Ik heb 2 bossen met bospeentjes gehad. Nu weet ik dat ik ze kan koken maar wat kun je er nog meer van maken?
helemaal of topic... maarre ik dacht bo speentjes wat zijn dat nu weer en waarom moet je er naast koken nog wat mee kunnen doen haha... het gaat dus om bos peentjes Sorry geen tips, maar moest zo lachen om mezelf. Succes met wokken
Nee ik heb alleen schnitzel in huis hahaha. En ja uit het handje eten kan wel ( rauw dan neem ik aan? ) Maar het is echt te veel om zo als tussendoortje te eten hahaha.
Hutspot, of een lekkere tomatensaus voor pasta, lekker wokken met andere groentes, grillen in de grillpan (in reepjes) en groentechips van maken!
Ohh nee hutspot lust ik echt niet hahaha. Maar ik kan wel een vegetarische wokschotel maken met peen en broccoli een uitje wat knoflook tomaten puree en ketjap en wat kruiden.. Kan dat denk je met gebakken aardappels? Of moet er dan rijst bij?
lekkere pittige wortelsoep maken!!! uitje fruiten, 250gr wortel samen met een kleine el chilipoeder omscheppen in de pan. 3,5dl groentebouillon toevoegen, laten koken totdat wortel gaar is en pureren. Lekker met knoflookcroutons (oud brood in dobbelsteentjes opbakken in olie met veel knoflook )