

8. zo79

zo79 Fanatiek lid

Nov 27, 2007
    3,925
    0
    36
    Goed idee loesjeh.

Zit heel de dag al af en toe te kijken, maar helaas werkt de code nog niet. En ik wil zooooo graag dat ene Baby Barb jurkje bestellen 8)

9. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Nou ik heb mail terug, je kan gewoon bestellen dan word het aangepast.

Hallo,
    klopt helemaal, de bestelcode werkt niet correct dit ligt niet aan ons of jouw maar aan de webshop instellingen.
    Mocht je een bestelling willen plaatsen doet dat op de normale manier dus zonder kortingscode. Je ontvangt dan van ons een mail met het juiste aangepaste bedrag.
    Excuus voor het ongemak!
    groet,
    Huub Donners

Heb mooi nog even een Eager Beaver winterjas voor mn dochtertje gescoord!

10. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    H&M heeft ook de feestkleding voor kids op de site.
    Ik heb een zwart rokje van tule en een zilveren maillot besteld. De rest vond ik een beetje te...

Heb ook nog een gaaf shirt met big sister Ymke erop gekocht. Kan ze over een week of 2 mooi aan als we het grote nieuws aan opa en oma gaan brengen.
    Shirt is van peas for all.

11. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Heb je de code gekregen omdat je bij hun nieuwsbrief bent aangemeld?
    Werkt het dan wel voor meiden die de nieuwsbrief niet ontvangen?
    Misschien een stomme vraag.:)

12. kippie75

kippie75 Bekend lid

Apr 8, 2008
    845
    0
    0
    Ik heb dat jurkje (BABY BARB jurkje) ook voor mijn dochtertje (in het roze), een heel lief jurkje. Voor degene die het jurkje nog willen kopen.. Ik vind het jurkje wel klein vallen en wat ik ook jammer vind is dat het bovenste gedeelte bijna niet elastisch is, rekt niet mee en het jurkje is dus niet heel makkelijk om aan en uit te doen. Dat had ik met een jurkje uit de zomercollectie ook al, die heeft ze daardoor echt maar heel even kunnen dragen en deze was eigenlijk bedoeld voor de kerst, maar wordt nu volop gedragen omdat het jurkje eind december vast niet meer past!

13. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,808
    4,192
    113
    Hier dezelfde ervaring met dat jurkje.
    Is echt heel lastig aan en uit doen. Vind babybarb trouwens altijd wel klein vallen

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Superleuk ja!

Alleen zit babybarb nooit zo mooi op mijn dikbuikige peuter :)
    lijkt wel of het meer gemaakt is voor slanke peuters
    erg jammer want ik vind al dat "gebreide" babybarbspul superleuk
    tot ik het aantrek dus :(

15. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Oei, echt?
    Dat vind ik niet zo praktisch...zeker niet met zo'n beweeglijke meid als die van mij die sowieso niet graag stilzit om kleertjes aan te doen.:D

Ik ga er nog even over denken...heb bij de H&M ook al hele leuke jurkjes voor de feestdagen gezien.:D

16. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,808
    4,192
    113
    Net wat eerder al gezegt werd, het kraagje en uiteinde van mouwen rekken totaal niet dus dat is heel onhandig

17. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Het is ook een dikke stof, ik heb er geen last van moet ik zeggen. Maargoed ik heb een dunne baby.

18. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,036
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Ik had het jurkje met rood besteld in maat 74, en vond het echt klein vallen.
    Toen een maat 80 besteld (terwijl ze in 74 zit) maar nog erg klein, hij is erg moeilijk aan en uit te krijgen omdat ie niet elastisch is. Errug onhandig....dus ik heb hem terug gestuurd.
    Jammer, want het is zoooo'n leuk jurkje.

19. kippie75

kippie75 Bekend lid

Apr 8, 2008
    845
    0
    0
    Klopt, ik vind BABY BARB ook altijd klein vallen, dus ik had express een maat groter besteld, maar zelfs met een maat groter is het dus wurmen vanwege het ontbreken van een elastisch bovenstuk.. en wat nou zo vreemd is.. ik had het jurkje in maat 104 in een winkel bekeken (maat van mijn oudste) en dat lijfje was wel rekbaar.. de kleine maat via internet besteld (was in die winkel niet verkrijgbaar) en toen ik het jurkje thuis kreeg zag ik dat het ander materiaal was. Het is dat ik het zo'n leuk jurkje vind..

20. zo79

zo79 Fanatiek lid

Nov 27, 2007
    3,925
    0
    36
    Ik heb net het gebreide jurkje van Baby Barb binnen gekregen, en dat vind ik nou juist niet klein vallen, eerder aan de grote kant.

Het is vaak zo verschillend met Baby Barb. Ik heb nog een jurkje liggen in maat 74 waarin ze verdrinkt, terwijl ze van een ander jurkje alweer maat 80 draagt. Overigens vind ik de broeken wel vaak groot/wijd vallen. Te wijd in ieder geval voor mijn kleintje, die toch niet extreem dun is ofzo.

Share This Page