Ik wil een badzitje halen voor Kayra, omdat hij heel erg beweeglijk is en ik hem gewoon niet meer kan vasthouden. Hij vind zijn kleine badje echt niets aan dus laat ik hem baden in de grote bad. Maar ik krijg gewoon kramp in mijn rug en armen enzo. Kayra is nu al over de 10 kilo en die badzitjes zijn maar tot 13 kilo. Zijn hier geen grotere van?
Er zijn volgens mij 2 verschillende soorten badzitjes, zo een waar de kleine in kan liggen zegmaar en een waar de kleine echt in kan zitten. Die waar je kleine in kan zitten neem ik aan dat je die echt wel langer kan gebruiken, denk dat je niet zo naar de kilo's moet kijken zegmaar ! Misschien dat als ze zwaarder zijn er meer kiepgevaar is? Maarja je bent er toch altijd bij mocht er iets gebeuren. Verder zit de kleine natuurlijk over een tijdje gewoon los en is een badzitje niet meer nodig denk ik Dit bedoel ik met zo een liggende ->
Die laatste moet je hebben. De eerste is echt voor kinderen tot 6 maanden of zo. Badzitje is hier helemaal top. Eerst deden wij er een handdoek onderin, ivm schuiven. Inmiddels kan het zonder.
Ja die 2 de plaatje bedoel ik. Die wou ik dus kopen maar ik zag dus staan tot 13 kilo en dat vond ik dan zonde om te kopen omdat hij nu al tegen de 11 aan zit. Maar jullie zeggen dus dat ik daar niet echt op moet letten. Kayra is best lang hij is 75 cm en 10,8 kilo ( dit was ongeveer 1,5 week terug dus nu zal hij wel 11 kilo wegen
waar kan je die badzitjes kopen? Heb zelf zo'n aquasit maar na 1 keer gebruiken staat hij nu al maanden ongebruikt in de kast. Vond het niks.
ja maar als hij 15 kilo is zou hij toch wel zelf in bad kunnen zitten? Toen Esmee zelf kon zitten, zette ik het badje op de grond in de douchecabine en zette ik haar er gewoon in. Zelf ging ik er voor zitten op de grond, ideaal! Kunnen ze ook niets nat maken hahah.
Helaas geen douchecabine, alleen een bad. Dus ik zit helemaal voorover gebogen en hij kan echt niet in een bad zitten hij kiept telkens om of ik moet het met een antislip mat proberen. Wat klets ik nou Kayra kan nog niet eens zelfstandig zitten dus dat kan zoiezo niet.
@ Kayra, zo gauw je zoontje zelfstandig kan zitten zou ik hem op een antislip-matje zetten. Hier doen we dat ook en hij vind het geweldig. Dat zitje wat maar tot 15 kilo kan (2e plaatje) vind mijn zoontje helemaal niet leuk om in te zitten en staat hier te verstoffen in de kast