Waar kan ik een kroonluchter kopen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Saarr, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saarr

Saarr Actief lid

29 jan 2011
    459
    0
    16
    Hi meiden,

Ben al een tijdje opzoek naar een mooie kroonluchter en dan niet zo een à la xenos. Weten jullie waar ik moet zijn...?

Groetjes

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Gewoon naar een lampenwinkel, en voor een originele antieke moet je marktplaats afstruinen.

3. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik zoek er ook een, en dan meer die leuk staat bij mijn landelijke inrichting. Dus op google type ik gewoon landelijk kroonluchter gezocht, of zoiets.
    Zoek er zelf een zonder kettinkjes en blingbling maar een gebroken witte met 5 of 6 armen. Ik weet soms te goed wat ik wil en dan vind ik het niet...
    De kroonluchter Curl van Riverdale vind ik wel erg mooi, was er in 3 kleuren, maar is bijna overal uitverkocht.

4. Delta

Delta Niet meer actief

Xenos hebben ze leuke.. Of kwantum, ook best veel zag ik.. Kijk maar eens online bij kwantum. Niet zo heel duur ook volgens mij

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Wij zochten een kroonluchter zonder bling en beetje grof. Na langbzoeken zijn we geslaagd bij loods 5

7. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    wij hebben een antieke en die komt van de kloosterstraat in antwerpen(een hele straat vol leuke antiekwinkels)gevaarlijk om daar te komen hoor :)

8. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Flevolicht zeker weten !!

9. Koffieleut

Koffieleut Niet meer actief

We hebben bij de karwei nu ook een mooie kroonluchter in het assortiment. Beige/bruin achtig :)

Deel Deze Pagina