zo rond de 2kg zou ik maat 44 halen, 50 is zeker te groot (paste hier vanaf ca. 2800gram wel aardig) Vond prenatal vrij breed vallen, Ducky Beau, als ik reclame mag maken, paste mooi en was heerlijk zacht. Heel veel succes nog even!!!
Mijn meisje is geboren met 37+4 en we zijn onder tussen drie weken verder en ze zwemt nog steeds in maat je 44 ik heb 6 pakjes voor dr in deze maat. Noppies valt ook klein uit. Ik zou zeker wat bij halen als ik jou was
gisteren naar het ziekenhuis gegaan. eerst ecg maken op de spoed en daar kreeg ik al stiekum de uitslag van mijn urinetesten. die zou ik eigenlijk bij de arts pas krijgen, maar ik kon de verpleegkundige van het thuistraject en ze wou me uit de spanning helpen. Het was gister een 7.5 gram uitstoot en dat is niet te doen voor mn nier. daarna de groeiecho en ze was echt super goed gegroeid, geschat op 2150. Door naar de gyn en die liet me meteen opnemen, ook omdat ik weer hoge bloeddruk had, nierpijn, die extree hoge uitstoot en natuurlijk was mijn ukkie goed op gewicht. Na twijfelen toch longrijper gehad gister, omdat ze niet weten of door mijn ziek zijn de baby achter loopt ( dit blijkt vaak het geval), dus gisteravond 1 en vanavond nog 1. helaas ben ik er nu behoorlijk ziek van en gaan al mijn waardes en hart op hol. Ik mocht daarom niet in gedeelde kamer blijven en ben ik apart gelegd vanmorgen om rustiger omgeving te creeren. Nu moet ik eerst uit mijn dip komen, omdat de bevalling dan niet te doen is. Morgen hoor ik wat het werkelijke plan gaat worden en wanneer ze haar gaan halen. blijft onzeker dus
onze dochter is met 35+2 geboren met een gewicht van 2510 en 44 cm, dus was goed op gewicht. werd uiteindelijk een spoedkeizersnede omdat ze stopte met hartslag. maar ze doet het nu prima, ligt al zonder beademing en infuus in warmtebedje en als haar geelzucht wegtrekt en haar voedingen binnenblijven mag ze misschien volgende week mee naar huis. ze is enorm afgevallen, dus heeft nog even te gaan terug naar geboortegewicht. maatje 44 is nog veels te groot hihi maar onder de lamp heeft ze toch alleen een luier aan. ze kan in iedergeval in een eigen pakje naar huis. Mijn herstel zal ook nog lang duren, ik wacht op oproep voor mijn kapotte nier. Had gehoopt dat ze nog iets zouden doen tijdens kraamtijd, maar aan de andere kant kan ik nu wel de hele dag de voedingen zelf doen. ze krijgt door spugen 12 voedingen overdag, dus heb ruim de gelegenheid om met haar te kunnen zitten. hopenlijk snel samen thuis, ze is zo een zoetje!