Haha dat heeft mijn man ook, als ik soms zie wat ze aan heeft . Maar ach ik laat hem maar ben allang blij dat hij zoveel tijd met ons meisje wil besteden als ik aan het werk ben. Ik moet wel zeggen dat als ik weet dat ze weg gaan, naar de stad ofzo, dat ik dan wel kleertjes neer leg. Om te voorkomen dat ze in een pyjama gaat (want ja die zijn zo lekker zacht, en niemand die volgens papa weet dat het een pyjama is ) of in een combo die gewoon Not-Done is. Maar thuis laat ik hem maar lekker zijn gang gaan .
Even mijn hoofd schuin houden Maar vind het haar wel echt geweldig staan!!! Wat dat betreft ben ik inderdaad blij dat we een dochter hebben, al zou voor de portemonnee een jongen beter zijn
Zo hehe, ik geloof dat het eindelijk gelukt is, wat een gedoe zeg Maargoed, dit is het jurkje; Bekijk bijlage 16832 Het jurkje is van Alice Pi, een Italiaans Merk (lees; rib uit mijn lijf), ik heb er een fuchia bolero bij, ik moet alleen nog schoenen. Wat vinden jullie ervan (beetje tuttig misschien, maar hey, het is voor een bruiloft ). Okay, nu ff een poepluier verschonen, hahaha, kom zo weer reageren!!
Ik heb een paar weken geleden bij de Prenatal donkerpaarse en lila malloits gekocht en anders eens kijken bij Rainbowbabies!! P.s. arm kind, nu ga ik echt ff die luier doen hoor (topic werkt verslavend )
Ik vind hem echt heeeeeel mooi, heeel sjiek!! Maar misschien iets "te" sjiek voor onze bruiloft, dan ziet ze er nog sjieker uit dan mama 8) . Maar nogmaals hij is echt prachtig! En ik geloof best dat dit jurkje je "arm" heeft gemaakt. *sterkte met de poepluier *
Trouwens nog een ander vraagje Jamila heeft een paar super leuke zomer jurkjes, de meeste zijn wit met kleurtjes (bijv. bloemen). En eigenlijk vind het jammer/zonde dat ze deze nu al niet meer aan kan. Trekken jullie deze nog aan bij jullie dochter met bijv. een tshirt met lange mouwen er onder en een maillot/legging oid? Of moet ik maar "beseffen" dat de zomer echt voorbij is en dat die kleertjes helaas opgeborgen moeten worden? (kan zo event. wel even een foto maken van de jurkjes)
Rokje met tule roze of grijs ik heb hem in het grijs H&M Shop Online Met een leuke bolero wanneer je grijs hebt zou je voor een witte bolero kunnen gaan of gewoon een leuke knal roze Name It Fida Bolero ls deeper | Kinderkleding bij Ikenmijnkind Name It frida bolero | Kinderkleding bij Ikenmijnkind zo blijf je wel lekker binnen je budget!
Ik vind het persoonlijk helemaal niet erg hoor als je dochtertje sjieker zou gaan.Teminste ik moet ook nog gaan trouwen alleen weten we nog niet wanneer maar de ringen hebben we al. Ik wil zelf gewoon heel simpel gaan in kledng die ik na die tijd ook weer aan kan doen.Maar ik zou van Floortje toch echt wel een princesje maken hoor!Het zou mij dus echt niks uitmaken!
Zo, ik ben er ook weer @ B en N: Wat heb je precies in gedachten?? Wil je haar in het wit aankleden? Wat Esthers opschrijft vind ik ook echt heel erg leuk!!! En anders misschien op MP kijken? Een jurkje met zonder mouwen (haha) zou ik nog wel aandoen met een shirtje / romper met lange of korte mouw (ligt aan het weer) en een legging eronder, maar het ligt dan wel weer een beetje aan het jurkje. Ik heb manlief hier trouwens goed geïnstrueerd wat pyjama is en wat niet (maarja, hij heeft haar een keer naar het kdv willen sturen met een lang shirt aan en een luier, hij noemde het een jurkje... voor de beeldvorming; als ik een dergelijk shirt zou aantrekken als jurkje ziet iedereen mijn billen, ik vond het te ordinair, hij snapte er niks van )
Haha tjha hoe ik er aan wil kleden, das een goede vraag . In het wit hoeft niet, liever niet zelfs omdat ik iets wil kopen wat ze daarna ook nog goed aan kan. En spierwitte kleding heeft bij dochterlief helaas geen lange levensduur . Van die zomer jurkjes zal ik straks wel even een foto-tje maken (maar moet zo eerst naar de tandarts ) Hahaha een lang shirt met luier, hoe die mannen het soms bedenken
Oh moeilijk hoor B en N, ik heb al zitten zoeken op internet en ik kom zoveel tegen!!! Heb ook gewoon gekeken bij de Wehkamp en de Otto, maar ik weet niet precies wat je zoekt dus dan wordt het lastig zoeken voor mij. Iets stoers, romantisch, gewoon, ruitje, streepje, effen etc etc Suc6 bij de tandarts. Tot straks!
www.juulenjonah.nl http://www.oopsydaisybaby.nl/ Lot & Binc - Een eigenzinnig Hollands merk voor meisjes en jongens van 2 tot 10 jaar. Jil & Sil of van het merk Lofff, marybel
Hallooo mensen! @Fem; ja heb lekker geslapen hoor, dankje! @B en N; jij ook hier? Ik dacht al, waar blijft ze nou?! Ik vind dat ze bij Villa Happ hele leuke en wel feestelijke setjes hebben, misschien vind je daar iets?? Even een paar sites waar je miss iets aan hebt; 10Q .: kinderkleding . topmerken . goedkoop :. -Meisjes t/m 86 http://www.bengelenboef.nl/meisjes-maat-c-76_90.html Barbara Farber en Eager Beaver zijn ook erg leuk! (even bij Wehkamp kijken) Sterkte bij de tandarts!!! @Esthers en Wendelaa; wat een superleuke outfitjes zeg!! Heel stylish! (dat paarse jurkje is echt heeeeeel leuk!!) Lila maillots hadden ze hier in de aldi, maar dat is natuurlijk overal weer anders...zou eens een simpele winkel als Wibra of Zeeman proberen! Oh, en als ik ga werken leg ik al kleren klaar voor Alyna die mijn vriend haar de volgende dag aan moet doen.
Op de dag dat mijn man vrij is, is de enige dag dat HIJ mag bepalen wat ze aanheeft, dit resulteert meestal in coupe rommel gecombineerd met kleuren die totaal niet bij elkaar passen
Ik leg ook de kleren klaar voor Eva, als manlief eens een dag haar aan moet kleden. Leg zelfs savonds een pyama klaar als hij haar op bed legt haha, hij weet totaal de weg niet in de kast en laat haar dan gerust het shirt van overdag weer aantrekken ofzo
Hahaha ja, vorige keer had Alyna een lichtroze broek en een héél felroze truitje aan. Had bijna m'n zonnebril opgezet.
Zo, heb nu ook een topic geopend in de lounge over basis garderobe, hahahahaha. Onze dochter is vandaag in het paars trouwens
Leuk, ik ga meteen kijken! (moet bijna een hele nieuwe wintergarderobe aanschaffen) Alyna was vandaag in spijkerbroek met Hello Kitty applicatie en Hello Kitty t-shirt. Was wel een beetje overdadig misschien. Gelukkig is het maar een kleine applicatie.