Hi meiden, Ben al een tijdje opzoek naar een mooie kroonluchter en dan niet zo een à la xenos. Weten jullie waar ik moet zijn...? Groetjes
Ik zoek er ook een, en dan meer die leuk staat bij mijn landelijke inrichting. Dus op google type ik gewoon landelijk kroonluchter gezocht, of zoiets. Zoek er zelf een zonder kettinkjes en blingbling maar een gebroken witte met 5 of 6 armen. Ik weet soms te goed wat ik wil en dan vind ik het niet... De kroonluchter Curl van Riverdale vind ik wel erg mooi, was er in 3 kleuren, maar is bijna overal uitverkocht.
Xenos hebben ze leuke.. Of kwantum, ook best veel zag ik.. Kijk maar eens online bij kwantum. Niet zo heel duur ook volgens mij
Wat voor soort kroonluchter wil je? Wij hebben die van ons van de gamma. Kroonluchter Alicante | doe het zelf bouwmarkt GAMMA
Wij zochten een kroonluchter zonder bling en beetje grof. Na langbzoeken zijn we geslaagd bij loods 5
wij hebben een antieke en die komt van de kloosterstraat in antwerpen(een hele straat vol leuke antiekwinkels)gevaarlijk om daar te komen hoor