Mijn zoontje heeft maatje 104 en is nu 2 jaar en 3 maanden. Hij is ook groter (en dikker hihi) dan gemiddeld.
Sem is niet zo groot en heeft nu maat 92/98. Ik zou nooit een jaar van tevoren kopen, omdat het moeilijk te gokken is met kinderen. Misschien groeit hij opeens niet zo hard meer of juist sneller.
Milan had met 1,5 jaar maatje 86/92. Hij is nu bijna 3 jaar en zit al vanaf dat ie 2,5 was in broekmaat 98 en shirtmaat 104. Hij blijft nu wat langer in zn maat hangen dan voorheen.
Is he tniet leuker om nu alvast kleding te kopen voor deze winter.. en dan volgende winter gewoon lekker weer te winkelen? anyway.. anne is nu bijkans 2,5 en draagt nu pas 86/92 dus ik geloof niet dat mijn dochter een goede graadmeter gaat zijn voor je zoontje wel kan ik zeggen.. dat ze eigenlijk maar 1/2 maten gegroeid is sinds vorig jaar winter.
Onze meid is nog geen 2 en heeft nu maatje 104 soms hangt van de winkel af, past 92 of 98 ook nog.\ Maar Hemaspul moet ze zeker bovenkleding 104 hebben Onder kan ze nog met 92 toe
Mijn zoontje is nu 22 maanden en heeft van broeken 92 en bovenkleding 98-104, soms is het te ruim, maar 92 van truien is echt te krap. Het verschilt per winkel. Momenteel is hij weer hard aan het groeien, ik durf het niet aan om nu al voor volgend jaar winter te kopen.
Mijn dochter is 2,5 en draagt 98/104. Ze heeft maar korte tijd in 92 gezeten. Ik koop bijna altijd in de opruimingstijd. Lekker goedkoop het dure spul uit de winkels halen. Echt specifieke winter-dingen zou ik niet halen, jassen zijn moeilijk. Maar spijkerbroeken, truien enz. kun je toch gewoon halen? Zo'n lange hete zomer hebben we nou ook weer niet. Ze hebben dan ook lange broeken aan met een shirt met lange mouwen. Het is altijd een beetje gokken. Leg de nieuwe spulletjes in het zicht, zodat je niet vergeet te passen of ze het al aan kunnen.