Oh wat leuk, alvast gefeliciteerd!!! Ik zag dat het rokje van Barbara Farber was, leuk merk idd!!! Zat al te zoeken voor je, kon hem niet vinden op MP in 80 en 86 niet. Ben aan het zoeken voor je hoor!
Vind deze ook wel leuk, maar niet net zo leuk als die andere rok. Combinatie broek/rokje - Switsj Kinderkleding de online kinderkleding winkel (overigens niet dat shirt/blousjes ding die vind ik echt totaal Niet mooi)
Gewone Barbara Farber gaat idd vanaf 92, Baby Barb tot 86 denk ik.Ik was ook al op dat merk aant zoeken, vermoedde al dat het daarvan was. (hebben ze ook heel leuk spul van, Baby Barb!)
Wat grappig wist niet dat Baby Barb het baby merk daarvan was. Daar had Jamila vorig jaar een aantal leuke truien van
Is idd ook erg leuk! Misschien vind je hier iets leuks? pebbels-nexxt - Baby Barb Baby Barb - Winter 2009/2010 | 123kleertjes
Tja ik denk toch dat het daarvan is! Ze hebben dacht ik sommige dingen in gewone kindermaten én babymaten. (maar dat rokje zo te zien helaas niet)
Thnx meis voor de sites Op de bovenste site zag ik wel een leuk rokje, maar als op de foto druk krijg ik de foto van een tshirt *edit* lol, als ik op de foto van het shirt er naast druk krijg ik wel de foto van dat rokje, rare site Maar deze dus; http://www.pebbels-nexxt.nl/foto/Baby%20Barb%20Z2009%20040.jpg
Dat rokje wou ik je laten zien! Maar dat ging idd niet omdat ik ook die foto van dat shirt krijg! Maar ik weet iig welke je bedoeld!
Site is zoiezo een beetje raar maar wel lekker goedkoop Ik vind die Bolero die er op staat ook wel leuk, beetje tuttig misschien maar dat mag wel voor een trouwerij toch
Ik vind het ook een heel leuk setje, zag hem net toevallig ook al voorbij komen, hahahahahaha. ben nog druk aan het meezoeken! Had net een site die ik per ongeluk wegklikte (ben toch echt brunette )
Of deze; kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online[t]=12&fs[g]=1&fs[mt]=1&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[t]=1&id=42550
Heel erg bedankt meiden, heel lief dat jullie mee zoeken Normaal vind ik kleding uitzoeken voor mijn meisje niet zo moeilijk, maar nu omdat het toch voor een speciale dag is vind ik het een stuk lastiger
Het wordt bijna eng Nee hoor ik vind het wel grappig om te zien dat we over heel veel dingen het zelfde denken en blijkbaar ook een beetje de zelfde kleding smaak hebben voor onze meisjes!! Misschien moeten we maar een keer met zijn allen gaan shoppen
Weet je dat ik dat ook aan het denken was?! Begon al te fantaseren over ons en onze kindjes samen 'oooh...wat zien ze er allemaal leuk uit!' enz... (levendige fantasie )
Als we nou nu allemaal elke maand een beetje geld opzij zetten dan gaan we een shop meeting houden voor de zomer kleding