hai dames, Ik vraag me af hoe jullie dat doen met die kleintjes. Als ik alleen boodschappen ga doen.. dan smeer ik haar niet in ( ben dan 10 min heen aan t lopen en later 10 min terug) Ik doe wel als de zon zoals nu fel is een zonnebrilletje op. Als ik weet dat ik ff lekker buiten blijf zitten met haar dan smeer ik haar gezichtje in, maar der handjes of zo niet.. Op haar hoofd zet ik dan een hoedje.. maar ik vraag me af of dat nodig is .. ze heeft genoeg haar dus der hoodfhuid zal niet verbranden denk ik .. zet hem nu eerder op tegen een *zonnesteek* of zo Wat doen jullie om je kindje tegen de zon te beschermen.. ? Alvast bedankt groetjes
Ik smeer nu nog alleen haar gezichtje in, als het >15gr is ook de handjes/delen van beentjes onder legging of zo. Verder heb ik de parasol ook al op de wandelwagen gezet, en idd een hoedje/mutsje.
Heb toevallig vandaag voor t eerst gesmeerd omdat ik de zon best fel vond, alleen gezichtje, nekje en oortjes. handjes niet. Petje geprobeerd maar deed hij steeds af. Hij heeft wel redelijk wat haar, genoeg om niet te verbranden hoop ik.
zat inderdaad ook te twijfelen wel of niet smeren. Mevrouw hier wil absoluut geen petje of hoedje op, das best lastig want ze heeft niet superveel haar en is heel blond dus t koppetje verbrand vrij snel
hier nu een petje op of de parasol op de buggy,, als ik buiten ga zitten dan inderdaad even insmeren Liefsz 8)
Nu ik dit zo lees wordt het inderdaad tijd om even wat zonnebrand in Kinley's armpje te smeren om te kijken of ze net als haar broer hiervoor allergisch is. Is ze dat zal ik eerst de huisarts moeten bellen voor speciale zonnebrand. Smeren doe ik nu dus nog niet. groetje sAnita
fijn om te lezen hoe jullie t doen.. maar zie dat ik de enige ben die haar een zonnebril op doe... ben ik nou gek? ( eigenlijk wel maar dat is nu niet de discussie ) Ik meen te hebben gelezen dat zonlicht schadelijk voor baby oogjes is .. en dat daarom een zonnebril of een hoedje aangeraden wordt.. nu heb ik geen mutsje dat zo een brede klep heeft dat t de ogen in de schaduw brengt... jullie wel?
ik heb hier een pet die de ogen in de schaduw brengt of de parasol op waarbij zijn hele gezicht in de schaduw is een zonnebril wil Liam niet op hebben Liefsz
collin heeft eigenlijk altijd een petje op als de zon schijnt.. zonnebril trekt ie van zijn hoofd af. In smeren nog niet gedaan...
Hier smeren we de laatste weken met zonnig weer met factor 50, gezicht, oortjes, nekje, handjes oftewel de delen die onbedekt zijn . Verder heeft hij ook wel vaak een petje op en anders een zonnebrilletje, wat er trouwens erg stoer uitziet 8). Huidje is nu nog erg kwetsbaar, ook nog een heel licht en blond ventje dus verbrand snel.
Je hebt gewoon bij de drogist diverse merken met een kinderlijn (zwistal, nivea etc) en dan factor 30 en 50. Zelf smeer ik met de kinderlijn van biodermal omdat mijn meisje voor veel producten waar parfum inzit allergisch is
Ik heb eerlijk gezegd nog niet gesmeerd... Hoedjes wil ze niet op, maar ze voelt zich helemaal stoer met haar zonnebril op! (In huis, buiten eigenlijk ook nog niet gebruikt!)
Hier ook al druk in de weer geweest met zonnebrandcreme (zwitsal 50), een bandana op haar hoofd en evt. een bril. Vooral wanneer ik haar in de draagzak heb. In de kinderwagen ligt ze onder de parasol.
ah..gelukkig ben ik niet de enige die haar een zonnebril op der hoofd plant smeren met 50 doe ik idd ook al een paar dagen als we buiten blijven dan .. maar een parasol begin ik niet aan.. lang leve de zonneklep van de kinderwagen. (vind t persoonlijk een onding zo een parasol) Maar heeft iemand een idee hoe je de zon uit haar ogen kan houden zonder een bril.. leuke zomer mutsjes dus?
Ik heb factor 50 zonnebrand creme (van de hema, zo'n sprietsflesje, plakt enorm dus Geen aanrader!) en een soort zonnehoedje. Van iemand gekregen, met een beetje een bredere rand aan de voorkant. Zo lekker, want het houdt de zon bijna uit haar hele gezichtje! Verder nog geen blote armen buiten, dus soms smeer ik haar handen een beetje mee in, verder niet.
Kylian is dus allergisch voor zonnebrand en heeft een speciale voorgeschreven gekregen van de huisarts. Alleen is dit factor 15 en dan blijft mama natuurlijk smeren (met een rossig ventje). Maar hij reageert dus niet allergisch op de Cien zonnebrand van de Liddle Voor zonnebrillen, ik heb voor Kylian toen een babybanz gekocht (verkrijgbaar bij o.a Prenatal), die gaat dus met een band om het hoofd en die liet hij dus wel zitten. Groetje sAnita