Kledingkeuze en middelbare school

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door PenK, 25 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Adidas kan prima hoor.
    Adidas hoort in het rijtje van de grote merken als Nike, Vans, Fila, Puma. Dc Martens zie ik trouwens ook regelmatig voorbij komen, maar dat moet wel bij je dochter passen. Is wat meer alternatief.

2. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Verschilt heel erg per school en ook per kind; het ene kind is sowieso zelfverzekerder dan het andere. Ik herinner me van mijn middelbare school een kleine, stille jongen, nog erg speels, met dure jas, tas en schoenen die eigenlijk te stoer waren voor zijn karakter; dat werd dus júist een pestpunt... Terwijl het populairste meisje helemaal geen dure merken droeg.

Ik zou dus vooral gaan voor iets dat bij haar past, waar ze zich goed in voelt.

3. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Wat je draagt moet je vol overtuiging dragen, Toen ik ongeveer 10 jaar geleden brugpieper was kleden ik me zeer vreemd maar als iemand daar wat over te zeggen had was ik niet op mijn mondje gevallen en zo kwam ik goed voor de dag en kreeg ik vrienden , Hiermee wil ik zeggen wat je kind ook draagt soms zijn ze de lul en soms niet en dat is ook per school verschillend .Er was trouwens geen geld voor merkkleding in mijn gezin .

4. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik vind het belangrijk om zelf te kiezen wat je draagt. Als je bij de grote massa wilt horen is het vast belangrijk wat je draagt. Ik had daar nooit interesse in, was gewoon mezelf en kreeg ook vrienden en vriendinnen die dat ook waren. Merk nu bij mijn stiefdochter hetzelfde. Niet dat ze er raar bijloopt ofzo, maar echt niet allemaal volgens de laatste mode.

Deel Deze Pagina