Kledingmaat probleem..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bo20, 27 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi hoi!

Ik heb een probleem met Chloé's kleding maat.. Ze heeft namelijk de lengte van maat 62 nodig en de taille van maat 50/56... Alle broekjes die ik koop in maat 62 zijn bij de beentjes perfect maar om haar middeltje zakt het zo weer af.. en de broekjes die ze al heeft in maat 50/56 komen tot aan haar knietjes maar zitten bij de taille weer goed.. Meer mensen dit probleem?!

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame heeft lange beentjes maar om der middel zakken ze ook af daarom koop ik broekjes waar zo'n elastiek in zit die je met zo'n knoopje kan verstellen

3. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Broekjes met van dat knoopsgatelastiek is ideaal, bij diverse zaken te koop. Heel handig.

4. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    ben het met jullie eens! Xavièr is namelijk ook een lange baby, nu alweer 64 cm! Maar dik is hij niet. Dus die broeken met dat elastiek erin waar je dus met een knoop de taille kan bepalen zijn echt perfect!

5. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Goede tip meiden! :D Had ik nog niet aangedacht.. Het is zo vervelend!

6. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Ik vind broekjes bij de hema ook altijd vrij smal uitvallen, sven past ze vaak makkelijk in de lengte maar krijg je niet over zijn kontje heen...
    Misschien is dat voor jullie beter

groetjes

7. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik hebvoor Jelle ook een aantal van die broekjes met knopenelstieik erin. Een aantal zijn van het merk Just Small, (oa te koop bij de Jola) en ik heb er 1 van Name it.... Als je zelf een beetje handig bent (of een handige schoonmoeder hebt zoals ik... :) ) kun je ook knopenelastiek in de andere broekjes maken...

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Die broekjes van Babybarb zitten bij de taille ook strakker dan van de meeste merken.

9. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    H&M heeft heerlijke zachte broekjes met een aantrekkoordje, als iets lekker zit ga ik meteen en 2e halen (andere kleur). Ik heb ook een lange dunne dochter

10. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    van name it zijn er ook hele gave riemen te koop.

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Nou bereid je maar vast voor want waarschijnlijk zal het zo blijven (tenminste hier wel) Kylian heeft nu van beenlengte maatje 92 nodig maar broekjes maatje 80 zitten het beste om zijn middeltje :rolleyes:

Broeken met knoopelastiek ideaal. Bij prenatal en c&a worden ze ook verkocht.
    Laatst heb ik ook een riem gekocht bij de C&A voor Kylian zodat die de andere broeken ook aan kan. Maar dat lijkt me voor zo'n kleintje nog niet echt lekker liggen, vooral als ze zich traks om gaat draaien en op de gesp komt te liggen.

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina