Wat is nu eigenlijk verschil tussen yogolino en knijpkwark

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Kwibusje, 15 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwibusje

Kwibusje Lid

7 feb 2017
    82
    1
    8
    Vrouw
    Hallo

Weet iemand het verschil eigenlijk?
    Me zoontje krijg afwisselend yogolino /Pyamapapje / fruitflesje
    Knijpkwark is die niet heel dol op
    Hij krijgt het bewust voor slapen gaan ivm dat die verzadigd gaat slapen waardoor hij smorgens direct gaat ontbijten.

Yogolino groot bakje heb die zo op
    Wat is eigenlijk het verschil met knijpkwark gewoon zo uit winkel en yogolino?

Weet iemand dat?

2. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    De overeenkomst: Allemaal troep.

3. Kwibusje

Kwibusje Lid

7 feb 2017
    82
    1
    8
    Vrouw
    Knijpkwark en yogolino?

4. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Denk niet dat er heel veel verschil in zit alleen dat yogolino al wat jonger gegeven mag worden.

5. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Je wilt er zelf niet mee stoppen, dus geef gewoon wat voor jullie werkt en wat hij wel wilt hebben.
    Het verschil zit hem waarschijnlijk alleen in het feit dat ze het ene speciaal voor baby's noemen en het daarom dus duurder kunnen maken. Waarschijnlijk zal het ook zoeter zijn.

Dit is al je derde topic hierover, de meesten van ons zouden dit allemaal niet geven voor het slapen gaan.
    Waarom niet gewoon over op yoghurt of kwark, eventueel met wat fruit erdoor, of wat diksap of jam, om het toch zoet te maken. Is al een stuk gezonder.
    Hij zal het er niet mee eens zijn, want hij is gewend om dat andere te krijgen. Maar hij kan er wel aan wennen.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Even verpakkingen vergelijken.

7. Pastasaus

Pastasaus Actief lid

11 sep 2016
    255
    144
    43
    Vrouw
    Op de spaghetti
    Yup. Beide bevatten ongeveer 10 gram suiker per 100 gram. Vind ik nogal veel... Als je bij de pyamapapjes gaat kijken zit er ook iets van 6-7 gram in. Ik ben persoonlijk niet zo van de suikerbommetjes ;).
    Zal niet zeggen dat ze hier nooit wat krijgt, zeker wel.

8. Pastasaus

Pastasaus Actief lid

11 sep 2016
    255
    144
    43
    Vrouw
    Op de spaghetti
    Dit dus.

9. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Inderdaad. Gewoon Griekse yoghurt geven. Veel gezonder en vult ook goed als het daar om gaar.

10. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Dit verschilt niet zoveel met een fles opvolgmelk hoor..
    Vanillesmaak zit zelfs minder in.

Ik weet niet hoeveel tijd er tussen het toetje en slapen gaan zit, maar mijn dochters krijgen 1 tot 1.5 uur voor het slapen gaan een schaaltje vlaflip.
    Vinden ze heerlijk en slapen vrijwel direct in.

11. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Dit idd, desnoods doe je er jam of roosvicee door en verminder je dat iedere week een beetje zodat hij aan de smaakt went.

12. Pastasaus

Pastasaus Actief lid

11 sep 2016
    255
    144
    43
    Vrouw
    Op de spaghetti
    Dat kan inderdaad, geen idee. Ik heb hier nooit opvolgmelk gegeven, omdat ik dat onzin vind. Gewoon zodra het mocht over op gewone melk.

13. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Hij is drie, oud genoeg om te stoppen met die babyzooi. Geef hem gewoon een bak (Griekse) yoghurt of kwark met een lepel, of een banaan of een cracker als hij 's avonds honger heeft.

14. tuc

tuc Niet meer actief

Ts heeft nu al minimaal 3 topics geopend over deze kwarkjes en ze wil er geen commentaar op. Maar goed ik snap dan ook niet waarom ze die vraag blijft stellen.

15. manaolana

manaolana Niet meer actief

Maar jongens dit is toch gewoon een trol....? Het account is een week oud. Er zijn 3 topics geopend en allemaal over het pyjamapapje... TS neemt van niemand iets aan en blijft alleen maar roepen dat zij gelijk heeft.

16. draakje24

draakje24 Actief lid

31 dec 2011
    399
    0
    16
    Als je het lekker wilt geven moet je het doen... Ieder kindje is anders maar waarom zoveel topics?
    Als hij er goed op doet lekker zo laten... Klinkt alsof je twijfelt? Waarover? Of het gezond is voor 3 jarige?
    Je bent vast niet de enige maar laat het verder voor wat het is als hij het er goed op doet.

17. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.292
    10.263
    113
    Het eerste wat ik dacht was alweer een topic over die troep. Misschien net zo vaak een topic openen tot ze iemand tegenkomt die haar gelijk geeft?

Snap niet dat mensen die troep geven aan hun baby/kind maar goed dat is mijn mening.

Je kan ook milde yoghurt kopen. Onze uk lust pas yoghurt sinds hij 2 is. We hebben hem steeds laten proeven en wou hij niet kreeg hij gewoon fruit.

Als je wat simpels wil doen bij je yoghurt dan kun je kort appeltjes koken eventueel met peer, afkoelen en is heerlijk in je yoghurt.

18. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Dit dus.
    Ik vraag me wel een af of iemand het zelf eerst proeft voordat die het aan zijn kind geeft.

19. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    Hier ook geen baby toetjes. Wat ik doe is yoghurt met fruit mengen en wat Brinta er door heen. Hier smullen mijn kindjes er echt van.

Deel Deze Pagina