Hahaha nou heel eerlijk dan... Dat roze bloesje (met die witte stippen met die B erop) is iets te 'tuttig' voor mijn smaak. Ben de roze fase een beetje voorbij geloof ik.
Zucht... ik hoop dat ik ook nog es een meisje krijg, is veel leuker shoppen, al zal het ook meer centjes kosten
@Guppie; leuk hoor meid, dan kun je bij de echte 'kinderafdeling' shoppen. (lange meid lijkt mij, of niet? ) Alyna heeft maat 86 (eigenlijk nog maar net) met 18 maanden. Die rok is echt superleuk!
Haha ik hou er van als mensen eerlijk zijn Kan er wel in komen hoor wat je zegt, al moet ik zeggen dat ik het best een leuk blousje vind met een wit shirtje/romper er onder en dan op een spijker broekje. Zal binnenkort wel even een foto maken als ze het aan heeft
Nou, voor jongens hebben ze bij H&M en Zeeman ook heel veel leuke dingen vind ik! Ja sorry ben een beetje Zeeman fan.
nee ze is juist niet lang, spijkerbroeken moeten we nog ruim omslaan. Maar ze heeft een lang bovenlichaam, die mooie roze jas van Fem staat bijvoorbeeld echt niet bij Ymke, ze moet echt een langer model hebben. En ze is ook best flink nog hoor, ze eet altijd lekker en nog nooit echt ziek geweest (waar ze vaak van afvallen)
Ja idd, het ligt maar net aan de combi.Met een spijkerbroek zal het vast heel leuk zijn! Ook met dat donkere haar is roze natuurlijk super! (Alyna is heel wat lichter, miss daarom dat ik haar niet zo graag roze aantrek Ik let er wel op dat de kleuren die ik koop haar niet bleek maken.)
Oh ik vind dat roze bloesje juist wel heel leuk! Idd leuk met een spijkerbroek! Al ben ik ook niet van het roze meer. Ik ga tegenwoordig voor het thema rock chick hihi!
Ik vind Barbara Farber ook echt geweldig!!!! Jeetje wat kletsen jullie ineens veel, kan het even niet meer bijhouden, hahahahahaha. Waar ik NIET van hou? Kleertjes waar heel groot Bambi opstaat bijvoorbeeld, of te jongensachtig bij mijn meisje (terwijl er hele leuke jongenskleertjes zijn hoor, maar niet voor mijn meisje ). Offeh, te tuttig, vind rokjes heel erg leuk, maar niet gecombineerd met lakschoentjes en kanten kousen (vind mijn schoonmoeder zo leuk, bah bah ). Ik ga trouwens roze allstars kopen voor Sharon, vind ik zo leuk, lekekr stoer onder een rokje, erg leuk!
Ooow oké. Ik zei het omdat ik me niet kan voorstellen dat Alyna over 2 maandjes in maat 92 zit. (die is gelukkig ook wat flinker aant worden de laatste tijd, 83cm bij 11,5kg ongeveer.Ze heeft effe in een eet-dip gezeten maar nu gelukkig niet meer.*afkloppen*)
Dan is de winterjas die mijn man uit heeft gekozen wel wat voor jou . Die vond ik eigenlijk iets te stoer. Maar ja vond het wel leuk/lief van hem dat hij toch wel heel erg zijn best deed om een leuke jas uit te zoeken (al had ik voor dat geld wel 3 leuke jassen uit kunnen zoeken )
Nouuuu... Alyna heeft een tijdje terug wel een shirt van Bambi gehad. Maar dat was echt een hele leuke hoor, antracietkleurig met een (effen) lichtroze Bambi erop.En een bijpassend rokje. Maar ik snap wel wat je bedoeld!Ik neig nu ook meer naar minder 'schreeuwerige' dingen, dus minder opdruk enz... Minder 'babyachtig' zeg maar. (alleen voor Hello Kitty wil ik nog wel eens een uitzondering maken.)
Oh nee dat vind ik ook helemaal niet leuk! Ymke had wel in maat 62 een hello kitty shirt met die kat er heel groot op, dat was wel weer cool. Maar nu niet meer. Ymke heeft groene all stars, zo cool! Ik ben trouwens (wij allebei) mega fan van bengh. Ik ga haast gillen als ik die kleding zie, al is het alleen al van de prijs... Ymke past de 92 ervan nog niet, gelukkig maar, want het is duurrrrrr
Vind het soms wel best moeilijk om kleertjes voor Alyna uit te zoeken trouwens! Qua kleur dan, ze is heel blank met blauwe ogen en donkerblond/lichtbruin haar. Ik was net aan haar zus gewend. (bleek, felblauwe ogen en lichtblond)
Ymke was de laatste keer 78 cm (ja klein!) en nu zo'n 12 kilo op onze weegschaal. Maar haar bovenlijf is gewoon echt te lang voor 86, al past ze van een aantal merken 92 nog niet hoor. En van Hema moet ik al 98 kopen!
Bengh, oh, dat ken ik helemaal niet (misschien ook maar beter ook als ik het zo lees, hahahahaha). Sharon zit er nu een beetje tussenin, 86 / 92, veel shirtjes wel al 92 en broeken vaak nog 86. Ik vind Esprit ook nog steeds een erg mooi merk trouwens. En ik koop graag bij de H&M. En Noppies vind ik ook zo mooi, maar ik vind het zo duur . Wat gaan jullie kopen van de kinderbijslag??
Ik heb ook nog wel wat shirtjes met een grote disney opdruk, zoals deze; http://shop.hm.com/media/products/757/DXL765_72350_63004_74_0486.jpg Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ze dat soort shirts eigenlijk 9 van de 10 keer aan heeft als we thuis zijn. Als we weg gaan of bezoek krijgen doe ik haar liever echt leuke(re) kleertjes aan