Hallo meiden, Wie kan mij even helpen met wat kledingmaten. Ik ben voor mijn mannetje op zoek naar wat spijkerbroeken bij de Neckerman. Ik weet van mijn man dat hij bloekmaat 34/34 heeft, maar bij de Neckerman hebben ze het over N-maten. Weten jullie toevallig ook welke N-maat er voor maatje 34/34 staat. Hopelijk heeft iemand antwoord op deze vraag. Alvast bedankt. Liefs Hummel.
N-maten? Nee, nooit van gehoord. Ze hebben bij Neckermann wel een maattabel: http://www.neck.nl/adviser/index.mb1?co ... text=empty Maar waarschijnlijk had je daar allang gekeken. Succes met het uitvogelen van de maat! Groetjes, Wendy
Er staat dan b.v N-maat 50 t/m 70. Ik weet niet of dit normale maten zijn. Normaal koop ik altijd broeken voor hem in de winkel en dan weet ik dat ik maat 34/34 nodig heb. Maar aangezien er 30% korting bij de Neckerman was, dacht ik daar eens wat voor hem te bestellen. Maar op deze manier is het vrij lastig. Moet ik morgen toch maar eens het meetlint langs hem op houden. Liefs Hummel.
N maten zijn inderdaad confectiematen met normale lengte, ze hebben ook K(orte) en L(ange) maten. 34/34 is denk ik ongeveer maat 50.