De topictitel zegt het al. Waar vind ik spijkerbroeken met verstelbare elastiek in de band maar 182 of 188 voor een jongen?
Geen idee of dat te krijgen is. Maar waarom niet over naar een heren maat? Die kan je in breedte en lengte maten halen
Dat weet ik. We hebben dat geprobeerd maar achter bij de billen kijk je zo de band in. Terwijl de maat wel goed is. Het moet dus echt gepast worden en aangezien dat nu niet echt makkelijk is de vraag voor broeken met verstelbare elastiek in de band.
Helaas niet. Bij Otto vind ik wel spijkerbroeken in die maart. Maar geen idee of daar elastiek in de band zit. Staat er niet bij. En die met drawkoord zijn “stom”.
Heb je dan wel de goede maat? Mijn man had maat 27-32. Hij heeft lange benen maar is wel heel smal. Tegenwoordig zit hij op 29-32, maar maat 27 qua breedte had mijn zoon die nu maat 158 heeft en ook net zo smal en slank is prima gepast denk ik. Bij bijvoorbeeld Jeans Centre hebben ze spijkerbroeken in alle maten, misschien daar eens passen?
Geen spijkerbroek, maar wel een normale broek met knoop ed: https://www.kleertjes.com/street-called-madison-lange-broek-579709-blauw/?size=188
Mijn zoon heeft maat 28/36. Van sommige broeken heeft hij wijdte 29, maar daar doet hij wel een riem bij. Zijn broeken heeft hij van Jeans Centre. Daar hebben ze tenminste lengte 36. Dat heeft niet elke winkel. Ik zou zo geen merk/winkel weten die bij die maten nog elastiek heeft.
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/the-skinny-jeans-biokatoen-2033926/1?categoryId=49002 Aldus de omschrijving heeft deze nog knoopelastiek. En anders idd een hele smalle jeans maat
Er staat mij iets bij dat bij c&a tot een bepaalde maat er idd knoopsgaten elastiek in zit, maar bij de grootste maten niet. Maar dat weet ik niet zeker.
Staat er niet bij. Het proberen waard denk ik? Al is het idd niet te verwachten. Misschien zelf knoopelastiek inzetten?
C&A tot 182 (ik heb laatst voor mijn zoon mt 176 daar gekocht en was opgelucht dat er ook nog een maat 182 is voor straks. Daarna... tja? Dat weet ik ook nog niet... Wij zijn ook erg 'afhankelijk' van die elastiek/knoop, omdat hij niet kan strikken, geen knopen kan doen en ook geen riem)
Nou. Toch maar met zoon naar een winkel gegaan. Hij heeft nu een herenmaat en dan qua materiaal stretch. Dat scheelt veel.