Bij 15 maanden ook een sprong?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lovelymum87, 23 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelymum87

Lovelymum87 Actief lid

1 mei 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben altijd druk met ons zoontje geweest ivm zijn gezondheid...
    Nu leek het eindelijk sinds 1 maand super goed met hem te gaan!
    Eten, slapen spelen alles ging prima!
    Speelde heerlijk alleen dat ik rustig kon koken enz....zat ook vaak bij hem.....
    Maar sinds een week......omg!
    Slapen gaat meestal prima.....maar voor de rest...
    Hij wil niks! Spelen, alleen als ik bij hem zit...
    Anders gaat hij of dingen doen wat niet mag ( alleen op de bank klimmen, hond pesten enz ) of hangt huilend aan mijn broek....
    Dit ben ik zo niet van ons vrolijke mannetje gewend!
    Ook eten is drama.....er gaat amper wat in terwijl het echt een kliko was....
    Maar ga ik naar opa en oma met hem, is hij gewoon het vrolijke mannetje die speelt en doet....
    Terwijl hij echt meer dan genoeg te doen heeft thuis....

Is dit een fase/sprong? Bij iemand herkenbaar?:)

2. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Uitproberen -fase ;) sterkte

3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik denk dat het gewoon een kwestie is van stilaan ontdekken dat ie zijn eigen keuzes kan maken, en dan volop uitproberen. Dat is de ene week al wat erger dan de andere.

Maar ik heb dan ook nooit echt in termen van sprongen gedacht, maar wel in goede en slechte dagen. Veel succes in ieder geval!

4. Lovelymum87

Lovelymum87 Actief lid

1 mei 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha okeej...
    Tis alleen zo jammer dat na 20 keer van de bank of tafel halen hij de 21 en 22 keer weer doet...( en hoe boos hij ook word....)
    We gaan dus stug door hahahaha:)

5. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter is ruim 15 maanden en gaat wel 100 keer achter elkaar op de bank staan (ze mag alleen zitten op de bank) klinkt ook wel 85 keer op tafel en zo gaat het elke dag.
    Boos worden, rustig blijven, netjes toespreken, uitleggen...helpt allemaal geen bal. Ze probeert alles uit, en gaat huilen of schreeuwen als iets niet mag of niet lukt. Kan enorm chagrijnig zijn, krijgt echt een eigen wil en soms wordt ik er knettergek van! :)

Ik ga maar weer uit van een fase, zoals we die al zoveel gehad hebben. Echte opvoeden begint nu wel. Aan de andere kant kan ze ook lief doen onder het mom van 'ik heb iets goed te maken' en ach dan vind ik haar weer het leukste meisje ter wereld ;) maar soms kan ik haar wel achter het behang plakken!

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ja, die fase vond ik het lastigst. Niet willen eten, niet willen slapen, driftig, niet willen lopen, niet in de buggy willen, niet gedragen willen worden, gillen... Maar gelukkig gaat het weer over, succes!

7. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Yep sorong tijd.

Siem is van 4-5-2013 en heeft nog 6 dgn tot einde volgens oei ik groei

8. Lovelymum87

Lovelymum87 Actief lid

1 mei 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha thanx voor de reacties!
    Echt zo blij dat het herkenbaar is en ik dus niet iets fout doe ofzo dat j daardoor uit ritme is:)
    Maar idd....hij is heel lief, en het behang zit nog aan de muur maar soms,......
    Manlief nu vakantie en zegt ook...op mijn werk heb ik meer rust dan thuis hahahaha:)
    We gaan ff doorbikkelen....en hoop dat het klaar is voor nummer 2 komt hahahah:)

Deel Deze Pagina