Hoi, heb nog geen peter/kleuter maar vind dit een leuk topic. Zit al vanaf het begin mee te lezen. Wat ik hier doe is gewoon alles per set in de kast leggen. Dus stapeltjes romper-broekje-shirtje, of romper-maillot-rokje-shirtje. De sokken kan hij er dan zelf bij zoeken maar dat lukt hem wel. sorry voor het inbreken en ga vooral lekker verder met het plaatsen van leuke dochters met leuke kleding!
Dat zou mijn man niet eens kunnen; sokken uitzoeken, echt erg eigenlijk, ik vind het leuk als de sokjes combineren bij dat wat ze aanheeft, maar hij presteert het om iets heeeeeel anders erbij te doen. Ach ja, als hij maar gelukkig is hahahahaha. Enneh; gewoon lekker meekletsen hoor! Geeft toch niks!
Oja, de sokken moeten van mij dus ook echt matchen! Ze had vandaag dus onder het paarse tuniekje, sokken met paars erin haha Echt, heb alle kleuren aan sokken. O ook nog zon tic, de haar elastieken en speldjes moeten dus ook matchen bij de kleren.. Als ik kleren koop waarvan ik dus niets heb wat overeenkomt, koop ik er ook nieuwe elastieken bij!
Okee, ik zal me even laten gaan; woohoohh Hello Kitty is geweldig! Er liggen wat dingetjes klaar in mt 62 hiervan. Zelf draag ik hipsters van HK en ben ik bevallen in een HK nachthemd! Alles moet bij elkaar passen, dat is leuk. Ik kan niet wachten tot ik haar rokjes mag gaan aantrekken! En ze heeft veel haar, maar net niet genoeg voor een speldje, anders zou die er al in zitten hihi. Ik hou vooral van harde kleuren. Design heroes heeft superleuk spul WELCOME at DESIGN HEROES
<--------- ligt helemaal in een deuk: Ik doe echt EXACT hetzelfde! Heb dus ook elastiekjes in alle kleuren van de regenboog; geel shirtje met gele legging en een spijkerrokje = gele elastiekjes en ga zo maar door!!! In het paars; paarse elastiekjes erbij! Alleen zo'n nadeel dat ze zo klein zijn dus ik raak ze steeds kwijt , daarom heb ik oiok een berg witte. Kan het ook niet uitstaan als ik maar 1 van 1 kleur kan vinden . Manlief doet rustig felroze sokken aan als ze in het wit / paars is ofzo..
hahaha..ben dus niet de enige mafkees En t erge is idd, dat er hier ook veel speldjes en elastiekjes verloren gaan. Geloof dat ik iedere maand wel weer een nieuwe voorraad aan kan schaffen. Oja en idd, als ik net die die dag 2 staarten wil maken en ik heb niet 2 dezelfde elastieken, dan krijgt ze dus of 1 staart of vlecht! Want 2 verschillende; no way!!!
Zo ik ben even wat foto's gaan maken van de kleertjes die wij vorige week hebben gekocht; 2 warme truitjes; http://www.mijnalbum.nl/Foto-OAHOO67S.jpg 2 rompers met een grijze legging (heb nog een grijze romper met lange mouw en een paarse met lange mauw en dezelfde legging ook in het paars) http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-WHKQWJKX.jpg Vestje met twee jogging broekjes http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-UI8EQ8AF.jpg Blousje http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-PTX6RVZV.jpg Jasje/vestje met een heeeeerlijk warme binnenkant http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-4UH34NPX.jpg En dit is de winterjas + shirtje die papa heeft uitgezocht 2 maandjes terug op vakantie; http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-EEGFJVKT.jpg Nog een jogging pakje, gekocht door papa; http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-XRSVJUYW.jpg (dacht foto's zo plaatsen is misschien makkelijker dan het hele topic vol te zetten met foto's, zal wel even een foto plaatsen van mijn meisje vandaag ) De rest van haar nieuwe kleertjes zaten in de was dus die zal ik later nog wel een keer plaatsen
Dit was ons meisje vandaag. Geen bijzondere kleertjes want ze bleef toch lekker thuis spelen . Legging met romper met lange mouwen. Grijze sokjes had ze aan maar die waren op het moment van de foto verstopt in de blokken kar . (beetje gekke foto maar ze ging elke keer zitten als ik een foto wilde maken ) View attachment 16933
ohhh leuk topic!!! Ik ben ook echt heel erg met kleding, ik vind het elke dag weer een uitdaging om dochterlief en mezelf tof aan te kleden. Krijg regelmatig complimentjes op het kdv, vind ik stiekum leuk hoor! Zo heeft mijn dochter nu zwart met zilveren laarsjes en dan combineert zo leuk met een zwarte legging/spijkerrok en zwart shirt. En ze heeft een zwart shirt met felroze "don't stop the rock", zoooo cool! Ik heb afgelopen weekend iets zelfgemaakt voor mijn dochter, ben er zo trots op! Ik vind het echt cool om te naaien, al ben ik geen fan van de modelletjes die in Knippie staan. Maar met een simpel modelletje, een gaaf stofje en een beetje creativiteit kan je er echt iets van maken! Hier een foto, dus zelfgemaakt van stofje a 8 euro, accesoires 5 euro, romper van de hema en legging van de markt. Kan ik ook weer een esprit setje kopen (al vind ik die collectie tegenvallen!!!!) blogfoto.png (image)
Leuke kleertjes voor jullie meisje B en N!!! En wat is jullie dame een heerlijke krullenbol!! Trouwens, zie wel dat jou man dezelfde smaak heeft als die van mij hahaha. Als die een keer iets koopt voor Eva dan zijn t; Nikes of trainingspakjes whahaha
B en N; oh wauw, wat een leuke kleertjes, trouwens, wat jouw man uitzoekt zou mijn man ook uitzoeken; stoere trainingspakjes van Nike idd, echt geweldig leuk en wat een heerlijke meid heb je daar zeg, mooie krulletjes!!! Guppie, heb je dat jurkje zelf gemaakt?? Wat ontzettend leuk zeg!!! En ook al zo'n mooi meisje!!! Onze dochter heeft een roze shirt van villa Happ: 'Shout to be loud' hahahahahaha. Ik kon geen foto meer maken vandaag want de batterijen waren op, maar ze had een spijkerrokje aan met een donkerpaars shirt (long sleeve) en een malloit met paarse / lila ruitjes en natuurlijk twee staartjes met paarse elastiekjes, haha.
Nou deed ik dus ook niet, Maar het is zo makkelijk en zooooo leuk! Mijn moeder maakt altijd dingen uit de knippie, en ik ben dus meer van de creativiteit. Heb ook al een mega kussen gemaakt met allerlei tierelantijntjes en verschillende lapjes. Ach dan verzin ik wel weer iets anders....
Fem ook al een spijkerrokje! Zijn leuk he, bij die kleine peuters! Ik vind jouw prenatal rokje ook erg leuk, al ga ik niet zo graag naar de prenatal... Zag laatst ook zo'n leuk rokje in een blad, in zwart/wit. En dat staat Ymke zoooo cool! Volgens mij issie van barbara Faber.
Héérlijk topic dit he! Elastiekjes en speldjes en sokjes matchen doe ik ook! (al kan ze nog niet veel elastiekjes in ) @B en N; meid, echt SUPERLEUK die kleertjes! (bijna) alles mijn smaak gewoon! En mooooie foto! Wat een lekkere krullenbol! @Guppie; supergaaf jurkje wat je gemaakt hebt!!! Zou willen dat ik dat ook kon! En wat een lieve blonde haartjes heeft ze!
@Guppie81; wat een super gaaf jurkje heb je gemaakt zeg!!! Wou dat ik zo handig was . Wat is dat toch he met die mannen dan het allemaal zo "stoer" moet zijn? Nouja ik vind het niet erg hoor, om af te wisselen , soms is zo'n joggingpakje ook wel eens heerlijk/leuk. Vooral op de luie zondagen of richting het zwembad oid zijn die dingen wel handig
Elastiekjes/speldjes werkt hier helaas niet, die trekt ze meteen uit Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd wat je Niet leuk vind
@ Fem, die lila malliot bij de prenatal he, die zat zeker met die paarse samen? Die heb ik nl. ook maar dat vind ik geen lila, die is nog veels te donker Bij de Wibra en zeeman enzo ook gekeken maar helaas..
hmm rokje is 70 euro. Dat doen we maar niet... zag nog wel deze Name it - rok - wehkamp.nl Oh ik moet echt gaan shoppen. Beetje balen dat Ymke net vandaag de waterpokken heeft gekregen, hoop dat ze niet in haar gezicht komen (erug!) Moet zeggen dat mijn man best smaak heeft, hij doet altijd wel zn best om Ymke leuk aan te kleden iig, soms moet ik dan een beetje "sturen". Maar hij ziet er zelf ook altijd erg leuk uit, al stuur ik dat ook wel hoor