Hoi, wij willen graag onze trap opnieuw laten doen. We zitten te denken om dit met laminaat te doen, aangezien de vloeren zowel boven als beneden ook laminaat zijn. Heeft iemand enig idee wat hiervoor de kosten zijn, inclusief materialen? En nog tips over een goed bedrijf? (Noord Holland)
eerste wat bij mij op komt is: Zou je dat wel doen? Lijkt mij dat de trap ontzettend glad (en dus levensgevaarlijk) wordt. Misschien is dat niet zo hoor, maar dat denk ik.
Ff googlen op traprenovatie? Volgens mij kun je dat ook zelfs zelf doen met Cando ofzo? Collega van me heeft dat gedaan.
Zelf doen is geen optie met 2 linker handen 😉 haha Als ik op Google ga zoeken dan staat er overal dat je een offerte kan aanvragen. Hopelijk zijn hier mensen die er ervaringen mee hebben
wij gaan onze trap bekleden met traplaminaat van Cando. Wij kunnen het zelf ook niet, dus we hebben zelf de materialen gekocht bij de Praxis in de actie. En we laten een klusbedrijf uit onze regio het plaatsen.
Wij hebben voor 2 ronde trappen laminaattreden én stootborden. Wij moesten ook de extra brede laminaattreden omdat onze trap dus rond loopt, deze waren helaas ook veel duurder. In totaal voor het materiaal waren we 900 euro kwijt. Dat is voor ongeveer 30 lamimaattreden (20 brede, 10 gewone) en 16 stootborden. Als we die brede niet nodig hadden gehad was het ongeveer 700 euro. Dit was dus in een aktie van 20% korting. WIj zijn voor de arbeidskosten van onze klusser nog ongeveer 500 euro kwijt in totaal voor beide trappen.