Wat een leuk topic dit! Hier ook een shopverslaafde voor m'n kids. En dan heb ik nog wel 2 meiden en ik zie veeeel te veel leuks altijd. Hier ook een fan van Baby Barb, Noppies, BFC, Retour, Vingino etc etc etc Maar ik ga nu naar bed.. kom morgen nog wel ff kijken hier..
Haha als we nou een beetje in de buurt hadden gewoon bij elkaar had ik gezegd zeker weten . Maar volgens mij wonen we flink wat km van elkaar vandaan (althans ik woon onder de rook van Schiphol). Dus dan is wat verder vooruit plannen wel zo handig denk ik , en dan kunnen er natuurlijk nog meer shop mama's mee (als ze ons idee nog terug kunnen vinden tussen de tig posts )
Ja ook ik ga zo mijn bedje opzoeken morgen moet er weer gewerkt worden Slaaplekker meiden en tot morgen Nogmaals bedankt voor het mee zoeken!
Ik ga er ook zo in, ik zie nu teveel leuke kleding voorbij komen en ik denk alleen maar; hebben, hebben, hebben. Hahahahaha. Tot morgen meiden (ohhh, volgende week moet ik weer werken, wat zal ik dan een hoop moeten missen!!!). Miranda, welkom! Tot morgen meiden!!! xxx
waaaaaaah weet je hoeveel pagina's ik moet gaan lezen nu hahhaaa Helamaal niet erg hoor!!Maar eeeuh is het een idee op een topic aan te maken spciaal voor de foto's en voor het kletsen van de shopaholics ?
oh een sjop meeting, gezellig! Maar ik vind shoppen met mn dochter helemaal niet leuk, die is het altijd zo snel zat. Ze wil wel rennen door de winkel, maar dan kan ik niet echt geconcentreerd shoppen. Dus ik redt het net een uurtje met koekjes en speelgoedjes. Baal daar echt van hoor boehoehoe. Ik heb al eens overwogen rond 12:00 te gaan, zodat ze in slaap valt in de kinderwagen, maar dat vind ik ook weer sneu eigenlijk...
Goeie morgen! Poeh hee ik ben moe! Alyna was telkens tussen 4 en 6 wakker, beetje huilen. Was niks aan de hand voor zover ik weet, misschien dromen? Ik ben het niet meer gewend om 's nachts van haar wakker te worden. @Guppie; hier eigenlijk hetzelfde...winkelen met Alyna is not easy. En slapen in de buggy doet ze ook al niet. Meiden, we zouden voor de shopmeeting wel een beetje een centrale plek moeten kiezen he.
Goedemorgen shopverslaafden!! Hier ook een slechte nacht gehad, ze wilde maar niet slapen, pffffft, gelukkig werd ze wat later wakker (half 10), dus zit nu nog in mijn slaapgeval op de bank! Hmmm, Guppie, dat herken ik wel hoor, Sharon is ook echt nooit rustig tijdens het shoppen. Misschien papa maar eens lief aankijken of ik alleen op pad mag (en als ik het woord shoppen laat vallen is dat al snel geen probleem!!!) Waar komt iedereen eigenlijk vandaan?? Ik kom uit omgeving Rotterdam.
@Fem, ja dat ga ik ook doen! Alleen kan ik niet autorijden, dan moet ik even kijken hoe ik daar kom. Ik kom uit Oud-Turnhout, dat ligt in België tegen de Nederlandse grens.(een halfuur van Eindhoven zeg maar) Jij ook al een slechte nacht? Ik loop ook nog in m'n pyjama, Alyna was gelukkig ook om half 10 'pas' wakker.
Misschien moeten we even ergens een kaart maken en daarop 'prikken' waar we allemaal vandaan komen. Dan zien we zo het middelpunt.
Goedenmorgen dames!! Hier gelukkig wel een goede nacht gehad , alleen vroeg er weer uit want moest eerst met Jamila naar de huisarts (die begint namelijk de laatste weken een beetje scheel te kijken :x) en nu aan het werk, maar gelukkig wel vanuit huis. Aan de ene kant is het natuurlijk leuk om de kindjes erbij te hebben maar mbt shoppen wellicht niet zo handig inderdaad. Jamila houd het vaak ook maar max 1,5 uur vol en slapen in de buggy doet ze alleen als ze 1 heeeeel moe is of 2 nadat ze zo boos is geworden dat ze daardoor in slaap valt . In de rugdrager/draagdoek houd ze het meestal wel iets langer vol maar ook dat zal niet veel langer dan 2 a 2,5 uur zijn. En aangezien ik aangewezen ben op het ov is het misschien idd handiger om haar bij papa of oma te laten . Ik woon trouwens onder de rook van Schiphol maar vind het niet erg om een stukje te reizen voor zo'n dagje . We moeten maar even kijken wat DE ultieme shop plek is . Wellicht dat Rotterdam wel een goede optie is? Al weet ik niet hoever dat voor Lucia is?
Het maakt mij niet zoveel uit, ik heb een leasewagen en rij wel!! Vind het ook niet erg om iemand op te halen hoor! Leuk zeg, een shopdagje met vrouwen die shoppen net zo leuk vinden als dat ik dat vind!!! Geweldig!! Lekker trouwens zeg vanuit huis werken, kon ik dat maar
Ik vind Rotterdam een superleuke stad! (misschien een klein beetje op uitgekeken.*schaam*maar wel heel leuk!) Is voor mij 1,5 uur ongeveer.(tenminste, met de auto.Met het ov weet ik niet. )
Haha ja thuis werken is wel lekker al doe ik altijd veeeel minder dan op kantoor , Jamila denkt natuurlijk mama is thuis dus die moet met mij spelen. Dus meestal wacht ik tot ze slaapt zodat ik even een uurtje of 2 lekker kan doorwerken. Is Eindhoven leuk om te shoppen?
JA Eindhoven is super! Weet daar ook nog een superleuk restaurantje, mochten jullie interesse hebben.