hoe valt een skipak maat

Discussion in 'De lounge' started by Pompeltje, Nov 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie weten hier altijd alles dus dit denk ik ook wel...

Ik wil voor deze winter voor mezelf een skipak kopen. Althans wil hem graag 2e hands aanschaffen. Dit omdat het voor erbij is en niet voor wintersport. Ik heb namelijk altijd een legging aan omdat ik een spijkerbroek voor geen meter vind zitten. Nu heb ik ook wel een thermo legging maar of dat nou warm genoeg is voor de winter weet ik niet.

Wil namelijk ontzettend graag en veel gaan schaatsen mocht het weer dat gaan toelaten en dacht koop lekker een skipak via marktplaats.

Nu vraag ik me alleen af hoe valt een skipak qua maat? Vallen ze groot of klein uit? of ligt dat ook net aan het merk oid? Ik ben ook vrij lang 1.85 bijna.

Kortom maat ervaringen zijn welkom :)

2. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

Feb 19, 2012
    3,229
    525
    113
    Ik zou even de aldi,zeeman,liddl, hans textiel en wibra in de gaten houden
    Die hebben onwijs fijne skibroeken!! Niet helemaal wat je bedoelt maar wel super fijn ik heb normaal maat m maar heb daar een l/xl van zodat ik als ik naar werk ga met de brommer deze over me broek/legging heen kan doen. Heb hem voor gebruik ook even gewassen met hg waterdicht fnctioneert hij ook nog is als regenbroek:)
    Kosten rond de 15/20 euro

3. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat kost inderdaad ook niks. Nieuw natuurlijk ook geen probleem want de prijzen op marktplaats zijn vaak duurder, omdat ik veel merk skipakken ziet. En dat heb ik niet nodig, is maar beetje voor erbij.

Share This Page