Tot welke leeftijd vinden kinderen Dribbel ong. leuk? Iris krijgt een nieuwe kamer, de baby krijgt haar kamer. Op haar babykamer hadden we Nijntje-figuren op de muur geschilderd, voor de nieuwe baby gaan we ws iets van Woezel en Pip schilderen. Voor Iris willen we ook iets leuks voor op de muur van haar nieuwe kamer schilderen en ik dacht aan Dribbel, maar was benieuwd hoe lang ze dat leuk zou vinden. Tot een jaar of 4 of korter?? Anders andere leuke ideeën die niet heel moeilijk om te schilderen zijn?? Thanks!!
Ons zoontje is nu 2jaar en 2 mnd en verslaafd aan Dribbel Kan me niet voorstellen dat hij er binnenkort al genoeg van heeft.
Eva is helemaal dol op Winnie the Pooh, maar wij gaan niets op de muur schilderen, omdat je nooit weet hoe lang ze iets leuk vinden. Hier foamfiguren van Winnie the Pooh op haar kast en straks ook prinsessen op de muur (ook foam). Is het niet leuk om haar zelf te laten kiezen? Of vindt ze dribbel nu erg leuk?
Hier heb ik toch iets meer neutraals gekozen wat tot een leeftijd van 6/7 nog wel kan. Prinses lillifee. Ze was tot week of 2/3 geleden helemaal weg van cars. En nu is het dora,dus geen idee wat het straks weer is. Daarom maar lillifee gekozen.