Hier een meid die al maatje 104 draagt en van sommige merken de 110/116. Maar ja, ze wordt dan ook al 4 in Januari en is 105 cm lang haha. Ik hou dus absoluut NIET van die ubertuttige kleding, met allemaal strikjes, frutsels etc. En rood, zal ik ook nooooooit kopen. Maar dat komt dan ook doordat Eva rood haar heeft
Heb een aantal dingen die ik echt nog "moet" hebben . -2 leuke rokjes, 1 spijker en een andere donkere. Ze heeft namelijk al een hele leuke witte. -Maillots (in alle kleuren ) -2 leuke broekjes (geen spijker want die heeft ze al) En tjha dan is de kans groot dat er bij de broekjes/rokjes een bij-passend shirtje/truitje moet komen .
hmm ik ben echt niet meer zo fan van die shirts, maar dat komt misschien ook door de kleur, die zou Ymke echt niet staan. Van dit jurkje ga ik dus echt gillen, hebben hebben hebbennnnnn!!!! Bengh Jurkje (S24-W10/2714/A) | Kixx-Online Kinderkleding Maar ik ga m echt niet kopen hoor, 100 euro! Ben niet gek... Ik vind de esprit collectie echt tegenvallen dit keer, jammer! Ik ga van de kinderbijslag wat gewone kleertjes shoppen, vooral bovenkleding. Er zit hier een winkel met veel name-it en meer betaalbare merken. Dure kleren heeft Ymke al voor de winkel en ook al een aantal h&m kleertjes. Misschien dat ik ook nog een leuk rokje ga zoeken!
Ja dat valt zo klein soms he?! Ik weet nog dat ik met Kerst een superleuk jurkje daar had gekocht, nou ze heeft 'm met Kerst aangehad maar daarna paste ie toch echt niet meer! (en dan met een basic wit shirtje van daar, die is zowat een maat te groot)
Die was mij ook opgevallen! Kinderbijslag, tja..dat komt bij ons bij de schuldbemiddeling terecht dus daar kan ik niet veel mee.(heel ander verhaal weer, maar daarom is het hier dus budget beauty) Maar hier is het sowieso anders/meer dan in Nederland denk ik...
Bengh, naam is wel toepasselijk is een flinke Klap in je portemonnee Nee ik moet zeggen dat ik het juist een "sport" vind om voor weinig geld heel veel kleertjes te kunnen kopen Zo heb ik voor mijn gevoel ook echt waar voor mijn geld .
Lijkt me wel heel leuk, rood haar! Waar ik dus ook helemaal niet van hou; herenkleding, sportkleding, dameskleding, lingerie kleding : La Redoute Dingen met van die kraagjes dus...blegh!!! (en dan bedoel ik niet bij een bloesje, maar echt van die 'ronde' kraagjes)
Neeejjj die kraagjes vind ik ook echt TE lelijk Helaas vind mijn schoonmoeder ze wel mooi zo is er al een keer een pas gekregen pakje Met zo'n kraag "perongeluk" in een bak bleek gevallen tjha die kon natuurlijk niet meer aan en is nu poetsdoek
hahaha ja bengh is idd een flinke klap! Ik houd ook niet van ronde kraagje nee... Moet zeggen dat ik het niet zo kan vinden in de heel goedkope kleding. Valt h&m daar ook onder? Want daar ben ik weer wel fan van. Bij zeeman en wibra kan ik niet zo slagen, al zijn we wel zwaar fan van wibra sokken, die zitten zo fijn! Ik heb vooral veel uitverkoopjes geshopt. Een spijkerbroek is een spijkerbroek, of het nou zomer of winter is. En vingino met 50% korting maakt mij blij! Ik heb ook 2 lief shirt gekocht met 50% korting, maar zijn nog veel te groot... Nu ga ik gewoon voor name-it en babyface e.d. ministars is trouwens ook heel erg leuk en betaalbaar (vanaf maat 92)
Ohhhh die kraagjes, nee, dat vind ik ook helemaal niks nee, hahahahaha. Van de KB ga ik sowieso een vest kopen en meer in het paars, want dat staat haar zo leuk!!! Ik snap dat je geen rood koopt als ze rood haar heeft (wel heel mooi trouwens, rood haar), hier donkerbruin haar dus dat kan prima met rood! . Esprit valt idd erg tegen deze winter, terwijl ik het normaal heel erg leuk vind!!! Lucia, voor weinig geld kun je je ukkie idd ook erg leuk aankleden hoor!!!
Wat vinden jullie van deze rok voor ons trouwfeest? https://www.kleertjes.com/foto_window.php?id=23338&foto=voor *slim* zie nu dat ze die niet hebben in maat 86
Ohhhhhh wat leuk B en N, en anders een maatje kleiner??? Welk merk is het? Misschien kun je hem ergens anders wel in maat 86 vinden?
Kleiner hebben ze helaas niet, want 80 zou Jamila ook nog wel passen, maar 92 is echt te groot dat glijd zo van haar billen (of ik moet een dubbele pamper aan doen ). Is echt wat voor mij, om iets leuks te vinden wat dan niet in haar maat te krijgen is
Gaan jullie op korte termijn trouwen meis? Misschien past ze over een paar maandjes de rok wel? Welk merk is het?
Oh leuke rok zeg! Ymke kan nog makkelijk rokjes aan in een maatje te klein hoor! En anders sla ik gewoon de rand om, kan het ook prima!