welk poppenhuis?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door brownielover, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Hoi allemaal,

Nog even en dan word onze dochter 3. Op school speelt ze heel veel met een poppenhuis van playmobile. Nu wil ik haar dus een poppenhuis geven. Alleen die van playmobile vind ik zelf niet zo leuk eruit zien,beetje karig. Het gaat om de meeneem variant. Deze; 5167 Playmobil Meeneem Poppenhuis | Intertoys

Nu was ik verder kijken en zag ik van Kidcraft hele leuke. Waaronder deze; https://m.bol.com/nl/p/kidkraft-prinsessenkasteel-poppenhuis/9200000021760461/?tpsQuery=/speelgoed/poppen-poppenhuizen-accessoires-poppenhuis/N/10557+4289222100

En deze; https://m.bol.com/nl/p/kidkraft-kayla-poppenhuis/9200000021760453/?tpsQuery=/speelgoed/poppen-poppenhuizen-accessoires-poppenhuis/N/10557+4289222100

Bij de prinsessen twijfel ik omdat de paardjes met touw zijn (poten ) dus ben bang dat het steeds omvalt.

Welke lijkt jullie het leukst voor een meisje van 3? Of weet evt een ander leuk poppenhuis? Budget is max. 130

Vast bedankt :)

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hier een houten poppenhuis (van marktplaats en daarna opgeknapt door opa en oma)
    Officieel voor kleine poppetjes maar de playmobil woont er ook met veel plezier bij inmiddels :)

3. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Mijn dochter heeft deze.

4. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    We hebben magnetische poppenhuis.
    Ts sure doll house

Maar ik vind ook zo'n grote houten poppehuizen ook onwijs gaaf!
    Maar je bent echt al 130 kwijt alleen aan huis dan nog meubels en poppen etc hele uitgave...

Le toy van is echt plaatje

5. Jazziepooh

Ja, is duur hè! Mijn dochter heeft dr Le toy van poppenhuis gelukkig van een stel vriendinnen van mij gehad voor dr verjaardag :D

6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Ahhh die is moooooiii. De prijs ook hahah:p zaten daar al poppetjes bij of heb je die apart gekocht? Ik twijfel zo t is allemaal zo duur poeh. Ze krijgt het van mijn oma, mocht her wat duurder zijn mag ook maar liever niet. Wil graag nog wat extra geld op haar spaarrekening zetten.

Ben bang dat als ik O groot huis koop Ze er niet naar om kijkt

7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Saskia mp hou ik ook in de gaten staat alleen niet veel leuks op in de buurt helaas

8. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.908
    387
    83
    Kijk eens naar Sylvanian families. Prachtig spul!! Dat krijgt mijn dochter als ze 3 wordt

9. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.908
    387
    83
    Ter aanvulling, mijn dochter krijgt die poppetjes en meubels, poppenhuis zelf heb ik zelf helemaal opgeknapt, is erg mooi geworden.

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Ik zat al te kijken voor een plaatje van degene die wij hebben...
    Die staat er wel regelmatig op... Kennelijk waren ze lang geleden hip :)
    (Die van ons was al echt heel oud... Maar na een kleine renovatie is hij weer helemaal hip :) )

11. Jazziepooh

Toen ik net een plaatje ervan zocht kwam ik er ook 1 tegen van 105 euro! Dus dat scheelt wel iets.
    Hier zaten geen poppen of meubeltjes bij. Mn vriendinnen dachten van wel, maar was helaas niet zo.
    Maar mn dochter speelt er met dr duplo poppetjes in. Ik wilde de meubels er zelf nog bij kopen, maar dat vond ik te duur voor 'zomaar'. Dus nu speelt ze nog tevreden met dr duplo erin en dan krijgt ze met sinterklaas wel de meubeltjes enzo.

12. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Is inderdaad zo dat niet elk meisje met poppenhuis gaat spelen.
    Als je meerdere dochters hebt is wel nog waard zo dure.;)

Ik weet dat we ook weer meisje krijgen dus ik zou wel kunnen overwegen met 3 jaar zo"n dure leuke geven van la toy

13. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Emm27 is idd heel erg mooi! Hou ik in mijn achterhoofd:)

Die link vd hema kan ik niet openen helaas..

Piccolina ja we krijgen nu een jongen haha dus als onze dochter er niet naar om kijkt zal t wel zonde zijn. Hoewel ze op school heel veel met dat playmobile ding speelt dus verwacht wel dat ze poppenhuis leuk vind :)

14. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Ja ik zag het idd! Valt mee maarja als meubels enz er nog bijkomen word het alsnog duur haha. Playmobil hebben we nog niet gaan we nu voor haar verjaardag vragen :) scheelt dat je die zelf al hebt en ook in het poppenhuis gaan hihi.

Ik had vroeger zelf zo'n hele mooie grote, helaas is die weggegooid anders kon ik die opknappen.

Zal me vriend vanavond is vragen wat hij leuk vind die is nu sporten. In me eentje kan ik nooit kiezen:p

15. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Dochter heeft er 1 van kidkraft. Meubels zitten erbij en als poppen gebruikt ze haar barbie's. Hier is het een groot succes. Zelfs zoonlief vindt het leuk om ermee te spelen.

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hm stom dat die link het niet doet.
    Als je op de site van de hema kijkt en dan bij kinderen / speelgoed staat er een kopje poppen / poppenhuizen.
    Hier wordt er veel mee gespeeld

17. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Wij hebben een zelfgemaakt houten poppenhuis a la kidcraft gekocht via marktplaats, echt heel mooi en geschikt voor barbies.
    De eerste maanden was het nog interessant, maar het risico van meerdere dochters is ook dat ze geen poppen nodig hebben om rollenspellen of fantasieën na te spelen. Ze zijn elkaars poppen en poppenhuis is gewoon ons huis.
    We zien hele fantasiewerelden voorbijkomen elke dag, maar die poppen liggen maar een beetje te liggen 😂

18. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Mijn zoontje heeft het meeneem poppenhuis van playmobil en speelt daar echt zo onwijs leuk mee.

19. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik ben ook een huis van mp aan het opknappen

Deel Deze Pagina